Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
1 linie minder en verlies. Heb mij agressiever moeten opstellen dan normaal om enigszins kans te maken. Beide ploegen halen een indirecte rode kaart.
We zakken naar plaats 5.
Volgende week 2 hervormers, Mccgrady en Fresh.
We zakken naar plaats 5.
Volgende week 2 hervormers, Mccgrady en Fresh.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Member of the Soccer Project Association
Er is weinig van terecht gekomen...remedy73 wrote:We zullen Damned eens even naar plek 3 terugverwijzen!
Door de strenge scheids (94%) kon ik niet mijn beste spelers opstellen, maar had het verkleinen van de variatie in de agressies de voorkeur. Wel heb ik van de ingestelde ploeg alle 11 contracten kunnen verlengen, dus de gehele ploeg was 100/100.
Tja, dan krijg je in de 65' minuut een directe rode kaart, wat me ca. 4 linies kost, en dan was het verschil maar 1 linie geweest... Maar ach, we krijgen Damned in de terugronde nog thuis met een scheids van 22%...
-
- Team President
Tot nog toe een stroef seizoen met wat random-tegenslagen.
Op dinsdag uit bij Damned verloren dankzij een vroege blessure.
Net als dinsdag had ik vandaag tegen Riverplate ook zeker op drie punten gerekend, gezien het feit ik ruim 3% hoger zou scoren.
Maar helaas een rode kaart zorgt er voor dat ik 1% minder scoor en verlies.. zucht..
Had goede hoop op plek 2 dit seizoen, maar die kan voorlopig de prullenbak in. We staan gelijk in punten met plaats 11, dat is de realiteit..
Op dinsdag uit bij Damned verloren dankzij een vroege blessure.
Net als dinsdag had ik vandaag tegen Riverplate ook zeker op drie punten gerekend, gezien het feit ik ruim 3% hoger zou scoren.
Maar helaas een rode kaart zorgt er voor dat ik 1% minder scoor en verlies.. zucht..

Had goede hoop op plek 2 dit seizoen, maar die kan voorlopig de prullenbak in. We staan gelijk in punten met plaats 11, dat is de realiteit..

Trotse manager van FC Steenkist
6 linie's beter voordat de match moest beginnen en via een directe rode kaart in de 45ste minuut verlies ik de match. Echt spijtig!
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Ik lees hier dat de Belgen/Nederlanders in A redelijk veel pech hebben... Ik was aangenaam verrast als ik Rohalt op plek 3 zag staan en vind het toch weer straf dat Damned met zo'n oud team op 1 staat. Vergeet niet dat die het elke week moeilijker en moeilijker gaat krijgen want dat zijn spelers 1 voor 1 gaan afvallen omdat ze te oud zijn... Dus niet opgeven.
Zelf ben ik wel blij dat ik aan het hervormen ben. Heb het de laatste weken heel druk gehad met het werk en zit nu in Zaventem op mijn vlucht te wachten naar Australië en Japan. 3 weken voor het werk. Dus zal hierna is tijd maken om wat jonge talentjes aan te kopen.
Veel succes nog aan iedereen !
Zelf ben ik wel blij dat ik aan het hervormen ben. Heb het de laatste weken heel druk gehad met het werk en zit nu in Zaventem op mijn vlucht te wachten naar Australië en Japan. 3 weken voor het werk. Dus zal hierna is tijd maken om wat jonge talentjes aan te kopen.
Veel succes nog aan iedereen !
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
mooie overwinning thuis (1 linie beter) tegen Fresh. Hierdoor stijg ik opnieuw naar plaats 4. 4 ploegen met 25 punten.
Volgende week moet ik nog tegen Damned en Remedy wat puntenloos zal zijn, maar maandag uit bij rapid hopen we toch iets mee te pakken. Tot nu toe een mooi seizoen aan het spelen.
Mooie overwinning van RiverPlate tegen Damned United. Hierdoor kan FC Remedy en RiverPlate weer wat dichter sluipen.
Zowel RiverPlate als Damned presteren ook dit seizoen weer sterk (niet echt verwacht).
Volgende week moet ik nog tegen Damned en Remedy wat puntenloos zal zijn, maar maandag uit bij rapid hopen we toch iets mee te pakken. Tot nu toe een mooi seizoen aan het spelen.
Mooie overwinning van RiverPlate tegen Damned United. Hierdoor kan FC Remedy en RiverPlate weer wat dichter sluipen.
Zowel RiverPlate als Damned presteren ook dit seizoen weer sterk (niet echt verwacht).
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Team President
Eindelijk dit seizoen een leuke overwinning geboekt uit bij UMBRA 0-1 (148-149). Zulke overwinningen hebben we nodig
Morgen de topper thuis tegen Fresh. We missen twee sterkhouders, maar Fresh heeft ook flink wat personele problemen.

Morgen de topper thuis tegen Fresh. We missen twee sterkhouders, maar Fresh heeft ook flink wat personele problemen.
Door blessures en geschorsten en indirecte rode kaart (niet verwacht) hebben we vandaag verloren. Hadden gerekend op een puntje in het beste geval.
Morgen en donderdag zijn nog 0-matchen.
Goeie eerste 3 weken met een 0-punten afsluiter in de 4de week.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Ik ben erg blij met mijn 3 punten van vanochtend, want het verschil was op voorhand (erg) klein. En als er dan een agressieve scheids staat, dan weet je nooit wat er gebeurd met de kaarten. We blijven in het kielzog van Damned op 2 punten achterstand.rohalt wrote:Door blessures en geschorsten en indirecte rode kaart (niet verwacht) hebben we vandaag verloren. Hadden gerekend op een puntje in het beste geval.
-
- Team President
Me agressie van tevoren wat lager ingezet, omdat het risico op een rode kaart te beperken. Blijkt dat Fresh toch wat sterker voor de dag komt en het verschil op slechts 2 lr uitkomt. Als ik dat had geweten had ik hem gewoon op 100% laten staan.
Gelukkig wel winst 2-1. Donderdag weer een pittig karweitje.
Gelukkig wel winst 2-1. Donderdag weer een pittig karweitje.
-
Het loopt redelijk, niet top. Vandaag een gelukje en winnen we 2-1 en zo sluiten we de eerste seizoenshelft af op de 5e plaats. Top 5 blijft het doel.
Laatste paar dagen de ene na de andere blessure van mijn A-spelers, dus hopelijk houdt dat snel op...
Verder kijk ik af en toe nog even op de transferlijst (weinig tijd voor helaas), maar daar zie ik niet veel soeps op staan.
Laatste paar dagen de ene na de andere blessure van mijn A-spelers, dus hopelijk houdt dat snel op...
Verder kijk ik af en toe nog even op de transferlijst (weinig tijd voor helaas), maar daar zie ik niet veel soeps op staan.
Prince88, proud manager of Fresh
Ik hoop op een even sterke terugronde en dan zouden we er een seizoentje bij kunnen doen in A. Duimen dus!
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Daar hoef je je toch serieus geen zorgen om te maken toch?rohalt wrote:Ik hoop op een even sterke terugronde en dan zouden we er een seizoentje bij kunnen doen in A. Duimen dus!
-
We sluiten de week af met een goede ronde. Vandaag in de uitwedstijd tegen ex-Noumici:0-13. Om het aantal doelpunten op te voeren heb ik gekozen voor 3-4-3 K&R ook al heb ik geen LF's en RF's. Hoe offensiever, hoe meer doelpunten 
Damned laat eindelijk ook weer eens punten liggen. Uit tegen Mccgrady speelt hij gelijk en dat is niet onverdienstelijk van Damned op een vrijdag. Eigenlijk heeft Damned nog nergens onnodige punten laten liggen. Aangezien hij nog maar 2 lastige wedstrijden krijgt (uit bij Steenkist en mij) waar hij nog maar maximaal 5 punten gaat laten liggen, mag ik i.v.m. een minder doelsaldo nog slechts één gelijkspel toestaan voor de rest van de competitie en dat gaat een zeer lastige opgaaf worden!

Damned laat eindelijk ook weer eens punten liggen. Uit tegen Mccgrady speelt hij gelijk en dat is niet onverdienstelijk van Damned op een vrijdag. Eigenlijk heeft Damned nog nergens onnodige punten laten liggen. Aangezien hij nog maar 2 lastige wedstrijden krijgt (uit bij Steenkist en mij) waar hij nog maar maximaal 5 punten gaat laten liggen, mag ik i.v.m. een minder doelsaldo nog slechts één gelijkspel toestaan voor de rest van de competitie en dat gaat een zeer lastige opgaaf worden!
-
- Team President
Wij kennen een prima 1e week met zelfs een bonuspunt uit bij Remedy.
Volgende week wordt de week van de waarheid als het om het kampioenschap gaat. Damned krijgt drie zware potten, wanneer hij na de sim van aankomende vrijdag nog bovenaan staat lijkt hij af te stevenen op een toch wel verrassende titel.
Maar ik ga er van uit dat hij dat volgende week niet staat. Ik gok namelijk dat Remedy volgende week vrijdag weer aan kop staat. Maar met hoeveel punten los..
Volgende week wordt de week van de waarheid als het om het kampioenschap gaat. Damned krijgt drie zware potten, wanneer hij na de sim van aankomende vrijdag nog bovenaan staat lijkt hij af te stevenen op een toch wel verrassende titel.
Maar ik ga er van uit dat hij dat volgende week niet staat. Ik gok namelijk dat Remedy volgende week vrijdag weer aan kop staat. Maar met hoeveel punten los..