Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by rohalt »

Ik er alles aan doen om te winnen, zelfs mijn max LR dit seizoen (en vorige seizoenen) en dan haal ik nog maar een draw tegen Hala Madrid.
Jij haalt bijlange niet wat ik haalde, maar Hala Madrid doet nog veel slechter.
Gisteren verloren thuis van Chelsea Champion. Mijn trainer had nog 1 dag contract en heb een nieuwe genomen om eventueel toch nog een puntje binnen te halen, maar haalde het niet.
Om 2u 's nachts of 's morgens zoals je zelf wilt, krijg ik 2 mails van mijn tegenstander waarom ik mijn trainer vervang en waarom ik hoogstwaarschijnlijk er vol zal voor gaan hoewel ik tegen zijn concurrent Transilvania de match liet schieten. Heb hem rond 7u 'smorgens, toen ik online was na een goeie nachtrust, en na het verlies, een mailtje teruggestuurd dat ik in de heenronde de 3 toppers uit heb gehad en geen partij was voor hen en de match liet schieten. Ik heb hem er ook attent op gemaakt dat ik laastleden maandag wel een punt gepakt heb tegen Hala Madrid en dat ik maar 1 dag contract had lopen voor mijn trainer en dat ik dit best nu kon doen. Heb geen reactie meer terug gekregen (hoewel ik een normaal contact heb met hem anders).
Ben sinds vanmorgen na de reuze-zege zeker van verblijf in A en zal nu proberen veel matchen te spelen en wat aan-en verkopen te doen. Competitie is nu wel van ondergeschikt belang, hoewel ik hier en daar wel zal proberen om een matchke mee te pikken. Beker is nu nog een mogelijkheid om te presteren.

Visje : jij zal toch nog een tandje moeten bijsteken, heb ik de indruk.
Remedy als MrCharlie lijken mij ook zeker van een verlengd verblijf.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
mr charlie

Post by mr charlie »

Ik ga mij op SP vlak een beetje moeten herpakken als ik mijn doel (de finale van de beker) wil halen. Ik vul een beetje blind en onverschillig en maar 1 wedstrijd vooruit denkend mijn wedstrijden in. 8)
Het hoofddoel, behoud in A ziet er goed uit.
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
visje69

Post by visje69 »

mr charlie wrote:Ik ga mij op SP vlak een beetje moeten herpakken als ik mijn doel (de finale van de beker) wil halen. Ik vul een beetje blind en onverschillig en maar 1 wedstrijd vooruit denkend mijn wedstrijden in. 8)
Het hoofddoel, behoud in A ziet er goed uit.
Hier iets minder, er is geen lijn te trekken in de matchen van trna en pech is me niet bespaard. Ik zal nog mijnen tenen mogen uitkuisen om het behoud te verzekeren.
Het feit dat ik sinds 3 weken een nieuwe job heb waardoor ik minder tijd heb heeft ook nie geholpen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie

Post by mr charlie »

visje69 wrote: Hier iets minder, er is geen lijn te trekken in de matchen van trna en pech is me niet bespaard. Ik zal nog mijnen tenen mogen uitkuisen om het behoud te verzekeren.
Het feit dat ik sinds 3 weken een nieuwe job heb waardoor ik minder tijd heb heeft ook nie geholpen
proficiat. Wat doe je beroepshalve?
Fun, thats the spirit
Image
visje69

Post by visje69 »

mr charlie wrote:
visje69 wrote: Hier iets minder, er is geen lijn te trekken in de matchen van trna en pech is me niet bespaard. Ik zal nog mijnen tenen mogen uitkuisen om het behoud te verzekeren.
proficiat. Wat doe je beroepshalve?
Administratief werk :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
visje69

Post by visje69 »

Heb er trouwens vandaag eens over nagedacht. Op de lange termijn denk ik zelfs dat het beter is om een jaartje terug te zakken. Het heeft als risico dat ik misschien nooit meer terugkom in A, maar aanmodderen in A is ook niet alles natuurlijk. Kan je beter in B wat meer winnen en je achterban verhogen, meer wedstrijdinkomsten halen, minder druk etc.
Dus ik ga er alles aan doen om in A te blijven, maar zakken zou ik eigenlijk niet zo erg vinden (ik bedoel dat ik geen cadeautjes hoef om het eventueel te halen)

EDIT: In elk geval wel weer de continuïteit verzekerd van m'n team. Net een 21-jarige LB met future BP van 73,5 binnengehaald voor de neus van Pardubie. Dit was 1 van de posities (samen met RF, RM en CB) waar de lange termijn (lees: komende 5-6 seizoenen) nog niet verzekerd was :)

Team van de toekomst:
GK Bjornsson (25) BP 70, Max 73
LB Habara (21) BP 70 Max 73
CB Seville (26) BP 72 Max 73
CB Gamberini (23) BP 69 Max 71
RB Dufoor (23) BP 72 Max 74
LM Roman (21) BP 69 Max 73
CM Machaidze (23) BP 70 Max 73
RM Geen gelijkwaardige speler. Weinig aanbod, zoek er al 2-3 seizoenen naar
LF Smith (22) BP 70 Max 73
CF Cariello (25) BP 74 Max 75
RF Geen gelijkwaardige speler. Op zoek.

Budget is echter een probleem. Hoe we dat oplossen valt te bezien. Afhankelijk van resultaat dit seizoen, zou ik volgend seizoen wel eens kunnen focussen op de beker en VrB's. Alles volplannen en de competitie afwerken met m'n toekomstteam zodat ik m'n A-team kan gebruiken voor enkele VrB's want van m'n bovenstaande toekomstteam staan eigenlijk enkel Seville en Cariello atm in de basis :)
visje69

Post by visje69 »

Een directe rode kaart in ezn thuismatch tegen een degradant plus 1-1 gelijkspel ondanks 5LR beter helpt ook niet natuurlijk...
remedy73

Post by remedy73 »

SAFE!
Sinds vanmorgen ben ik verzekerd van een 22e seizoen op rij in A.
Doel 1 is bereikt: Het record te verbreken van Totemo Baka (21 seizoenen op rij)
Doel 2 gaat niet meetbaar zijn: Voorgoed in A blijven (want op welk moment heb ik dat bereikt! :P).

Ik moet wel bekennen dat door de explosief gestegen transferprijzen het geloof hierin wat aan het wegebben is...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
mr charlie

Post by mr charlie »

remedy73 wrote:SAFE!
Sinds vanmorgen ben ik verzekerd van een 22e seizoen op rij in A.
Doel 1 is bereikt: Het record te verbreken van Totemo Baka (21 seizoenen op rij)
Doel 2 gaat niet meetbaar zijn: Voorgoed in A blijven (want op welk moment heb ik dat bereikt! :P).

Ik moet wel bekennen dat door de explosief gestegen transferprijzen het geloof hierin wat aan het wegebben is...
proficiat remedy, knappe prestatie :!:
je zou aan sjarel kunnen vragen om de stekker er uit te trekken, dan kan je doel 2 behalen :mrgreen:
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie

Post by mr charlie »

FC_TRANSILVANIA zal zijn teamlogo misschien nog waarmaken.
geweldig
alleen de volgorde zit niet goed :p
Fun, thats the spirit
Image
remedy73

Post by remedy73 »

mr charlie wrote:FC_TRANSILVANIA zal zijn teamlogo misschien nog waarmaken.
geweldig
alleen de volgorde zit niet goed :p
Enkel jij, Rohalt en de random kunnen hem nog van een titel afhouden...
De uitwedstrijd bij Chelsea Champion zal hij wel verliezen, dus houdt hij 1 punt over...
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
rohalt

Post by rohalt »

Vergeten van mijn beste LF zijn contract te verlengen en hopla "heeft het team verlaten".
Hoe kan ik zo stom zijn. Nu moet ik op zoek naar een vervanger die dan wel weer wat geld zal kosten, terwijl ik een topper had....
Slecht opstaan zo... ook al win ik dan wel mijn match tegen MrCharlie. Veel plezier heb ik er toch niet aan over gehouden.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
remedy73

Post by remedy73 »

rohalt wrote:Vergeten van mijn beste LF zijn contract te verlengen en hopla "heeft het team verlaten".
Hoe kan ik zo stom zijn. Nu moet ik op zoek naar een vervanger die dan wel weer wat geld zal kosten, terwijl ik een topper had....
Slecht opstaan zo... ook al win ik dan wel mijn match tegen MrCharlie. Veel plezier heb ik er toch niet aan over gehouden.
Aiaiai, deze had ook wel bij de klaagmuur gekund... Een klassieke fout die iedere manager wel eens heeft gemaakt. Voor dit soort gevallen is een assistent trainer gewenst geweest. Ik zet meestal een herinnering (SPFA), waardoor ik mijzelf kan herinneren...
visje69

Post by visje69 »

remedy73 wrote:
rohalt wrote:Vergeten van mijn beste LF zijn contract te verlengen en hopla "heeft het team verlaten".
Aiaiai, deze had ook wel bij de klaagmuur gekund... Een klassieke fout die iedere manager wel eens heeft gemaakt. Voor dit soort gevallen is een assistent trainer gewenst geweest. Ik zet meestal een herinnering (SPFA), waardoor ik mijzelf kan herinneren...
Alsof het in de sterren geschreven stond had ik hetzelfde voor deze week, ook met een LF xD
Hij had nog 5 dagen contract en dus maar op de lijst gezwierd. vergeten kijken naar contract en was plots gratis weg xD
Was pakweg 5-7M waard, zonde :p
rohalt

Post by rohalt »

Morgen gaan we de laatste week van het huidige seizoen in.
Nog 3 speeldagen en ik moet mij dus morgen reppen om mijn 4de plaats veilig te stellen.
Echter speel ik morgen tegen lesbuffalos die de punten ook broodnodig heeft, maar dan om zich het behoud te verzekeren.
Het belooft een topmatch te worden.

Vorige week een jeugdcoordinator moeten aantrekken, gezien zijn contract ten einde was. Nu geen Belg, maar een Roemeen en hij gaf mij onmiddellijk een 17 jarige CM met extreem lage agressie. Momenteel een bod van 25 M. Direct te verkrijgen aan de ronde som van 35 M. Van een topper gesproken... wat wordt de volgende jeugdspeler?

Ondertussen nog steeds op zoek naar enige versterking of jeugdtalent.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”