Hier weer top 5 en wat meer transfers dan vorig seizoen

Moderator: Moderator
Dat kan je deels wat sturen natuurlijk maar de top 2 ligt voor volgend seizoen in B2 al vast. Deportivo op 1 en Wallachs op 2
Ik denk dat Rohalt mij wilt ontlopen volgend seizoen.visje69 wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 9:03 pmDat kan je deels wat sturen natuurlijk maar de top 2 ligt voor volgend seizoen in B2 al vast. Deportivo op 1 en Wallachs op 2
EDIT: Net hun teams eens bekeken. Kan ook omgekeerd zijn. Wallachs komt sterk voor de dag maar heeft een agressievere kern natuurlijk
Ja een leuk reeksje daarraoulio wrote: ↑Mon Nov 23, 2020 7:55 amIk denk dat Rohalt mij wilt ontlopen volgend seizoen.visje69 wrote: ↑Sun Nov 22, 2020 9:03 pmDat kan je deels wat sturen natuurlijk maar de top 2 ligt voor volgend seizoen in B2 al vast. Deportivo op 1 en Wallachs op 2
EDIT: Net hun teams eens bekeken. Kan ook omgekeerd zijn. Wallachs komt sterk voor de dag maar heeft een agressievere kern natuurlijk![]()
Maar even serieus, die 2 komen er volgend seizoen ook nog bij... Ik vind de B2 nu al belachelijk sterk![]()
Erg zuur voor Rohalt dat LT Athletic de handdoek gooit (bijna al z'n spelers staan gelist en hij heeft 6 transfers gedaan gisteren en vandaag) maar dat rohalt wel nog puntenverlies lijdt doordat z'n team nu nog niet om zeep is.Traxtorm Hardcore wrote: ↑Tue Nov 24, 2020 10:56 am 6/6, net als Remedy en Mr Charlie
Rohalt staat al op een gewenste 11e plaats met 1 punt. Al meteen een gaatje van 5 punten![]()
In een ideale wereld schuift de CM van LM naar CM bij die 2de blessure, maar dat lijkt me niet eenvoudig in te plannenmr charlie wrote: ↑Thu Nov 26, 2020 8:36 am wow vandaag ging veel mis in mijn wedstrijd, valt de LM uit, komt een CM in als vervanging
valt nadien een cm uit, komt de cb hem vervangen
ondanks deze vervangers die ook een geel nemen toch nog 2x rood