Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie F

Post by silverblast »

2de match verloren tegen beste in de competitie, met maar 3% LR verschil, dus niet slecht. Hopelijk kunnen we een vuist maken in de terugwedstrijd!
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie F

Post by matt »

silverblast wrote:2de match verloren tegen beste in de competitie, met maar 3% LR verschil, dus niet slecht. Hopelijk kunnen we een vuist maken in de terugwedstrijd!
Heb gezien dat ge al een mooie jeugdspeler op de LF hebt gekregen. :mrgreen:

Joey nog niks van jeugdspeler?
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie F

Post by silverblast »

Ja van mijn jeugdspeler kan ik zeker niet klagen, behalve misschien dat het geen CB, CM of CF is, posities die ik allemaal veel meer kan gebruiken. Maar kom, LF is niet slecht en zijn eerste hoofdskill is al een schot in de roos.

Bij Joey is het stil in het jeugdcentrum! :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Re: Divisie F

Post by Joeyve »

matt wrote:
silverblast wrote:2de match verloren tegen beste in de competitie, met maar 3% LR verschil, dus niet slecht. Hopelijk kunnen we een vuist maken in de terugwedstrijd!
Heb gezien dat ge al een mooie jeugdspeler op de LF hebt gekregen. :mrgreen:

Joey nog niks van jeugdspeler?
Vandaag eindelijk ene gehad :) Verborgen skill valt wel tegen..
Image
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

Hoe gaat het met onze 3 nieuwe managers? :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9286
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Divisie F

Post by The Internationals »

En ik blijf maar dageren in F :mrgreen: :|
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
matt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 6867
Joined: Mon Dec 13, 2004 11:18 pm
Location: Belgium

Re: Divisie F

Post by matt »

Ik zit vanaf morgen in Peru, dus silverblast gaat mijn automatische trainingsknop hier en daar eens activeren en mijn jeugdcentrum nog een stapje verder in gang zetten, terwijl hij mijn team ook levendig houdt. (waarvoor veel dank!)
Qua matchen wordt het een dubbeltje op zijn kant denk ik. Nu 2e maar kan nog vrij reëel 3e worden. Morgen de 1e thuis maar maak nog geen schijn van kans ertegen.

Tot later boys!
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie F

Post by visje69 »

matt wrote:Ik zit vanaf morgen in Peru, dus silverblast gaat mijn automatische trainingsknop hier en daar eens activeren en mijn jeugdcentrum nog een stapje verder in gang zetten, terwijl hij mijn team ook levendig houdt. (waarvoor veel dank!)
Qua matchen wordt het een dubbeltje op zijn kant denk ik. Nu 2e maar kan nog vrij reëel 3e worden. Morgen de 1e thuis maar maak nog geen schijn van kans ertegen.

Tot later boys!
Have fun in Peru!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie F

Post by silverblast »

silverblast wrote:2de match verloren tegen beste in de competitie, met maar 3% LR verschil, dus niet slecht. Hopelijk kunnen we een vuist maken in de terugwedstrijd!
Terugwedstrijd gewonnen! De nr 1 zal beslist worden op doelpuntensaldo waarschijnlijk..
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie F

Post by silverblast »

matt wrote:Ik zit vanaf morgen in Peru, dus silverblast gaat mijn automatische trainingsknop hier en daar eens activeren en mijn jeugdcentrum nog een stapje verder in gang zetten, terwijl hij mijn team ook levendig houdt. (waarvoor veel dank!)
Qua matchen wordt het een dubbeltje op zijn kant denk ik. Nu 2e maar kan nog vrij reëel 3e worden. Morgen de 1e thuis maar maak nog geen schijn van kans ertegen.

Tot later boys!
Have fun! And say goodbye to your favorite CM! :mrgreen: (jk)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Re: Divisie F

Post by Joeyve »

visje69 wrote:Hoe gaat het met onze 3 nieuwe managers? :)
Ik zal sowieso 1e eindigen nu, maar ik vrees voor de E divisie. Het duurt echt superlang eer alle spelers van een nieuw team voltraind zijn dus het blijft wat wachten om zicht te hebben op wat ik in huis heb. Je moet als beginnende manager toch vrij lang geduld hebben hiervoor..
Image
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie F

Post by rohalt »

Kijk naar manager Ben, die vreesde ook voor de E-reeks. Hij staat reeds geruime tijd op 1 en deed ondertussen toch heel wat transfers. Normaal zou de D-reeks nu al makkelijk haalbaar zijn.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
Joeyve
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3915
Joined: Sat Feb 25, 2006 4:35 pm
Location: Aalst

Re: Divisie F

Post by Joeyve »

rohalt wrote:Kijk naar manager Ben, die vreesde ook voor de E-reeks. Hij staat reeds geruime tijd op 1 en deed ondertussen toch heel wat transfers. Normaal zou de D-reeks nu al makkelijk haalbaar zijn.
Ja maar wat een team, mijn beste spelers kunnen nog niet tippen aan zijn slechtste :P als iedereen voltraind is, zal ik toch ook nog heel wat transfers moeten doen, maar ja dat is dus afwachten. En dan terug de verschrikkelijke strijd aan gaan om cm's en cb's te vinden..
Image
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie F

Post by rohalt »

Ben is ook maar begonnen en heeft veel gehandeld en kan zo hogerop.
Iedereen kan in de hogere regionen komen maar je moet er wel wat voor doen.
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
silverblast
Member of the Soccer Project Association
Posts: 10792
Joined: Mon Jan 03, 2005 12:19 pm
Location: Hulste (m)

Re: Divisie F

Post by silverblast »

Voor het eerst dit seizoen de eerste plek bemachtigd, nu houden zo! :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”