Ik zou 30-40 nemenmr charlie wrote:goed zo
als je kan zou ik agressie 40-50 proberen of 30-40.
Op lagere agressie maakt de dichtheid van agressie meer verschil.

Moderator: Moderator
Ik zou 30-40 nemenmr charlie wrote:goed zo
Wat maakt het verschil dan zo groot?visje69 wrote:Ik zou 30-40 nemenmr charlie wrote:goed zo
Omdat ik 40-50 heb en anders wordt je een concurrent op de transfermarktThe Internationals wrote:Wat maakt het verschil dan zo groot?visje69 wrote:Ik zou 30-40 nemenmr charlie wrote:goed zo
Dat wil daarom niet zeggen dat ik het geld heb om dat te behouden hé :pThe Internationals wrote:Ik ga het eens bekijken, hoe lager agressie, hoe duurder natuurlijk!
Maar een concurrent, je speelt in de top van b
Integendeel, ik kan een soort van hofleverancier worden voor jouvisje69 wrote:Dat wil daarom niet zeggen dat ik het geld heb om dat te behouden hé :pThe Internationals wrote:Ik ga het eens bekijken, hoe lager agressie, hoe duurder natuurlijk!
Maar een concurrent, je speelt in de top van b
Elke concurrent drijft de prijs op, dus hoe minder hoe beter ^^
Nee jong, kies de agressie die jij denkt dat het beste past
Mooi voorbeeld van wat we bedoelen met die lage agressies, kijk naar de match FC Becheren - Zapora (B.1) van deze morgen.The Internationals wrote:
Integendeel, ik kan een soort van hofleverancier worden voor jou![]()
Ma gezult wel mogen dokken als aa gent fan!
Net even gekeken, je laatste post dateert van 2008!Ebuzola wrote:Voor mij hetzelfde man, Ben blij dat ik 4e zal worden om nog een jaartje in F te hangen om alles goed op te bouwen, volgende week zal het volle bak friendlies organiseren worden.
Hehe merci, ik was wel aan het lurkenvisje69 wrote:Net even gekeken, je laatste post dateert van 2008!Ebuzola wrote:Voor mij hetzelfde man, Ben blij dat ik 4e zal worden om nog een jaartje in F te hangen om alles goed op te bouwen, volgende week zal het volle bak friendlies organiseren worden.
Welkom terug bro
Haha, tis een idee. Kdenk nie da we een zaal gaan moeten huren, bij iemand thuis moet lukken xDEbuzola wrote:Hehe merci, ik was wel aan het lurkenvisje69 wrote:Net even gekeken, je laatste post dateert van 2008!Ebuzola wrote:Voor mij hetzelfde man, Ben blij dat ik 4e zal worden om nog een jaartje in F te hangen om alles goed op te bouwen, volgende week zal het volle bak friendlies organiseren worden.
Welkom terug bro![]()
We gaan er weer vol voor e zodat we in de zomer een SP meeting/reünie kunnen doen