<<<KLAAGMUUR>>>

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

Door de indrukwekkende race van Max Verstappen (hoort eigenlijk in de vreugdemuur) ben ik vergeten voor gisteravond 22:00 uur het juiste team op te stellen. Hiermee gooi ik zéker 2-3 LR's weg voor de Ligamatch van dinsdag. Dit kan een kapitale fout zijn als blijkt dat ik deze punten aan het eind van het seizoen mis... :evil:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by rohalt »

Had ook opgemerkt dat het niet je beste team was, hoewel je zeker kans maakte. Punten scoren is nu toch wel dringend nodig...
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

remedy73 wrote:Door de indrukwekkende race van Max Verstappen (hoort eigenlijk in de vreugdemuur) ben ik vergeten voor gisteravond 22:00 uur het juiste team op te stellen. Hiermee gooi ik zéker 2-3 LR's weg voor de Ligamatch van dinsdag. Dit kan een kapitale fout zijn als blijkt dat ik deze punten aan het eind van het seizoen mis... :evil:
Laat deze nieuwe klassieker van lucky tv je maar opvrolijken, want hij is echt weer briljant :lol: :mrgreen:

http://www.dumpert.nl/mediabase/7273895 ... iging.html
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by silverblast »

Xeom wrote:Door tijdsnood ben ik genoodzaakt om binnenkort al men spelers te verkopen... :(
Heb echt te weinig tijd op dit moment voor de toch wel nodige tijd in dit spel te steken...
Ga zien hoeveel geld ik inzamel, misschien dat ik een volledig nieuw ongetraind team met jeugdspelers aankoop met het geld en rustig laat optrainen, kan ook zijn dat ik stop.. we zien wel :)

Moest iemand interesse hebben in een speler, let me know!
Er is altijd later nog de kans om terug te beginnen met een verse start, zie maar naar Joeyve, matt en en mij! :)

Wat je spelers betreft, ik heb een bod gedaan op je CB, mooie speler, maar als ik overboden word is het jammer want het is meteen mijn huidige limiet opgelegd door het bestuur. :|
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Xeom »

silverblast wrote:
Xeom wrote:Door tijdsnood ben ik genoodzaakt om binnenkort al men spelers te verkopen... :(
Heb echt te weinig tijd op dit moment voor de toch wel nodige tijd in dit spel te steken...
Ga zien hoeveel geld ik inzamel, misschien dat ik een volledig nieuw ongetraind team met jeugdspelers aankoop met het geld en rustig laat optrainen, kan ook zijn dat ik stop.. we zien wel :)

Moest iemand interesse hebben in een speler, let me know!
Er is altijd later nog de kans om terug te beginnen met een verse start, zie maar naar Joeyve, matt en en mij! :)

Wat je spelers betreft, ik heb een bod gedaan op je CB, mooie speler, maar als ik overboden word is het jammer want het is meteen mijn huidige limiet opgelegd door het bestuur. :|
We zijn ondertussen al paar nieuwe jeugdspelers aangekocht, dan kan ik nadien ze gewoon rustig optrainen ^^ en tegen dan is men bouw van huisje wel achter de rug haha
Xeom
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5418
Joined: Thu Aug 11, 2005 10:05 am
Location: Belgium

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by Xeom »

silverblast wrote:
Xeom wrote:Door tijdsnood ben ik genoodzaakt om binnenkort al men spelers te verkopen... :(
Heb echt te weinig tijd op dit moment voor de toch wel nodige tijd in dit spel te steken...
Ga zien hoeveel geld ik inzamel, misschien dat ik een volledig nieuw ongetraind team met jeugdspelers aankoop met het geld en rustig laat optrainen, kan ook zijn dat ik stop.. we zien wel :)

Moest iemand interesse hebben in een speler, let me know!
Er is altijd later nog de kans om terug te beginnen met een verse start, zie maar naar Joeyve, matt en en mij! :)

Wat je spelers betreft, ik heb een bod gedaan op je CB, mooie speler, maar als ik overboden word is het jammer want het is meteen mijn huidige limiet opgelegd door het bestuur. :|
We zijn ondertussen al paar nieuwe jeugdspelers aangekocht, dan kan ik nadien ze gewoon rustig optrainen ^^ en tegen dan is men bouw van huisje wel achter de rug haha
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by remedy73 »

remedy73 wrote:Door de indrukwekkende race van Max Verstappen (hoort eigenlijk in de vreugdemuur) ben ik vergeten voor gisteravond 22:00 uur het juiste team op te stellen. Hiermee gooi ik zéker 2-3 LR's weg voor de Ligamatch van dinsdag. Dit kan een kapitale fout zijn als blijkt dat ik deze punten aan het eind van het seizoen mis... :evil:
Als gevolg van deze fout was het vanochtend 142-142, wat met 0% stijl toch écht gelijkspel had moeten zijn. Met de 2-3 LR erbij van mijn fout, praten we over 3 wedstrijdpunten tegen een degradatie-concurrent. Dit kan écht fatale gevolgen hebben :(
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by raoulio »

Vorig seizoen het geluk dat ik niet al te veel blessures had. Dit seizoen staat de teller al op 14!
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by silverblast »

Door van die sjacheraars zoals ruda masina lukt het nog steeds niet om aan redelijke prijs een CB of CM te kopen. :( Ik begrijp dat dit tegenwoordig de manier is om de top te bereiken, maar ik heb echt tijd noch goesting om dag in dag uit de transfermarkt af te schuimen.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

silverblast wrote:Door van die sjacheraars zoals ruda masina lukt het nog steeds niet om aan redelijke prijs een CB of CM te kopen. :( Ik begrijp dat dit tegenwoordig de manier is om de top te bereiken, maar ik heb echt tijd noch goesting om dag in dag uit de transfermarkt af te schuimen.
Dagelijks is hoegenaamd niet nodig (lijkt me).
Als je weinig tijd hebt kan je bijvoorbeeld om de 3 dagen kijken en op de desgewenste posities sorteren op datum. Geen idee of je SPFA hebt, maar dan kan je eventueel spelers bij je favorieten zetten. Je kijkt dan gewoon naar de spelers waarvan de datum in't rood staat, de rest heb je in principe 3 dagen daarvoor al gezien :)
Uiteraard kan je altijd eens alles bekijken, maar dagelijks is eigenlijk niet nodig (tenzij, zoals je aangeeft, als trader uiteraard)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
raoulio
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1465
Joined: Sat Mar 11, 2006 2:30 pm
Location: Sittard ( Nederland )

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by raoulio »

Precies wat Visje zegt. Als je op zoek bent naar specifieke spelers en niet naar ruilhandel hoeft er niet heel veel meer tijd in te gaan zitten dan regulier je team onderhouden.

Ik sorteer ook op datum + klik alle spelers open en scroll dan snel door de agressies heen. Zit range er niet bij ben ik snel klaar met zoeken.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

raoulio wrote:Precies wat Visje zegt. Als je op zoek bent naar specifieke spelers en niet naar ruilhandel hoeft er niet heel veel meer tijd in te gaan zitten dan regulier je team onderhouden.

Ik sorteer ook op datum + klik alle spelers open en scroll dan snel door de agressies heen. Zit range er niet bij ben ik snel klaar met zoeken.
Klopt. Met SPFA kan je ze dan nog eens allemaal ineens uitklappen ook, wat dan weer veel tijd spaart. Zie je je range niet dan ben je idd snel klaar. Meestal duurt het pakweg 10 minuten om alle spelers van je range uit ALLE spelers te filteren. Dankzij SPFA kan je ze dan snel aan je favorieten toevoegen (en volgen) waardoor je een berichtje krijgt als er een IBP ingesteld wordt of als hij op de lijst geplaatst wordt
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
d van den d
Team President
Posts: 612
Joined: Mon Mar 28, 2011 3:13 pm

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by d van den d »

Ondertussen al 7 blessures waarbij 6 van mijn voorhoede zijn. Wat een pech :cry: Gelukkig heb ik mijn belangrijke wedstrijden wel gewonnen dankzij een vrij brede kern, en hebben we ondertussen gelukkig weekend :)
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by visje69 »

In m'n laatste 15 jeugdspelers zaten 3 CM's, een CF en 2 CB's, dus eigenlijk hoort deze post hier niet echt

24 okt 2017 Visje 78 Speler Sotiris Drobny beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract
13 nov 2017 Visje 78 Speler Fotis Basinas beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract.

Maar er mag wel weer eentje komen :p

Nog enkele dagen geduld. Weer niks en ik begin de zoektocht naar een nieuwe JC want de mijne heeft net z'n beste kruit verschoten en gaat toch bijna op pensioen :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: <<<KLAAGMUUR>>>

Post by mr charlie »

visje69 wrote:In m'n laatste 15 jeugdspelers zaten 3 CM's, een CF en 2 CB's, dus eigenlijk hoort deze post hier niet echt

24 okt 2017 Visje 78 Speler Sotiris Drobny beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract
13 nov 2017 Visje 78 Speler Fotis Basinas beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract.

Maar er mag wel weer eentje komen :p

Nog enkele dagen geduld. Weer niks en ik begin de zoektocht naar een nieuwe JC want de mijne heeft net z'n beste kruit verschoten en gaat toch bijna op pensioen :)
laat maar weten, dan neem ik hem over :mrgreen:
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”