Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by raoulio »

visje69 wrote:In een toernooi met 4 spelers in poule, is groepswinnaar zijn een garantie op een thuismatch in de finale?/
Ja winnaar van de poule bij VrB van 4 man speelt altijd thuis in de finale.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by visje69 »

raoulio wrote:
visje69 wrote:In een toernooi met 4 spelers in poule, is groepswinnaar zijn een garantie op een thuismatch in de finale?/
Ja winnaar van de poule bij VrB van 4 man speelt altijd thuis in de finale.
Dan ga ik net iets harder m'n best doen morgen in die VrB woensdag. Gaat over 3M dus een thuismatch zou wel leuk zijn dan :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by raoulio »

Als ik spelers volg krijg ik dan een bericht als ze op de transferlijst worden gezet/contract aflopen of van club wisselen?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by mr charlie »

raoulio wrote:Als ik spelers volg krijg ik dan een bericht als ze op de transferlijst worden gezet/contract aflopen of van club wisselen?
zeker, bij dagelijks nieuws
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Traxtorm Hardcore
Team Board Member
Posts: 485
Joined: Wed Jul 26, 2017 11:14 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Traxtorm Hardcore »

Nog een toevoeging: je krijgt een bericht in je inbox wanneer er een Koop-meteen-prijs op de speler wordt gezet.
Traxtorm Hardcore

S54: 2nd in A
S55: 3rd in A
S94: 4th in A
S95: 2nd in A
S96: 4th in A
S97: 2nd in A
S105: 5th in A
S106: 6th in A
S107: 5th in A
S108: 6th in A + winner Beneliga
S109: 9th in A
S113: semi-final SP-cup
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by silverblast »

Laat ik ergens iemand weten dat ik en Joey elk een team hebben maar hetzelfde I.P. adres delen?
Uiteraard gaan we geen onderlinge transfers doen, maar ik vraag me af als er niet al alarmen aan het afgaan zijn.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rohalt »

Ik geraak niet op SoccerProject.
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ?
Indien ja, wanneer wordt het probleem opgelost ?
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by visje69 »

rohalt wrote:Ik geraak niet op SoccerProject.
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem ?
Indien ja, wanneer wordt het probleem opgelost ?
Zelfde verhaal hier, geen idee wanneer het opgelost geraakt. Ik vermoed zodra Sjarel het gezien heeft

EDIT: Nu dus xD
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

silverblast wrote:Laat ik ergens iemand weten dat ik en Joey elk een team hebben maar hetzelfde I.P. adres delen?
Uiteraard gaan we geen onderlinge transfers doen, maar ik vraag me af als er niet al alarmen aan het afgaan zijn.
Geen probleem om vanaf hetzelfde IPadres gespeeld wordt, zolang je als manager maar één team wordt gemanaged en er onderling geen transacties plaatsvinden (in zelfde toernooien meespelen/transfers)

Veel spelplezier!

remedy73
sheriff
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by silverblast »

remedy73 wrote:
silverblast wrote:Laat ik ergens iemand weten dat ik en Joey elk een team hebben maar hetzelfde I.P. adres delen?
Uiteraard gaan we geen onderlinge transfers doen, maar ik vraag me af als er niet al alarmen aan het afgaan zijn.
Geen probleem om vanaf hetzelfde IPadres gespeeld wordt, zolang je als manager maar één team wordt gemanaged en er onderling geen transacties plaatsvinden (in zelfde toernooien meespelen/transfers)

Veel spelplezier!

remedy73
sheriff
Ai dezelfde toernooien mag ook niet? Matt had al een friendly bekertje opgestart met ons erbij. Soms gaan we ook op bezoek bij matt, en dan zitten we zelfs met drie op 1 I.P. adres! :|

Erger nog, blijkbaar zouden we ook vanaf D in dezelfde competitie spelen als we blijven promoveren (vanuit G).

Als het een troost kan zijn, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om Matt of Joey vooruit te helpen! :mrgreen:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

silverblast wrote:Ai dezelfde toernooien mag ook niet? Matt had al een friendly bekertje opgestart met ons erbij. Soms gaan we ook op bezoek bij matt, en dan zitten we zelfs met drie op 1 I.P. adres! :|

Erger nog, blijkbaar zouden we ook vanaf D in dezelfde competitie spelen als we blijven promoveren (vanuit G).

Als het een troost kan zijn, geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om Matt of Joey vooruit te helpen! :mrgreen:
Je mag wel in dezelfde toernooien mee doen, maar niet als ze om veel geld gaan, waarbij je de anderen, of de anderen jou dus een voordeel kan geven. Toernooien tot 100k zijn prima. 200k of meer is tricky.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by silverblast »

remedy73 wrote:Je mag wel in dezelfde toernooien mee doen, maar niet als ze om veel geld gaan, waarbij je de anderen, of de anderen jou dus een voordeel kan geven. Toernooien tot 100k zijn prima. 200k of meer is tricky.
OK, we zullen er rekening mee houden (lees: proberen niet te vergeten :D ), thx voor de info. :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by raoulio »

Ik ga mijn stadion uitbreiden naar 40.000 zitjes. Vanaf hoeveel zitplaatsen heb je eenvoudige ledwall nodig? Ik heb nu elektrische verlichting bij 35.000 zitjes en dat is naar tevredenheid van de supporters.

Andere vraag; ik dacht bij een gelijkspel verlies je geen fan tevredenheid. Ligt dit anders bij gelijkspel en verlies na penalties in de beker?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

raoulio wrote:Ik ga mijn stadion uitbreiden naar 40.000 zitjes. Vanaf hoeveel zitplaatsen heb je eenvoudige ledwall nodig? Ik heb nu elektrische verlichting bij 35.000 zitjes en dat is naar tevredenheid van de supporters.

Andere vraag; ik dacht bij een gelijkspel verlies je geen fan tevredenheid. Ligt dit anders bij gelijkspel en verlies na penalties in de beker?
Vraag 1: Deze kennis heb ik niet, maar aangezien de kosten van zo'n ledwall gering zijn, zou ik er sowieso in investeren. En anders krijg je vanzelf de melding als supporters ontevreden zijn met de situatie.

Vraag 2: Interessante vraag. Nooit onderzocht, maar het lijkt mij dat de uitslag van de wedstrijd ervoor geen invloed meer heeft op de fantevredenheid, tenzij er een negatieve reeks van 5 verliespartijen wordt gemaakt.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Ericcie1971
Coach
Posts: 34
Joined: Tue Sep 19, 2017 8:54 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Ericcie1971 »

Hoe kijken jullie aan tegen het aantrekken van oudere spelers? Ik zelf ben er een beetje huiverig voor vanwege de hoge salariskosten en ik vraag mij af of ik het deze spelers nodig ga hebben in divisie F? Ze hebben vaak een hoge rating met bijbehorend salaris.
Wat vinden jullie?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”