Mijn eerste 3 draws van't seizoen:mr charlie wrote:5ratings beter en 2-2. Bweek.
128-129: 3-3
135-125: 1-1
123-126: 1-1
Alledrie in dezelfde week btw. Was ik heel erg blij mee xD
Moderator: Moderator
Mijn eerste 3 draws van't seizoen:mr charlie wrote:5ratings beter en 2-2. Bweek.
Promotie naar C zal lukken vermoed ik, vraag is alleen of ik het een titel zal kunnen doenrohalt wrote:Divisie D en zo'n ratings halen is eigenlijk schandalig. Zo'n ploegen MOETEN rapido presto promoveren.
Het lijkt wel alsof de 2de niet wil promoveren. Vandaag verloor hij uit bij nr 4 omdat hij 2 spelers met prestatie 19 en 15 opstelde.rohalt wrote:Is het niet de titel in D, dan zal het die in C zijn.
Een toprating neerzetten is 1 iets, maar constant zijn is lastiger.rohalt wrote:Divisie D en zo'n ratings halen is eigenlijk schandalig. Zo'n ploegen MOETEN rapido presto promoveren.
Ik zit op 131-134, hij pakt 6 kaarten (risico), ik 8 (normaal netjes verdeeld).mr charlie wrote:morgen titelmach bij mij thuis
theoretisch 141-137 ratings
ik pak 10 kaarten, de tegenstander 7
Weet je dat 100% zeker? Dit is iets wat ik niet wist. Hoeveel % is deze naar beneden gegaan?visje69 wrote:Trouwens net gemerkt dat een speler z'n moraal naar omlaag gaat als je z'n contract probeert te verlengen en het bestuur het onnodig vindt....
Heb het net eens getest met een andere speler die ik net aangetrokken had, en daar niks, dus zal me wellicht miskeken hebben tussen m'n twee LB's (sorry voor de opwinding xD )remedy73 wrote:Weet je dat 100% zeker? Dit is iets wat ik niet wist. Hoeveel % is deze naar beneden gegaan?visje69 wrote:Trouwens net gemerkt dat een speler z'n moraal naar omlaag gaat als je z'n contract probeert te verlengen en het bestuur het onnodig vindt....
Dacht heel even dat Sjarel iets aan ontwikkeling had gedaanvisje69 wrote:Heb het net eens getest met een andere speler die ik net aangetrokken had, en daar niks, dus zal me wellicht miskeken hebben tussen m'n twee LB's (sorry voor de opwinding xD )remedy73 wrote:Weet je dat 100% zeker? Dit is iets wat ik niet wist. Hoeveel % is deze naar beneden gegaan?visje69 wrote:Trouwens net gemerkt dat een speler z'n moraal naar omlaag gaat als je z'n contract probeert te verlengen en het bestuur het onnodig vindt....
Reden dat ik er zo vlot mee weg was zonder dubbel check is omdat ik nog niet alles weet over dit spel en het me ook vrij logisch klinkt. Stel dat je als trainer je speler een beter contract aanbiedt, kan ik me voorstellen dat hij moraal verliest als het bestuur dit afblokt :premedy73 wrote:Dacht heel even dat Sjarel iets aan ontwikkeling had gedaanvisje69 wrote: Heb het net eens getest met een andere speler die ik net aangetrokken had, en daar niks, dus zal me wellicht miskeken hebben tussen m'n twee LB's (sorry voor de opwinding xD )