Directe rode kaart na 28 minuten (normaal was ik 7 LR beter) en daardoor 1-2 verlies met 130-132 LR

Ipv leider met 1 punt voorsprong (want de andere resultaten vielen mee) ben ik nu 4de met 5 punten achterstand. Dank u random....
Moderator: Moderator
Bij mij door ranDOM. Ik zie 5 punten niet als een onoverkomelijle kloof, maar wel grootste klotepech dat ik die directe rode kaart moet krijgen na 28 minuten al in een match thuis tegen de leider en daardoor 2 LR slechter ben en verliesmr charlie wrote:Mijn agressie nekt mij deze wedstrijd. Weg promotie?
Inderdaad. Nuja het is gelukkig een "leider" die niet zo sterk is en nog punten zal laten liggen. Ik heb nog altijd hoop op een goeie afloop met de titel (of promotie). Tenslotte ben ik het seizoen gestart met top-5 doelstelling dus echt klagen moet ik nu ook niet doenremedy73 wrote:Directe rode kaart is altijd random. Zuur dat het je precies op dit moment, tegen deze tegenstander, overkomt.
M'n hele A-ploeg zit tussen 40 en 48. Sommige B-spelers hebben een lagere agressie.mr charlie wrote:hoeveel is de agressierange van de opgestelde spelers voor de wedstrijden waarbij je rood hebt?
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=72
zo'n wedstrijden zijn voor mij ook niet zo vaak voorkomend, meestal heb ik 1x rood
bij 2x rood = probleem voor ratings.
dan heb je af en toe pech gehadvisje69 wrote:M'n hele A-ploeg zit tussen 40 en 48. Sommige B-spelers hebben een lagere agressie.mr charlie wrote:hoeveel is de agressierange van de opgestelde spelers voor de wedstrijden waarbij je rood hebt?
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=72
zo'n wedstrijden zijn voor mij ook niet zo vaak voorkomend, meestal heb ik 1x rood
bij 2x rood = probleem voor ratings.
Als ik zeg dat ik er 10 kan hebben in een match, wil dat zeggen dat er 10 binnen die 40-48 grens zitten, de rest eronder.
Als ik zeg dat ik er 7 kan hebben, zelfde verhaal, 7 erin, rest eronder.
Echt waar? Ik heb enkel het vermoeden gehad dat áls je 2xgeel=rood pakt, dat bij een hogere agressiesom de 2e gele kaart eerder valt. Een grotere kans op 2xgeel=rood bij een hogere agressiesom heb ik nooit waargenomen...mr charlie wrote:(...)
Remedy's 2e formule (in topic agressie) heb ik nog geen lijn in gevonden, maar de ervaring leert wel bij mij dat je gemakkelijker 11 kaarten verdeeld bij een som agressie 130 (das bij mij al 11 kaarten) dan bij een som van voorbeeld 180
het is een gevoel, waarschijnlijk om dat ik in de competitie hierin nog niet geslaagd ben om perfect te verdelen bij 11 kaarten, maar ik ga eens wat data verzamelen.remedy73 wrote:Echt waar? Ik heb enkel het vermoeden gehad dat áls je 2xgeel=rood pakt, dat bij een hogere agressiesom de 2e gele kaart eerder valt. Een grotere kans op 2xgeel=rood bij een hogere agressiesom heb ik nooit waargenomen...mr charlie wrote:(...)
Remedy's 2e formule (in topic agressie) heb ik nog geen lijn in gevonden, maar de ervaring leert wel bij mij dat je gemakkelijker 11 kaarten verdeeld bij een som agressie 130 (das bij mij al 11 kaarten) dan bij een som van voorbeeld 180
ok, ik vergelijk dit, merci voor de info.remedy73 wrote:De grondlegger van de agressieve teams (FK Hash) speelde altijd 100% agressie. Gemiddeld 1 op de 6 wedstrijden bleef hij zonder rood. In ongeveer 1 op de 2 wedstrijden kreeg hij 1x rood en in 1 op de 3 wedstrijden was dit 2 of meer rode kaarten. Per saldo won hij ruim genoeg om kampioen in de B te spelen en aardig wat seizoenen in A te vertoeven.