Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Eerste winst deze week en halen hiermee de top10 opnieuw.
Hopelijk halen we volgende week toch meer punten om iets geruster de terugronde te kunnen aanvatten.

The Gunners FC zorgen nog voor een serieuze verrassing vandaag door Litomerice te verslaan.
tvaltnietmee staat nog altijd mooi 7de, The Williams Soccer Boys op de 8ste plaats.

Damned United stormt af naar de titel. Niemand lijkt bekwaam om hem maar enigszins bij te benen.
Strijd speelt zich af voor de 2de plaats.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
apology240

Post by apology240 »

Gisteren match afgegeven want kon het nooit halen van McGrady.
Om dan vandaag vol voor de 3p te gaan. 4 linierating punten beter zijn volstaat niet voor winst.
0-0 nergens een penalty gemist ofzo hoor... Ook geen rood... Nee gewoon... NIKS !

Morgen spelen we beker, dag erna tegen de 2e die niet meer in de beker zit, dus daar halen we ook al zeker geen punten.

Tis nie meer plezant spelen zo... en ik vraag me dan ook af waarom ik hier nog tijd in steek... Dat kan toch nie blijven duren dacht ik 2 seizoenen geleden en tbleef toch maar duren... Nu ziet het er weer naar uit...

En ja, dan ben ik beginnen tellen hoeveel punten ik ben misgelopen. En als ik 4 van de 5 matchen neem die ik zeker had moeten winnen, dan kom ik op 10p extra uit.
En met die 10p extra stonden we nu mooi op een 3e plek.
3e of 10e... een groot verschil.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
rohalt

Post by rohalt »

Halfweg seizoen en we staan 10de.
Dit mag ook het eindresultaat zijn.
Blijkbaar zou ik een makkelijkere terugronde moeten hebben.
We zullen zien match per match.

Er blijven nog 2 positie's open om te degraderen.
Vanaf positie 5 tot en met positie 12 zijn hiervoor genoeg kandidaten.
De kampioen lijkt mij al een uitgemaakte zaak, zelfs Mccgrady gelooft niet meer in zijn kampioenkansen (heeft mij dit gemaild).

Vanuit B is er één Belg die kandidaat A-er is : Wattie Walkers. In B2 is RiverPlate opnieuw sterke kandidaat om nu wel te promoveren naar A.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

De eerste seizoenshelft zit er op en met 24 punten zijn wij uitermate tevreden. Toch zullen we niet mogen verslappen want plaats 11 en 12 zijn niet ver weg. We zitten ook nog in de beker waar we woensdag wel een serieuze tegenstander zullen treffen.
@ apology: niet meer achterom kijken en als het tegen zit in de competitie heb je misschien juist geluk in de SP-cup en speel je zomaar de finale
@ rohalt: jij gaat het zeker wel redden en kan ver komen in de SP cup
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
rohalt

Post by rohalt »

Onze mede-manager van tvaltnietmee is altijd klaar om iedereen positief de dingen te laten bekijken! chapeau!

Vandaag thuis tegen Mccgrady. Heimelijk gehoopt op winst, via sp-info was de linie-rating licht in het voordeel van Mccgrady. Uitslag is nu 148-150 (met een rode kaart voor de tegenstander, hoewel hij minder agressieve spelers heeft dan ik) met een draw als uitslag 0-0.
In de heenwedstrijd was ik één linierating beter (uitmatch dus) en verloor ik de wedstrijd. 2 keer een ietwat ongewone uitslag dus tegen dezelfde tegenstander.
Hierdoor stijgen we van plaats 10 naar 9 met 3 ploegen op 24 punten.
tvaltnietmee wint zijn match en staat op plaats 6.
The Williams Soccer Boys verliezen uit (linierating 150-147 met alweer een rode kaart voor hem , hoewel tegenstander serieuze agressieve spelers heeft), en blijven op plaats 11 staan met 4 punten achter op 3 ploegen met 24 punten.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Al weer alle 11 spelers van FK Hash Rohatsko een gele kaart.
Spijtig voor de concurrenten, maar het is wel een ontdekking zeg..
Trotse manager van FC Steenkist
apology240

Post by apology240 »

Ik moet iemand iets misdaan hebben want ik krijg geen enkele match meer gewonnen... Ook niet nu we net enkele versterkingen hebben binnengehaald die onmiddellijk inzetbaar zijn (TS is al lang terug 100% by the way)
Vorige zaterdag 2 keer verloren van Traxtorm dankzij 2 vroege rode kaarten (thuis).
Maandag terecht verloren van FK Hash. 150-147. Stilletjes had ik op een draw gehoopt en kheb idd een rode kaart gekregen, maar in 85ste minuut dus die zal weinig invloed gehad hebben.

Maar vandaag... Vandaag had ik echt wel al m'n geld op een overwinning ingezet want ik zou qua linierating 2-3p hoger uitkomen dan Habsburger.
Maar weer een relatief vroege rode kaart en dan nog in m'n aanvalslinie, dus dan kan je het wel schudden.
142-147 en eraan voor de moeite.

Donderdag mogen we naar de leider, vrijdag zijn we normaal (maar wat is nog normaal ?) zeker van 3punten.

De kloof voor ons bedraagt al 5 en 7p. Dat is veel, maar niet onoverkomelijk... We moeten erin blijven geloven en zullen er ook voor blijven strijden.

En als ik dan uiteindelijk in de top10 belandt, dan gaan we er volgend jaar gewoon nog een keer voor... Hopelijk met dan wat meer geluk.
Khoop alleen maar dat Rohalt of Hans niet op plek 11 belanden. Maar gezien jullie teams, kan het geen probleem zijn om die top10 vast te houden.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
hans0812
Team Board Member

Post by hans0812 »

Vandaag thuis een 1-1 met gelijke linieratings 140-140, achteraf had ik mijn agressie nog wel 10% hoger kunnen zetten, maar ja dat weet je pas als de wedstrijd gespeeld is.
Donderdag gaan we verliezen en vrijdag heb ik een makkie.
Zonde dat Apology verloor, die heeft echt alle pech, je rekent op een overwinning en als je dan 's ochtends kijkt, zie je dat je verloren hebt, ik kan me voorstellen dat dat niet motiverend is. Het is een goed team die qua sterkte rond de 4e/5e plek zou kunnen spelen. Rohalt gaat langzaam maar zeker klimmen.
tvaltnietmee
Divisie: meestal B
Beste prestatie: 1e in A (s97)..........na 3 wedstrijden :lol: :lol:
rohalt

Post by rohalt »

6 punten deze week behaald. Had op iets meer gerekend, maar misschien kunnen we dit wel deze week.
12 punten zou mooi zijn, 10 punten ben ik ook al tevreden, met minder dan 8 punten zou het toch wel een kleine domper zijn.

Voor deze week :
The Williams Soccer Boys : zou wel eens een superweek kunnen worden met een plaats in de top 10.
tvaltnietmee : krijgt een heel zware week met weinig punten allicht, een paar plaatsen zakken maar blijft in de top 10.
FK Laugaricio : zou wel eens definitief veroordeeld kunnen worden tot plaats 11 of 12.
FK Letenska Slechta, Dynamo Oleksovice, Litomerice Losers... en Die Habsburger : halen 6 punten
De rest (top4) diept de kloof verder uit.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
rohalt

Post by rohalt »

Mooie thuismatch gewonnen. We stijgen naar plaats 7.
Morgen kunnen we doorstijgen naar plaats 6.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
apology240

Post by apology240 »

Tot nu toe een goeie week gehad. Maar kheb dan ook nog niet veel tegenstand gehad.
Maandag tegen FC team. Vandaag tegen Dynamo gewonnen met 2-1 (146-137).
Ik wist op voorhand dat er een groot verschil ging zijn in linieratings, maar toch ben ik er nooit gerust op... Hoe zou dat komen.
We hebben in elk geval onze revanche beet, vorige keer waren we beter en verloren we toch. Scheelt em onderling 6 punten en dan hadden we nu op plek 9 gestaan.

Nu staan we nog 11e maar... we hebben de aansluiting terug met de top 10.
Donderdag staan we voor een moeilijke verplaatsing naar de rogiboys. Vrijdag houden we de 3p thuis.
Maandag en dinsdag staan er belangrijke matchen op het programma. Tegen de nrs 12 en 10. Ideaal om op te klimmen.

Eigenlijk zouden we eind volgende week het behoud veilig moeten kunnen stellen want in de laatste week zullen we weinig punten pakken.

Verder zie ik dat Rohalt gisteren een mooie overwinning heeft behaald en dat Hans vandaag punten heeft laten liggen. Soms komt die Laugaricio er toch wel sterk uit...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

En we zijn terug onder de mensen.

Door een onverwachte overwinning bij Rohalt, springen we van plek 11 naar plek 9.
Morgen spelen we thuis tegen me_dinamo, wat ons normaal een 12 op 12 zal geven voor deze week.
En dat doet deugd.

Doordat Dynamo naar Damned moet, verwacht ik morgen op plek 8 te staan.
Met wat meeval wint Laugaricio bij Letenska en wordt de kloof met plek 11 4 punten.

In de heenmatch tegen Rohalt hadden wij wat pech door vroege rode kaarten die ons dan ook genekt hebben.
Dit keer was het omgekeerd. Rohalt krijgt een vroege rode kaart en zo kan ik met een ongewone 3-5-2 de winst binnenhalen.
En hier zijn we zeer tevreden mee, vooral omdat ik de IO was vergeten in te stellen voor mijn spelers... Wat een beginnersfout.

Volgende week komen de cruciale matchen eraan, we spelen dan tegen de nrs 12,11 en 10. Ik vermoed dat er in die week bepaald gaat worden wie er al dan niet in A zal kunnen blijven.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
ps2512

Post by ps2512 »

apology240 wrote: Doordat Dynamo naar Damned moet, verwacht ik morgen op plek 8 te staan.
I´m going to win in Damned :lol:
With RANDOM of course :wink:
Start 16S H.1403 (6.,2.)
MAX36-37S A (9.,14.), 52S A (5.)
Konec 74 sezóna SC Hämeenlinna, začátek 115 sezóna
Všichni jste Hajdalaci
Image
apology240

Post by apology240 »

ps2512 wrote:
apology240 wrote: Doordat Dynamo naar Damned moet, verwacht ik morgen op plek 8 te staan.
I´m going to win in Damned :lol:
With RANDOM of course :wink:
Good luck... but I will put my money on Damned 8)

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
rohalt

Post by rohalt »

Vandaag voor het eerst kunnen winnen in 8 matchen tegen Litomerice Losers en komen hierdoor op de 5de plaats.
Morgen tegen de leider zal ik geen punten pakken waardoor ik weer plaatsen zal zakken.
Gelukkig dat ik won want tvaltnietmee verliest thuis in de 91ste minuut met gelijke ratings tegen een rechtstreekse concurrent en ook The Williams Soccerboys verliezen tegen de nr 12. Hierdoor komen de nrs 11 en 12 terug opzetten (en zelfs de nr11 wordt nr10, tvaltnietmee wordt nu 11).
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”