Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Divisie D
Maandag thuis met 1-2 verloren van de nummer 3 dankzij een vroege rode kaart. En vandaag 3-3 gespeeld met het b-team. Dat zijn 5 dure punten. De voorsprong op de nummer 2 bedraagt nog maar slechts 2 punten.
Trotse manager van FC Steenkist
-
- Member of the Soccer Project Association
Gisteravond lag ik al om 7:00 uur ziek in bed. Opstelling van vanochtend had ik wel ingesteld, maar wist dat ik gedurende de dag 2 blessures had opgelopen. Ook de sim van 22:00 uur had ik niet ingesteld, maar kon het echt niet opbrengen om er gisteren nog iets aan te doen. Na een lange nacht slapen voel ik me vandaag iets beter en zie dat ik uit bij de nr. 4 (Klak is back) heb gewonnen met 132-135 lr´s... Zo behoud ik mijn 5 punten voorsprong op de nr. 3. Donderdag thuis tegen de koploper (T-man) die geen beker meer speelt en de hele woensdag heeft geblokkeerd... 

-
- Team President
Met nog 3 matchen, 9 punten voorsprong op nr 3 en 4 matchen meer gewonnen zijn we zeker van promotie naar C6.
Met 7 punten voorsprong op nr 2 is de titel ook dichtbij.
Nog 1 driepunter en er mag een bekertje bij in de prijzenkast.

Met 7 punten voorsprong op nr 2 is de titel ook dichtbij.
Nog 1 driepunter en er mag een bekertje bij in de prijzenkast.

Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
-
- Team President
3-1 winst en kampioen
Een nieuwe linierecord van 142.
PS: is een liniemaximum van 142 (gemiddelde 135 a 140) genoeg om in de middenmoot van C te blijven?

Een nieuwe linierecord van 142.
PS: is een liniemaximum van 142 (gemiddelde 135 a 140) genoeg om in de middenmoot van C te blijven?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
Je kijkt naar je toekomstige C-reeks.
Je neemt een 2-3tal ploegen uit de middenmoot en je bekijkt een match of 5 tegen ploegen die net iets beter of net iets minder goed zijn. Zo heb je al een idee wat je te wachten staat.
Je neemt een 2-3tal ploegen uit de middenmoot en je bekijkt een match of 5 tegen ploegen die net iets beter of net iets minder goed zijn. Zo heb je al een idee wat je te wachten staat.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
- Team President
Niet zo'n leuk berichtje net in me inbox na de sim van 22 uur: Trainingsreport: me LF Cerny BP 75 gekwetst
En dat terwijl de belangrijke tijden voor zowel de Beker en Competitie aanbreken.
We staan 2 punten voor op de nummer 2. En ik vrees de uitwedstrijd van donderdag uit bij de nummer 4. Me andere topspeler RM Kižys (BP77) staat op scherp en die zal ik sparen voor de thuiswedstrijd van morgen (vervanger BP 65), waardoor die wedstrijd ook geen zekerheidje gaat worden.. Maar ik zal alsnog zo'n 4 lr's beter presteren moet genoeg zijn
Woensdag in de beker ga ik waarschijnlijk met mijn b-team + RM Kižys spelen. Tegen een E-er, die aardig wat spelers op de transferlijst heeft staan, maar die spelers heben net op tijd hun juiste moraal, dus een niet te onderschatten tegenstander!
Als alles goed verloop ben ik steeds net aan de favoriet, maar de random kan alles veranderen..
Ik hoop dat ik nog goed slaap mannen

En dat terwijl de belangrijke tijden voor zowel de Beker en Competitie aanbreken.
We staan 2 punten voor op de nummer 2. En ik vrees de uitwedstrijd van donderdag uit bij de nummer 4. Me andere topspeler RM Kižys (BP77) staat op scherp en die zal ik sparen voor de thuiswedstrijd van morgen (vervanger BP 65), waardoor die wedstrijd ook geen zekerheidje gaat worden.. Maar ik zal alsnog zo'n 4 lr's beter presteren moet genoeg zijn
Woensdag in de beker ga ik waarschijnlijk met mijn b-team + RM Kižys spelen. Tegen een E-er, die aardig wat spelers op de transferlijst heeft staan, maar die spelers heben net op tijd hun juiste moraal, dus een niet te onderschatten tegenstander!
Als alles goed verloop ben ik steeds net aan de favoriet, maar de random kan alles veranderen..

-
En uiteindelijk word je gewoon kampioen met 5 punten voorsprong... Proficiat!boysteenkist wrote:Niet zo'n leuk berichtje net in me inbox na de sim van 22 uur: Trainingsreport: me LF Cerny BP 75 gekwetst![]()
Als alles goed verloop ben ik steeds net aan de favoriet, maar de random kan alles veranderen..![]()
Ik promoveer gelukkig toch ook nog, mede omdat mijn tegenspeler om de promotieplek er deze week niet meer in geloofde en opzettelijk begon te verliezen... Volgend seizoen in de C zie ik Ac ManU van T-man als grootste concurrent. Als hij de competitie net zo vol overgave gaat spelen als dat hij dit seizoen heeft gedaan (vroeg uit de beker, zondag en woensdag leeglaten etc.) dan zal hij wellicht wederom het kampioenschap pakken. Net als dit seizoen zal ik tevreden zijn met een tweede plek, al willen we natuurlijk dat bovenste plekkie pakken, maar de beker en het spelen van alle sims hebben we ook komend seizoen nodig om financiele redenen én voor de ervaringsopbouw...
-
- Team President
Jeej kampioen
Op naar C.9
Zit nog een beetje te twijfelen om het maximum aantal wedstrijden te gaan spelen..
Maar denkt het wel

Zit nog een beetje te twijfelen om het maximum aantal wedstrijden te gaan spelen..
Maar denkt het wel

-
In navolging van Prince88 heb ik nu ook eindelijk een Vr met meer dan 100k inkomsten aan ticketverkoop:
19 jun 2013 + € 101.368,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Ticket-verkoop opbrengst (8892 tickets)
19 jun 2013 + € 18.374,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Opbrengsten van de thuiswedstrijd
19 jun 2013 - € 7.416,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Kosten van de thuiswedstrijd
19 jun 2013 - € 3.000,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -3.000,00
- winstpremies: € 0
19 jun 2013 + € 101.368,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Ticket-verkoop opbrengst (8892 tickets)
19 jun 2013 + € 18.374,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Opbrengsten van de thuiswedstrijd
19 jun 2013 - € 7.416,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Kosten van de thuiswedstrijd
19 jun 2013 - € 3.000,00 FC Remedy-BLACK LEOPARDES 1-0 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -3.000,00
- winstpremies: € 0
-
Moet je nagaan wat de top 10 teams obv achterban dagelijks binnen tikt
Ik sta inmiddels op de 22e plaats in deze ranking, dus kom in de buurt

Ik sta inmiddels op de 22e plaats in deze ranking, dus kom in de buurt

Prince88, proud manager of Fresh
-
Doelstellingen moeten ambitieus zijn, maar toch wel redelijkerwijs haalbaar. Blijkbaar heb ik mijzelf wat overschat of heb ik dramatisch slecht gemanaged, want alles is toch net even tegen gevallen. De evaluatie van seizoen 52:remedy73 wrote:Mijn doelstellingen voor seizoen 52:
- 90/90 in de D.10
- laatste week in de beker halen
- 42/42 in de 3e klasse Beneliga
- alle sims spelen
- mijn overwinningen-streak voortzetten
- 50M rijker worden (27M ticketverkoop minus loonkosten, 19M met traden, 4M prijzengeld)
Competitie: Slechts 69/90 punten en daarmee worden we 2e. Gelukkig wel promotie, maar T-man heeft het dit seizoen gewoon een stuk beter gedaan en was 4 ronden voor het eind al kampioen met 12p voorsprong.
Beker: 8e ronde bereikt, maar waren in een uitwedstrijd de onderliggende partij tegen FC Bagger United. Geen laatste week dus, maar wel tevreden.
Beneliga: Is 38/42 geworden. Twee maal gelijk tegen het goed presterende FC Steenkist. Aangezien ook FC Steenkist 38/42 haalde, maar meer uitdoelpunten scoorde, zijn zij eerste geworden en wij tweede. Volgend seizoen in de tweede klasse zijn we uit op revange

We hebben dit seizoen alle Vr-sims gespeeld. Met de 30 Liga wedstrijden en de 7 Bekerwedstrijden erbij zijn dit er 281 geweest.
Overwinningen-streak is op de eerste dag van het seizoen al geeindigd, maar met 202 gewonnen wedstrijden op rij zij we uiteraard zeer content...
We zijn wel weer flink wat rijker geworden maar hebben de 50M gevoelsmatig niet gehaald. Ticketverkoop minus loonkosten zijn we wel op 25+M uitgekomen, maar door de investeringen in nieuwe spelers en het vrijmaken van geld om dit te bekostigen heeft er voor gezorgd dat we niet heel veel trades hebben kunnen maken. Toch hebben we daar ca. 10M mee verdiend. Het prijzengeld (beker+liga) komt op een kleine 2M uit, dus zijn we toch een kleine 40M rijker geworden. Daarentegen, omdat al onze spelers 1 jaar ouder geworden zijn, zijn ze ook allemaal ca. 10-12% minder waard geworden, dus daarbij zijn we ca. 40M kapitaal weer kwijt geraakt...
Ons team is wel wat sterker geworden. In mijn basisteam zitten nog maar 5 spelers die de 74 niet halen. Inmiddels heb ik 7 spelers in mijn team die de 76 halen. Ben nog enkel op zoek naar een GK, een CB, een LM en een CF en dan is mijn team klaar voor de strijd. Aangezien die strijd nog 2 seizoenen ver is, ga ik er van uit dat ik op tijd deze vacatures heb vervuld.
-
Je zit nog steeds op de goede weg
Ik mag me dit seizoen gaan meten met andere teams in D.18. Doel nummer 1 is promoveren. Kampioenschap zou mooi zijn, maar er is enige concurrentie in de competitie. Verder zijn we nog steeds op zoek naar mooie spelers om ons team te versterken. Helaas is de transfermarkt niet zo riant in topspelers als gehoopt. Verder zal er nog steeds wat gehandeld worden tussendoor om de nodige centen te verdienen.

Ik mag me dit seizoen gaan meten met andere teams in D.18. Doel nummer 1 is promoveren. Kampioenschap zou mooi zijn, maar er is enige concurrentie in de competitie. Verder zijn we nog steeds op zoek naar mooie spelers om ons team te versterken. Helaas is de transfermarkt niet zo riant in topspelers als gehoopt. Verder zal er nog steeds wat gehandeld worden tussendoor om de nodige centen te verdienen.
-
- Team President
FC Rotterdam zal dit seizoen voor het eerst gaan spelen in D.5! We zijn erg blij dat we al zo ver gekomen zijn, maar uiteindelijk willen we toch ooit op een dag de A titel pakken
Maargoed, eerst maar eens gaan zorgen om niet meteen uit D geknikkerd te worden. Het vertrouwen is er, we hebben nog steeds een jong team, dus we worden alleen maar beter
Hierbij wens ik ieder manager alle het succes komend seizoen, behalve degene in mijn competitie

Hierbij wens ik ieder manager alle het succes komend seizoen, behalve degene in mijn competitie

Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Team: SC Rotterdam
-
Klein gelukje vanochtend... Wist toch bijna zeker dat ik mijn agressie had ingesteld, maar blijkbaar niet. Toch nog 2-3 kunnen winnen, mede door een rode kaart aan de andere kant. Ratings 128 om 131 resulteerde in een 2-3 winst.
-
Prima 2-1 overwinning tegen een andere kampioen uit E van vorig seizoen. Was wat onvoorzichtig geweest met de teamspirit, maar gelukkig heb ik nog twee mindere goden op het programma staan donderdag en vrijdag. Dus kan die langzaam opklimmen richting de 100% weer (staat nu nog op 76% na 70% afgelopen maandag)