Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie D
Ach, als we maar promoveren. Ik mag niet een seizoen achterop raken in mijn planning...
-
Vandaag goede zaken gedaan.
We winnen ruim van de nr. 15 met 0-4. Daarnaast laten zowel de nr. 1 AC Manu (gelijk) als de nr. 2 Korek Utd (verlies) punten liggen, zodat we weer naar de 2e plek stijgen, op gepaste afstand van AC Manu (7 punten). In de terugronde krijgen we AC Manu nog thuis, dus de competitie is nog niet gespeeld!
We winnen ruim van de nr. 15 met 0-4. Daarnaast laten zowel de nr. 1 AC Manu (gelijk) als de nr. 2 Korek Utd (verlies) punten liggen, zodat we weer naar de 2e plek stijgen, op gepaste afstand van AC Manu (7 punten). In de terugronde krijgen we AC Manu nog thuis, dus de competitie is nog niet gespeeld!
-
- Team President
Nog 1 misstap van AC Manu en het ligt weer echt helemaal openremedy73 wrote:Vandaag goede zaken gedaan.

Wij hebben een mooie 1-4 uitoverwinning geboekt De tegenstander eindigde de wedstrijd met 8 man. Donderdag gaan we de spelers die op scherp staan sparen voor de topper van volgende week maandag, uit tegen de nummer 2.
Maar eerst nog even de beker tussendoor

Trotse manager van FC Steenkist
-
- Team President
boysteenkist wrote:Nog 1 misstap van AC Manu en het ligt weer echt helemaal openremedy73 wrote:Vandaag goede zaken gedaan.
We winnen ruim van de nr. 15 met 0-4. Daarnaast laten zowel de nr. 1 AC Manu (gelijk) als de nr. 2 Korek Utd (verlies) punten liggen, zodat we weer naar de 2e plek stijgen, op gepaste afstand van AC Manu (7 punten). In de terugronde krijgen we AC Manu nog thuis, dus de competitie is nog niet gespeeld!![]()
Wij hebben een mooie 1-4 uitoverwinning geboekt De tegenstander eindigde de wedstrijd met 8 man. Donderdag gaan we de spelers die op scherp staan sparen voor de topper van volgende week maandag, uit tegen de nummer 2.
Maar eerst nog even de beker tussendoor
De wedstrijd van vandaag duidelijk onderschat. Met het b-team een 0-0 gelijkspel, en dus 2 dure punten verspeeld. Maandag gaan we uit naar de nummer 2, die op 3 punten achterstand staat. We hebben beide geen geschorsten.
-
- Team President
Eerste verlies van het seizoen.
De concurrentie komt dichter.
Met 40 op 45 zeker niet te klagen en 4 punten voorsprong op nr 2.
De concurrentie komt dichter.
Met 40 op 45 zeker niet te klagen en 4 punten voorsprong op nr 2.
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
- Team President
De aanval op de koppositie weten af te weren middels een 1-1 gelijkspel uit bij de nummer 2.
Linies waren 1% in mijn voordeel: 142-143
Voorsprong blijft 3 punten (+ een beter doelsaldo)
-
- Assistant Manager
Hoog niveau! hou dit volboysteenkist wrote:De aanval op de koppositie weten af te weren middels een 1-1 gelijkspel uit bij de nummer 2.

Team: Avenue FC
-
Vandaag winnen we van de nr. 3 (linies 139-134) en slaan daarmee een gat met dezelfde nr. 3. We staan nu 7 punten los, dus promotie lijkt nu wel een waarschijnlijkheid.
Daarnaast zijn we in de managerranking nu Sjarel voorbij. Wij stijgen naar plek 25, Westel zakt naar 26
Daarnaast zijn we in de managerranking nu Sjarel voorbij. Wij stijgen naar plek 25, Westel zakt naar 26

-
- Team President
Weer tweer punten laten liggen mede door een rode kaart. We zijn dan weliswaar ongeslagen, maar 5 gelijke spelen maakt het wel erg tricky.
Nog 1 punt los op de nummer 2. Donderdag en vrijdag mogen geen probleem opleveren.
Nog 1 punt los op de nummer 2. Donderdag en vrijdag mogen geen probleem opleveren.
-
Door hebzucht en random vandaag 3 punten laten liggen.
Door de hebzucht was mijn TS naar de 87% gezakt, terwijl ik wist dat het nipt zou worden. De random zorgt ervoor dat ik naast één ingecalculeerde rode kaart (al in 75' minuut) ook nog eens direct rood pakt (ook in de 75' minuut).
Concurrenten winnen wel, dus T-man staat nu 10 punten voor en het gaatje met de nr. 3 slinkt naar 4 punten.
Door de hebzucht was mijn TS naar de 87% gezakt, terwijl ik wist dat het nipt zou worden. De random zorgt ervoor dat ik naast één ingecalculeerde rode kaart (al in 75' minuut) ook nog eens direct rood pakt (ook in de 75' minuut).
Concurrenten winnen wel, dus T-man staat nu 10 punten voor en het gaatje met de nr. 3 slinkt naar 4 punten.
-
- Team President
Met het B-team gewonnen van de nummer 15 met 3-6. Morgen volgt een confrontatie met de nummer 16, die ook zal gespeeld worden met de b-kern. De voorsprong op de nummer 2 AC Gympl is weer opgelopen naar 3 punten, door een onterecht puntverliest van AC Gympl. Hij was er maar liefst 12 beter, maar mist een penalty.
Maar goed we hebben weer wat lucht..
Maar goed we hebben weer wat lucht..

-
- Team President
5-2 gewonnen met de reserves van de nummer 16 en de voorsprong op de nummer 2 is opgelopen naar 5 punten 

-
Wederom 2 rode kaarten
Beiden in de 75' minuut. Hierdoor zijn we 1 linie minder, maar gelukkig spelen we nog gelijk.
Nu nog slechts 2 punten voor op de nr. 3, maar met gelijk aantal winstwedstrijden. Met andere woorden: Nog één keer een misstapje en we hebben de promotie niet meer in eigen hand...

Beiden in de 75' minuut. Hierdoor zijn we 1 linie minder, maar gelukkig spelen we nog gelijk.
Nu nog slechts 2 punten voor op de nr. 3, maar met gelijk aantal winstwedstrijden. Met andere woorden: Nog één keer een misstapje en we hebben de promotie niet meer in eigen hand...
-
Volgens mij was je nog steeds 9% beter nuremedy73 wrote:Wederom 2 rode kaarten![]()

Maar wel erg jammer inderdaad
Prince88, proud manager of Fresh
-
Verhip, je hebt gelijk! Dan is het extra zuur...