Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

pichi
Assistant Coach
Posts: 14
Joined: Mon Jul 19, 2004 4:49 pm

Re: Divisie E

Post by pichi »

Mij dit seizoen net kunnen redden met 2 puntjes.
Was tegen mijn verwachting in want dacht zeker te zakken.
14 punten in de heenronde en 24 in de terug ronde.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

pichi wrote: Fri May 15, 2020 12:09 pm Mij dit seizoen net kunnen redden met 2 puntjes.
Was tegen mijn verwachting in want dacht zeker te zakken.
14 punten in de heenronde en 24 in de terug ronde.
Manager sinds 2004 en slechts 12 forumposts, te gek voor woorden :mrgreen:
Heb je je al eens verdiept in dit spel of is het gewoon terzijde dat je dit speelt? :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
pichi
Assistant Coach
Posts: 14
Joined: Mon Jul 19, 2004 4:49 pm

Re: Divisie E

Post by pichi »

Vroeger heb ik het iets serieuzer gespeeld maar nog niet genoeg om A of B reeks te halen. En de concurrentie was ook veel groter toen.
Nu geheel terzijde. Maar de bankrekening is niet slecht en in een bepaald seizoen ga ik eens alles uitgeven en dan zou ik toch weer in C of D moeten geraken. Maar ja bekijk soms transfermarkt en begrijp dan wel niet hoe iedereen aan zo goede spelers komt want ze liggen niet voor te rapen en uit mijn jeugdcentrum is nog nooit iemand hoger als 72 uitgekomen.
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

pichi wrote: Fri May 15, 2020 4:23 pm Vroeger heb ik het iets serieuzer gespeeld maar nog niet genoeg om A of B reeks te halen. En de concurrentie was ook veel groter toen.
Nu geheel terzijde. Maar de bankrekening is niet slecht en in een bepaald seizoen ga ik eens alles uitgeven en dan zou ik toch weer in C of D moeten geraken. Maar ja bekijk soms transfermarkt en begrijp dan wel niet hoe iedereen aan zo goede spelers komt want ze liggen niet voor te rapen en uit mijn jeugdcentrum is nog nooit iemand hoger als 72 uitgekomen.
Traden is de boodschap. Afhankelijk van je bankrekening kan je hoog geraken hoor, zeker nu.
Als je aan de heropbouw begint, geef me dan een seintje, dan kan ik je wat tips geven :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
visje69
Member of the Soccer Project Association
Posts: 16939
Joined: Mon Nov 15, 2004 12:04 am
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by visje69 »

Die promotie bij gebrek aan echte teams heeft me al veel geld gekost dit seizoen. Ik verlies alles in E waardoor de fantevredenheid ook superlaag staat en ook de friendly's dus een pak minder opbrengen. Ik moet wel zien dat ik 15de wordt (wat dankzij het FC team wellicht wel lukt) zodat ik en F.44 terechtkom, daar zitten namelijk 8 teams bestuurd door managers, wat promotie onmogelijk maakt met mijn team. Al kan ik ook gokken en proberen verliezen om 16de te worden en in F45 uitkomen, waar slechts 4 managers zitten. Daardoor zou top 5 zekerheid zijn, wat goed is voor het aantal wins en de fanbase, maar daar als het jaar daarop er geen bijkomen via promotie of degradatie, dan zit ik weer in het scenario dat ik kan promoveren, wat ik ten allen tijde moet vermijden. Dus misschien is een reeks met 8 managers en wat minder wins de betere keuze.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

Ik kom dit seizoen eens hier posten :) . Hopelijk wel maar voor één seizoen want ik wil meteen door promoveren.
De eerste match is direct tegen één van mijn grootste concurrenten van dit seizoen denk ik (hij werd 3de vorig seizoen).
Mijn TS staat wel maar op 79% ondanks dat zou ik toch nog goed moeten kunnen zijn voor totale rating van 135 ... dus eens benieuwd wat dat gaat geven maandag :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

Eerste week afgesloten met 10/12 en dus een voorlopige 2de plaats. Vandemorgen speelden we gelijk 0-0 ondanks dat we 5%beter waren op verplaatsing. We speelde ook heel de week met een TS die in de 70% was. Het ziet er dus goed uit voor direct terug te promoveren! Op naar volgende week. Waar we meteen de leider in eigen huis mogen ontvangen!
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

De BoomXhakaLaca Cup is opgestart speciaal voor E-Teams onderling. Als je nog geen uitnodiging ontvangen hebt, laat het me weten dan stuur ik er één! Inschrijvingsgeld is 50.000!
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

Na 12 speeldagen 34/36. Met nog 3 tegenstanders te gaan in de heenronde uit de laatste regionen in het klassement ziet het er naar uit dat ik onverslaanbaar zal zijn dit seizoen. En wetende dat mijn TS grotendeel tussen de 70 en 80 gestaan heeft in de heenronde. Want ik ben bijna continu bezig met kopen/verkopen. Het is nog vroeg maar het lijkt er toch op dat we wel ons doel voor dit seizoen zullen halen.
Last edited by BoomXhakaLaca on Sun Aug 09, 2020 9:27 am, edited 1 time in total.
Chairman of
BoomXhakaLaca
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

ik zie dat je nog beter kan worden door leren spelers offensief of defensief in te stellen
bij een 3 4 3 kick en rush moet je de aanval versterken, dit door je middenvelders offensief te zetten
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

bedankt voor de tip! Ik wist dit inderdaad nog niet, voor gisteren. Ben van Traxtorm hardcore maakte mij gisteren via pm er ook attent op :) !
Leuk dat er zoveel helpende managers zijn!
Chairman of
BoomXhakaLaca
BoomXhakaLaca
Team Board Member
Posts: 332
Joined: Sun May 24, 2020 7:39 am
Location: Laarne

Re: Divisie E

Post by BoomXhakaLaca »

Kampioen 3 speeldagen voor het einde. :)
Chairman of
BoomXhakaLaca
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3141
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie E

Post by rohalt »

Proficiat, je verdient het!
Nu bewijzen ook op een iets hoger niveau, maar dat zou ook geen probleem mogen zijn.
Succes!
rogiboys
34 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
mr charlie
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3600
Joined: Wed Mar 01, 2006 4:15 pm
Location: Gent (Belgium)

Re: Divisie E

Post by mr charlie »

mooi & succes!
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
Tomverveld
Team President
Posts: 583
Joined: Wed Feb 05, 2020 3:46 pm

Re: Divisie E

Post by Tomverveld »

Allen,
Spannend wordt het in E.15.
Begon echt super slecht aan deze Liga ronde.
Weinig teamspirit en dat bleek dodelijk te zijn.

Maarrr, we blijven vechten voor lijfsbehoud. TS loopt weer richting de 90% en dit helpt enorm.

In speelronde 22 mijn directe concurrent verslagen met 1-2.
In speelronde 23 gewonnen van de huidige nummer 2 met 4-2.
In speelronde 24 gewonnen van de huidige nummer 7 met 3-2.

Hierdoor is het verschil nog 1 punt met de nummer 10.
We hebben nog 5 wedstrijden te gaan en ik hoop dat ik positie 10 kan halen.

Tomtoch
Huidige Team: Infinite Darkness
www.soccerproject.com/spnewl_team_detail.php?tid=2637

Actieve Seizoenen:
- Seizoen 10 t/m 21-Tomtoch
- Seizoen 28 -Tomtoch
- Seizoen 90 t/m heden. Actief onder een andere naam op forum.
Oude berichten te vinden via Tomtoch
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”