Divisie F

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

remedy73 wrote: Mon Jun 04, 2018 10:19 pm En daarnaast is de kwaliteit van de manager óók belangrijk! Je zal in de E genoeg ploegen tegenkomen die niet het maximale uit hun ploeg halen.
De vraag is dan natuurlijk of ik wel het maximum uit mijn ploeg haal? :D
Nee, ik ben er nog niet uit. Mss probeer ik eerst wel een half seizoen en bekijk ik het dan. Heb nog wat tijd hè, eerst zien dat we daadwerkelijk over gaan! :wink:

Vandaag weer gewonnen trouwens!
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Volgens mij gaan we dat prima doen in E. We zijn geen titelkandidaten, maar behoud moet ons gemakkelijk lukken. Zoals remedy73 zegt, niet alle teams halen het maximale uit hun spelers - en met een beetje geluk komen we hervormers tegen die zich expres willen laten zakken.

Hoe zit het met uw financiële situatie? Kan je versterking binnenhalen? Ik zit nu aan +10M (afgelopen seizoenen beetje te veel centjes in m'n stadion gepompt 8) ), ik hoop midden volgend seizoen 25M te hebben (moet wel lukken met de grotere publieksopkomst in E-divisie) om een betere CB of CM te kopen, maar die zijn pokkeduur :?



Het is alleszins onnozel om te promoveren en daarna meteen te gaan zakken - da's een ramp voor uw achterban :lol:
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Wed Jun 06, 2018 7:13 pm Volgens mij gaan we dat prima doen in E. We zijn geen titelkandidaten, maar behoud moet ons gemakkelijk lukken. Zoals remedy73 zegt, niet alle teams halen het maximale uit hun spelers - en met een beetje geluk komen we hervormers tegen die zich expres willen laten zakken.

Hoe zit het met uw financiële situatie? Kan je versterking binnenhalen? Ik zit nu aan +10M (afgelopen seizoenen beetje te veel centjes in m'n stadion gepompt 8) ), ik hoop midden volgend seizoen 25M te hebben (moet wel lukken met de grotere publieksopkomst in E-divisie) om een betere CB of CM te kopen, maar die zijn pokkeduur :?

Het is alleszins onnozel om te promoveren en daarna meteen te gaan zakken - da's een ramp voor uw achterban :lol:
We zullen zien na de heenronde! :wink:

Ik sta nu op 55M. Heb natuurlijk wel maar een stadion van 16000. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Wed Jun 06, 2018 10:13 pm
We zullen zien na de heenronde! :wink:

Ik sta nu op 55M. Heb natuurlijk wel maar een stadion van 16000. :)
Daar kan je al iets moois mee kopen ;) Of spaar je verder om ineens een volledig sterk team te kopen?

Qua stadion misschien een kleine uitbreiding overwegen? Volgens mijn berekening(*) moet een zitplaats 6 seizoenen lang verkocht worden voor het begint op te brengen.

(*) €12 ticketprijs * 15 speeldagen thuis op een seizoen * 6 seizoenen = €1080 terwijl een zitplaats €1000 kost (als je ze per 5000 bouwt).
€12 ticketprijs in mijn geval, omdat dat de ideale prijs is wanneer je een stadion niet vol krijgt.

In uw geval kan je meer dan €12 vragen, dus gaat het wat sneller. Ik heb een beetje overdreven, mijn 48.000 zitplaatsen zijn nog nooit uitverkocht geraakt dus gaat het wat langer duren :lol: :lol:
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Wed Jun 06, 2018 11:53 pm
Daar kan je al iets moois mee kopen ;) Of spaar je verder om ineens een volledig sterk team te kopen?

Qua stadion misschien een kleine uitbreiding overwegen? Volgens mijn berekening(*) moet een zitplaats 6 seizoenen lang verkocht worden voor het begint op te brengen.

(*) €12 ticketprijs * 15 speeldagen thuis op een seizoen * 6 seizoenen = €1080 terwijl een zitplaats €1000 kost (als je ze per 5000 bouwt).
€12 ticketprijs in mijn geval, omdat dat de ideale prijs is wanneer je een stadion niet vol krijgt.

In uw geval kan je meer dan €12 vragen, dus gaat het wat sneller. Ik heb een beetje overdreven, mijn 48.000 zitplaatsen zijn nog nooit uitverkocht geraakt dus gaat het wat langer duren :lol: :lol:
Ik hoop ooit een degelijk team bij elkaar te kunnen kopen, maar dan heb ik nog wat meer geld nodig. :p

Over een uitbreiding ben ik aan het twijfelen. Als ik het doe, is het sowieso maar per 1000 plaatsen. Heb nu net een achterban van 16000. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Na een 1-0 overwinning (LR 119-110), durf ik nu wel te zeggen dat de titel binnen is! 8)

Heb met nog 4 wedstrijden te gaan een voorsprong van 8 punten. Aangezien 2 van die wedstrijden tegen botteams (zonder manager) zijn, ben ik quasi zeker van nog eens 6 punten. Dus kan de rest mij niet meer bijhalen! :D
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Thu Jun 07, 2018 8:02 am Na een 1-0 overwinning (LR 119-110), durf ik nu wel te zeggen dat de titel binnen is! 8)

Heb met nog 4 wedstrijden te gaan een voorsprong van 8 punten. Aangezien 2 van die wedstrijden tegen botteams (zonder manager) zijn, ben ik quasi zeker van nog eens 6 punten. Dus kan de rest mij niet meer bijhalen! :D
Mijn volgende 4 wedstrijden zijn 3x tegen bot team en 1x tegen een team dat zo slecht is als een bot team :lol:
Darragh wrote: Thu Jun 07, 2018 7:55 amIk hoop ooit een degelijk team bij elkaar te kunnen kopen, maar dan heb ik nog wat meer geld nodig. :p

Over een uitbreiding ben ik aan het twijfelen. Als ik het doe, is het sowieso maar per 1000 plaatsen. Heb nu net een achterban van 16000. :)
Da's redelijk weinig - vergeet de achterban van uw tegenstander niet mee te rekenen hé ;)

Ik ben het seizoen begonnen met 24.000 achterban, zit nu rond de 26.500 achterban en zelfs met al die bot teams zit ik dit seizoen met gemiddelde opkomst 28.229 / maximum opkomst 36.334 8)

(ik hoop dat ik volgend seizoen de 48.000 plaatsen eindelijk kan uitverkopen - ik denk het wel want er zijn ploegen met +/- 50K achterban :twisted: )
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Da's een indrukwekkend stadion. ;)
Ik probeer gestaag te groeien. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

0-13 gewonnen. Spits maakt 8 doelpunten. We gaan er alles aan doen om hem topschutter te laten worden. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4284
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Divisie F

Post by remedy73 »

Darragh wrote: Fri Jun 08, 2018 6:48 pm 0-13 gewonnen. Spits maakt 8 doelpunten. We gaan er alles aan doen om hem topschutter te laten worden. :)
Speel dan 4-5-1 of 5-4-1, dan zal je spits het meeste scoren...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

remedy73 wrote: Fri Jun 08, 2018 10:12 pm
Darragh wrote: Fri Jun 08, 2018 6:48 pm 0-13 gewonnen. Spits maakt 8 doelpunten. We gaan er alles aan doen om hem topschutter te laten worden. :)
Speel dan 4-5-1 of 5-4-1, dan zal je spits het meeste scoren...
Heb ik gedaan! Had gezien dat je dat tegen roelie had gezegd. Vandaar dat hij al 8 keer heeft gescoord. :)
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Verloren. Terecht. Ze waren beter.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

Met een 2-1 overwinning tegen de tweede is de titel nu ook officieel binnen! :D
We hebben een knap seizoen gedraaid. Al zeg ik het zelf! :wink:

Nu gaan we proberen om onze diepe spits topschutter te laten worden, maar dat komt normaal gezien wel goed.
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
MaxVMH
Team Manager
Posts: 143
Joined: Wed Feb 28, 2018 12:18 pm

Re: Divisie F

Post by MaxVMH »

Darragh wrote: Tue Jun 12, 2018 7:43 am Met een 2-1 overwinning tegen de tweede is de titel nu ook officieel binnen! :D
We hebben een knap seizoen gedraaid. Al zeg ik het zelf! :wink:

Nu gaan we proberen om onze diepe spits topschutter te laten worden, maar dat komt normaal gezien wel goed.
Proficiat! Ik sta nu 4 punten voor op de 3e plaats - dus promotie is hier nu ook officieel binnen.

Ben trots dat ik de leider in m'n reeks z'n perfecte seizoen verknald heb. Die gaat eindigen op 29 overwinningen en 1 gelijkspel :lol:

Heb vanochtend ook gewonnen met een 5-4-1 opstelling om m'n CF zoveel doelpunten te laten sprokkelen, hij heeft er 5 binnen gesjot en komt momenteel aan leiding als topschutter :)
Manager van FC Maxim
Darragh
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2521
Joined: Tue Jun 07, 2005 6:39 pm

Re: Divisie F

Post by Darragh »

MaxVMH wrote: Tue Jun 12, 2018 11:10 am Proficiat! Ik sta nu 4 punten voor op de 3e plaats - dus promotie is hier nu ook officieel binnen.

Ben trots dat ik de leider in m'n reeks z'n perfecte seizoen verknald heb. Die gaat eindigen op 29 overwinningen en 1 gelijkspel :lol:

Heb vanochtend ook gewonnen met een 5-4-1 opstelling om m'n CF zoveel doelpunten te laten sprokkelen, hij heeft er 5 binnen gesjot en komt momenteel aan leiding als topschutter :)
Jij ook! :wink:
Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...

Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”