Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Opnieuw een mooie overwinning behaald, nu uit tegen FC Mantel. Vooraf zo'n 3 linie's minder, maar hij krijgt met agressieve spelersploeg nu wel 2 rode kaarten en ik kan met een aantal linie's meer dan winnen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Vandaag een pijnlijk verlies thuis geleden.
Gisterenavond 1 linie minder, dus ik zag de bui al hangen, maar gezien ik dit seizoen toch al wat geluk heb gehad dacht ik dat er misschien een draw mogelijk was.
Zesde plaats is alleszins mooi.
Gisterenavond 1 linie minder, dus ik zag de bui al hangen, maar gezien ik dit seizoen toch al wat geluk heb gehad dacht ik dat er misschien een draw mogelijk was.
Zesde plaats is alleszins mooi.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
In het tussenseizoen heeft de voorlopige leider Noldor zich nog wat versterkt, net als FC Remedy en KFC Heist, die zijn beurs ook eens opentrok om een verlengd verblijf in A te bewerkstelligen. Hopelijk lukt het hem ook (volgens mij wel).
De ploegen die plaats 11 tot en met 14 bekleden hebben hun ploeg ook niet versterkt.
Fresh daarentegen blijft geloven in zijn huidige kern die mooi op de 2de plaats genesteld zit.
Wij hebben een acuut CB probleem kunnen veiligstellen tot het einde van dit seizoen. Daarnaast zijn er nog 2 spelers bijgekomen met het oog op volgend seizoen (in A?). Ook kregen we nog eens een jeugdproduct met zware agressie.
Laat de terugronde maar starten...
De ploegen die plaats 11 tot en met 14 bekleden hebben hun ploeg ook niet versterkt.
Fresh daarentegen blijft geloven in zijn huidige kern die mooi op de 2de plaats genesteld zit.
Wij hebben een acuut CB probleem kunnen veiligstellen tot het einde van dit seizoen. Daarnaast zijn er nog 2 spelers bijgekomen met het oog op volgend seizoen (in A?). Ook kregen we nog eens een jeugdproduct met zware agressie.
Laat de terugronde maar starten...
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Member of the Soccer Project Association
Terug van vakantie en de domper was toch wel het verlies thuis tegen Noldor. Jammer.
Tegen Noldor is gewoon niks te beginnen, dus kampioen in A kan ik wel vergeten zo lang hij nog hier is. Dat is het enige wat nog mist in de prijzenkast. Misschien een andere strategie gaan proberen. Ik ga er eens over nadenken.
Tegen Noldor is gewoon niks te beginnen, dus kampioen in A kan ik wel vergeten zo lang hij nog hier is. Dat is het enige wat nog mist in de prijzenkast. Misschien een andere strategie gaan proberen. Ik ga er eens over nadenken.
Prince88, proud manager of Fresh
Ik heb ook al een tijdje de hoop opgegeven om kampioen in A te worden...
Maar dat was eigenlijk ook niet echt mijn opzet... tot nu toe toch.

Maar dat was eigenlijk ook niet echt mijn opzet... tot nu toe toch.

rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Zonder pech pakt die weer de dubbel.
Is toch de beste manager aller tijden op SP.
Troeft iedereen af met transferaankopen. 3 dubbele bezetting.
Zijn hegemonie zal op zijn minst nog 3 a 4 seizoenen duren.
rest er nog 1 vraag: Is het nu moeilijker om kampioen te worden in A dan in de tijd dat er 40 000 managers.
Wat ik nu al merk is dat iedereen beker en competitie speelt.
Als je vroeger kampioen wou worden kon je beter de beker zo snel mogelijk opbergen.
Is toch de beste manager aller tijden op SP.
Troeft iedereen af met transferaankopen. 3 dubbele bezetting.
Zijn hegemonie zal op zijn minst nog 3 a 4 seizoenen duren.
rest er nog 1 vraag: Is het nu moeilijker om kampioen te worden in A dan in de tijd dat er 40 000 managers.
Wat ik nu al merk is dat iedereen beker en competitie speelt.
Als je vroeger kampioen wou worden kon je beter de beker zo snel mogelijk opbergen.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
Door de historie van teams is het nu wel gemakkelijker dan vroeger om budget te creëren. De budgetten van die teams zijn toch wel echt aanzienlijker dan vroeger lijkt me en wellicht is het daardoor makkelijker aftroeven.
Het lastige vind ik is dat de transfermarkt opgedroogd is. Je referentiekader is dat je minimaal op elke positie eigenlijk een speler met bp 75 nodig hebt om te kunnen concurreren, maar als je de lijst na gaat, zijn die er gewoon niet.
En het was niet dat ik me nu dit of vorig seizoen al kampioen van A had gezien, verre van
Maar de enige reden dat ik na een tijd langs niks doen weer terug begon, was natuurlijk wel om dat te bewerkstelligen...
Het lastige vind ik is dat de transfermarkt opgedroogd is. Je referentiekader is dat je minimaal op elke positie eigenlijk een speler met bp 75 nodig hebt om te kunnen concurreren, maar als je de lijst na gaat, zijn die er gewoon niet.
En het was niet dat ik me nu dit of vorig seizoen al kampioen van A had gezien, verre van

Maar de enige reden dat ik na een tijd langs niks doen weer terug begon, was natuurlijk wel om dat te bewerkstelligen...
Wat je vooral nodig hebt, is een grote zak met geld.... en daarnaast nog zo'n zak met geld.
Waren er vroeger 3 spelers op dezelfde positie aan 75 BP dan kocht je die aan 30 M.
Nu heb je één zo'n speler per positie en door opbod, mag je misschien 50 M rekenen.
Als je beginkapitaal te klein is, mag je het dan inderdaad vergeten.
Als je zoals Noldor, maar er zijn er gerust nog, die het zich kunnen veroorloven om 10 M extra te betalen voor de topspelers, dan doen die dat gewoon.
Vergeet niet dat Noldor er seizoenen lang voor gespaard heeft.
Er kan ook maar 1 kampioen in A zijn.
Mijn objectief was om proberen zo lang mogelijk in A te blijven,gezien ik niet het kapitaal en ook niet de spelers had/heb. Eerst 5 seizoenen, dan 10 seizoenen, ... en dat is realistisch voor mij.
Waren er vroeger 3 spelers op dezelfde positie aan 75 BP dan kocht je die aan 30 M.
Nu heb je één zo'n speler per positie en door opbod, mag je misschien 50 M rekenen.
Als je beginkapitaal te klein is, mag je het dan inderdaad vergeten.
Als je zoals Noldor, maar er zijn er gerust nog, die het zich kunnen veroorloven om 10 M extra te betalen voor de topspelers, dan doen die dat gewoon.
Vergeet niet dat Noldor er seizoenen lang voor gespaard heeft.
Er kan ook maar 1 kampioen in A zijn.
Mijn objectief was om proberen zo lang mogelijk in A te blijven,gezien ik niet het kapitaal en ook niet de spelers had/heb. Eerst 5 seizoenen, dan 10 seizoenen, ... en dat is realistisch voor mij.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Inderdaad. Het doel moet inderdaad 1e worden in A.
Anderen zijn tevreden met veel seizoenen in A, wat met lage budgetten eigenlijk ook al een serieuze prestatie is.
Ik ben nu mijn zak met geld aan het opdoen, aangezien het managersaantal zo dramatisch zakt.
Ook aangezien ik op mijn werk tijdelijk een binnendienst functie uitoefen. Helpt wel uiteraard dat je regelmatig kan inloggen.
Zit normaal gezien 40 tot 50 % op de baan.
Ik vrees echter dat een top 5 plaats het hoogst haalbare zal zijn, gewoon omdat idd de transfermarkt opgedroogd is.
eerst nog 1 seizoen B voor de ervaring van bepaalde spelers.
Dan hebben we wel enkele spelers met een BP van 75.
Reservebank zal spijtig genoeg wel zwakker zijn.
Anderen zijn tevreden met veel seizoenen in A, wat met lage budgetten eigenlijk ook al een serieuze prestatie is.
Ik ben nu mijn zak met geld aan het opdoen, aangezien het managersaantal zo dramatisch zakt.
Ook aangezien ik op mijn werk tijdelijk een binnendienst functie uitoefen. Helpt wel uiteraard dat je regelmatig kan inloggen.
Zit normaal gezien 40 tot 50 % op de baan.
Ik vrees echter dat een top 5 plaats het hoogst haalbare zal zijn, gewoon omdat idd de transfermarkt opgedroogd is.
eerst nog 1 seizoen B voor de ervaring van bepaalde spelers.
Dan hebben we wel enkele spelers met een BP van 75.
Reservebank zal spijtig genoeg wel zwakker zijn.
Manager van S.A.T
-
3-2 winst thuis tegen Olymp bij ratings van 148 om 122... een penalty gemist. Gelukkig was het gat groot genoeg dat het mocht deze wedstrijd.
Gelijkaardige ratings en uitslag voor Noldor maar daar geen penalty gemist.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
een linie of 4 minder maar toch halen we een draw door een gemiste penalty van onze tegenstander.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Heeft er wel eens iemand de A titel gewonnen door alle wedstrijden te winnen in dat seizoen?
de laatste 11 seizoenen alleszins niet.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner