Verder kom ik meteen in de beker uit tegen een reeksgenoot

Moderator: Moderator
In F komt bijna iedereen uit tegen een reeksgenoot. Enkel de ploegen uit F en G spelen in de beker en die worden gewoon na elkaar gezet. Ik denk dat er een klein foutje in het spel zit, waardoor de ploegen die de eerste ronde tegen mekaar spelen niet door mekaar worden geschud.The Internationals wrote:Komend seizoen met 4 belgen in de reeks, we gaan terug voor plaats 3 of 4!
Verder kom ik meteen in de beker uit tegen een reeksgenoot![]()
Dat is juist zo geprogrammeerd om competitievervalsing te voorkomen.jimman23 wrote:In F komt bijna iedereen uit tegen een reeksgenoot. Enkel de ploegen uit F en G spelen in de beker en die worden gewoon na elkaar gezet. Ik denk dat er een klein foutje in het spel zit, waardoor de ploegen die de eerste ronde tegen mekaar spelen niet door mekaar worden geschud.The Internationals wrote:Komend seizoen met 4 belgen in de reeks, we gaan terug voor plaats 3 of 4!
Op welke manier zou een willekeurige loting competitievervalsing in de hand werken?remedy73 wrote:Dat is juist zo geprogrammeerd om competitievervalsing te voorkomen.jimman23 wrote:In F komt bijna iedereen uit tegen een reeksgenoot. Enkel de ploegen uit F en G spelen in de beker en die worden gewoon na elkaar gezet. Ik denk dat er een klein foutje in het spel zit, waardoor de ploegen die de eerste ronde tegen mekaar spelen niet door mekaar worden geschud.The Internationals wrote:Komend seizoen met 4 belgen in de reeks, we gaan terug voor plaats 3 of 4!
Altijd naar E gaan, je zal je zonder problemen reddenThe Internationals wrote:We zitten vandaag aan TS van 70 %, dus hier is zeker nog wat ruimte in.
Deze week een mooie 10/12 gehaald, met op maandag een LR van 114 met een sw in de goal.(0-0)
Verder een leuke week met ratings van 109 - 109 - 105 (bekermatch zat wat in de benen van de spelers, hier won ik ook overtuigend van mij direckte tegenstander met 0-2 (b) en in liga 4-0.)
Heb deze week dus een 4/6 tegen mijn grootste concurenten gehaald, waardoor ik eerste blijf!
Deze week 3* bot & tegen nr 6, zou terug voor een 12/12 kunnen gaan, maar moet stilaan gaan denken, blijf ik in F of ga ik naar E![]()
Altijd voor de 1ste plek gaan. Topscoorder is een nutteloze trofee dus daar zou ik niet op focussen?Ebuzola wrote:Ik heb verloren tegen de 2e maandag nipt met 1-2. Is de enige in mijn reeks die zich kan verweren tegen mij. Ben nog aan het twijfelen of ik zou promoveren of gaan voor toch de 1e plaatst en topscorer :p
Kweget wel, maar toch beetje prestige :pvisje69 wrote:Altijd voor de 1ste plek gaan. Topscoorder is een nutteloze trofee dus daar zou ik niet op focussen?Ebuzola wrote:Ik heb verloren tegen de 2e maandag nipt met 1-2. Is de enige in mijn reeks die zich kan verweren tegen mij. Ben nog aan het twijfelen of ik zou promoveren of gaan voor toch de 1e plaatst en topscorer :p
Over je match van maandag:Ebuzola wrote:Kweget wel, maar toch beetje prestige :pvisje69 wrote:Altijd voor de 1ste plek gaan. Topscoorder is een nutteloze trofee dus daar zou ik niet op focussen?Ebuzola wrote:Ik heb verloren tegen de 2e maandag nipt met 1-2. Is de enige in mijn reeks die zich kan verweren tegen mij. Ben nog aan het twijfelen of ik zou promoveren of gaan voor toch de 1e plaatst en topscorer :p
We zullen zien op het einde van de terugronde, ik zal moeten winnen en meer goals dan hem moeten blijven maken.