Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rohalt
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by rohalt »

Voilà, de Nederlandse managers nemen de boel in B2 over.
Houden zo mannen.

In B3 is het een samenwerking tussen een Belgisch team, die enkel aan winnen denkt (Kiekeboe) en een Nederlands team tvaltnietmee (tzou dan wel eens moeten meevallen....).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
mr charlie

Post by mr charlie »

het zijn interessante BENE tijden
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Na de komende 4 competitiewedstrijden zal het er heel anders uit zien vrees ik.

uit naar MaKo Sered, op donderdag die geen beker speelt
uit naar 1.FC Brodsko
uit naar Nationalelf, op donderdag die geen beker speelt

Deze 3 wedstrijden zijn in principe 0 punten.. :(
Trotse manager van FC Steenkist
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

raoulio wrote: Tue Dec 15, 2020 8:23 am
boysteenkist wrote: Mon Dec 14, 2020 5:26 pm 7e overwinning op rij.

Helaas blijven de drie concurrenten boven me ook maar winnen, zodat wij nog steeds op een 4e plek staan
Dankjewel voor het jinxen :P
Was idd een positieve verrassing toen ik wakker werd en linksonder '1 in B2' zag staan :D
raoulio

Post by raoulio »

Onverdiende nederlaag vandaag maar al met al zeer tevreden over de heenronde.
Doelstelling dit seizoen was niet degraderen en zover mogelijk komen in de beker en het niet degraderen gaat goed met 21 punten voorsprong op plek 11.
Mijn terugronde is wel veel zwaarder dan de heenronde dus de plek waar ik nu terug te vinden ben is enigszins geflatteerd.
Het is wel duidelijk dat Nationalelf, Boysteenkist & Mako Sered gaan uitmaken wie er promoveren. 1.FC Brodsko valt me nogal tegen maar wellicht gaat hij goed scoren in de terugronde.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

raoulio wrote: Thu Dec 17, 2020 7:58 am Onverdiende nederlaag vandaag maar al met al zeer tevreden over de heenronde.
Doelstelling dit seizoen was niet degraderen en zover mogelijk komen in de beker en het niet degraderen gaat goed met 21 punten voorsprong op plek 11.
Mijn terugronde is wel veel zwaarder dan de heenronde dus de plek waar ik nu terug te vinden ben is enigszins geflatteerd.
Het is wel duidelijk dat Nationalelf, Boysteenkist & Mako Sered gaan uitmaken wie er promoveren. 1.FC Brodsko valt me nogal tegen maar wellicht gaat hij goed scoren in de terugronde.
Ik denk dat jij zeker nog wel kans maakt op promotie.

National zal kampioen worden en de nummer 2 positie zal gaan tussen, Mako Sered, Raouli en mezelf.

Brodsko heeft idd wat puntjes verloren, zij het door fouten in de opstellingen. Als je naar zijn spelers kijkt, zou hij met gemak kampioen moeten worden. Maandag uit naar hem zal normaal gesproken een kansloos verhaal worden met deze scheidsrechter :(
rohalt

Post by rohalt »

Ik volg Brodsko niet direct, maar zag in het begin van het seizoen dat hij wel een heel sterk team had. Als je dan zijn positie in de stand ziet, dan presteert hij serieus ondermaats. Zoveel te beter voor de andere promotiekandidaten.
Zal inderdaad een duel tussen de BENE-ers worden voor promotie.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
visje69

Post by visje69 »

Het ligt nog helemaal open in B2 hoor, 2 BENE-ers (nederlanders in dit geval) die promoveren kan nog steeds. De top 4 slechts op 2 puntjes van elkaar, alles is nog mogelijk :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

visje69 wrote: Mon Dec 21, 2020 10:15 am Het ligt nog helemaal open in B2 hoor, 2 BENE-ers (nederlanders in dit geval) die promoveren kan nog steeds. De top 4 slechts op 2 puntjes van elkaar, alles is nog mogelijk :)
En morgen de topper tussen de nummer 1 en 2, Raoul89 en Natiaonal. Zet hem op Raoul89!
raoulio

Post by raoulio »

boysteenkist wrote: Mon Dec 21, 2020 1:00 pm
visje69 wrote: Mon Dec 21, 2020 10:15 am Het ligt nog helemaal open in B2 hoor, 2 BENE-ers (nederlanders in dit geval) die promoveren kan nog steeds. De top 4 slechts op 2 puntjes van elkaar, alles is nog mogelijk :)
En morgen de topper tussen de nummer 1 en 2, Raoul89 en Natiaonal. Zet hem op Raoul89!
Thanks!

Het zal morgen volledig afhangen van de kaartenverdeling aangezien we beide dezelfde range hebben. Vorige wedstrijd viel de verdeling in zijn voordeel, hopelijk heb ik nu het voordeel. :mrgreen:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Waar ik vooraf al bang voor, dat ik na donderdag op plek 4 zou staan, is een feit geworden na puntenverlies uit bij National en Brodsko.

Vanaf nu proberen een flinke reeks neer te zetten.

De trucendoos is op met contractverlengingen en trainerswissel, dus het kan wel tricky worden de laatste wedstrijd thuis tegen Mako Sered op donderdag na een evetuele bekerwedstrijd..
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

Dat is even zuur wakker worden, daar waar ik verwacht had eenvoudig te gaan winnen, heb ik de koppositie moeten afstaan.

Er volgen nog 2 lastige uitpotten deze weken en een zware bekerwedstrijd,

De start is in ieder geval zeer vals.
remedy73

Post by remedy73 »

boysteenkist wrote: Mon Jan 04, 2021 7:33 am Dat is even zuur wakker worden, daar waar ik verwacht had eenvoudig te gaan winnen, heb ik de koppositie moeten afstaan.

Laatste ronde thuis tegen Mako Sered kan je je promotie verzekeren. Je kan maar beter die woensdag geen bekerwedstrijd meer hebben... :roll:
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
boysteenkist
Team President

Post by boysteenkist »

remedy73 wrote: Mon Jan 04, 2021 10:28 am
boysteenkist wrote: Mon Jan 04, 2021 7:33 am Dat is even zuur wakker worden, daar waar ik verwacht had eenvoudig te gaan winnen, heb ik de koppositie moeten afstaan.

Laatste ronde thuis tegen Mako Sered kan je je promotie verzekeren. Je kan maar beter die woensdag geen bekerwedstrijd meer hebben... :roll:
Haha, dat zou een schrale troost zijn. Ik verwacht er sowieso niet veel van woensdag.

De sterkte van mijn opstelling is afhankelijk van hoe mijn opponent van donderdag er voor staat. Lesana heeft namelijk nogal een smalle selectie.
rohalt

Post by rohalt »

In B2 : Morgen een belangrijke match tussen nr1 en 3. Mogelijk kan dit je wat meer gemoedsrust geven.
In B3 : na de handdoek in de ring te werpen van de huidige nr4 en de sterke prestatie in de heenronde van Kiekeboe en nu de sterke terugronde van tvaltnietmee, zijn de 2 promovendi daar toch gekend, niet?
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”