Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Divisie A
Punten laten liggen bij FK Laugaricio, daar waar ik een zekere overwinning had verwacht.
Random laat mij weer in de steek en mijn contractverlengingen leveren 2 punten te weinig op.
Random laat mij weer in de steek en mijn contractverlengingen leveren 2 punten te weinig op.
Trotse manager van FC Steenkist
-
- Team President
Tis zovermr charlie wrote: ↑Thu Feb 25, 2021 8:41 am totem en iasi verliezen vandaag, top 5 op 4 punten, dit is leuk
hop hop ben, morgen gaan we voor p1 & 2 :p

3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
Sterke prestatie toch wel met zo'n agressieve teams!Traxtorm Hardcore wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 6:54 amTis zovermr charlie wrote: ↑Thu Feb 25, 2021 8:41 am totem en iasi verliezen vandaag, top 5 op 4 punten, dit is leuk
hop hop ben, morgen gaan we voor p1 & 2 :p![]()
Na 19 speeldagen op 1 en 2, dan betekent dat dat het na 30 speeldagen ook kan. Akkoord er zal wat meeval bij moeten, maar door het feit dat velen aan elkaar gewaagd zijn, kan het zomaar. Het zou een mijlpaal zijn in elk geval!
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
-
- Team Board Member
-
- Team President
Ach wat is agressie nog waard..
Tussen al die vreugde, hier veel verdriet.
Moest me echt even inhouden om niet al me spelers op de tl te plaatsen.. ben er wel over uit dat dit bij degradatie gaat gebeuren..
Bizar wat de random me dit seizoen aandoet..
Moest me echt even inhouden om niet al me spelers op de tl te plaatsen.. ben er wel over uit dat dit bij degradatie gaat gebeuren..
-
Het is inderdaad wel heel erge tegenslag. 1x direct rood en 2x indirect rood waar je normaliter gewoon mooi verdeelde kaarten zou moeten krijgen aangezien je slechts 7 kaarten kreeg, dat is zuur.boysteenkist wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 7:41 am Ach wat is agressie nog waard..
Je team is sterk genoeg om zich te redden en jong genoeg om nog een seizoen of 3-4 zeker in A te blijven.
Laat de moed vooral niet zakken. Can You Manage It slaat namelijk ook op de momenten dat je tegenslag hebt.
Statistisch gezien zijn je kansen verhoogd om meeval te hebben met de random de komende matchen.

Daarbij zit je nog in de beker. Stel dat je je redt en de beker wint, dan zal je het op het einde toch net iets anders zien

Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Proficiat aan zowel Ben als MrCharlie.
Heel, heel knappe prestatie.
Top wat jullie voor elkaar brachten tot nu toe.
Volhouden nu. Laat ze maar allemaal een poepje ruiken.
FC Steenkist heeft serieus pech in zijn eerste seizoen in A.
Uit ervaring weet ik, als je dit seizoen overleeft, dan heb je volgend seizoen minder pech.
Geef er zeker NIET de brui aan!
Kiekeboe, FC Remedy en Hans, volhouden. Er zijn nog genoeg matchen om jullie bij die top 10 te voegen.
Heel, heel knappe prestatie.
Top wat jullie voor elkaar brachten tot nu toe.
Volhouden nu. Laat ze maar allemaal een poepje ruiken.
FC Steenkist heeft serieus pech in zijn eerste seizoen in A.
Uit ervaring weet ik, als je dit seizoen overleeft, dan heb je volgend seizoen minder pech.
Geef er zeker NIET de brui aan!
Kiekeboe, FC Remedy en Hans, volhouden. Er zijn nog genoeg matchen om jullie bij die top 10 te voegen.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
mooi ben, nu bevestigen in onze kaartenverdeling
@ steenkist
vorig seizoen had ik ook een seizoen waar ik veel pech had, ik sloeg geen deuk in een pakje boter, het komt goed
daarnaast is de A reeks een reeks voor oude spelers, pas als het merendeel van je spelers op 100% ervaring zit ben je op je best.
in de herfst van je ploeg haal je de beste resultaten
succes
@ steenkist
vorig seizoen had ik ook een seizoen waar ik veel pech had, ik sloeg geen deuk in een pakje boter, het komt goed
daarnaast is de A reeks een reeks voor oude spelers, pas als het merendeel van je spelers op 100% ervaring zit ben je op je best.
succes
-
- Team President
Sterker nog, ik heb spelers van 24 jaar die ik tot hun 30e in de A wilde laten spelen, vandaar ook de SW die ik aankocht onlangsvisje69 wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 7:50 amHet is inderdaad wel heel erge tegenslag. 1x direct rood en 2x indirect rood waar je normaliter gewoon mooi verdeelde kaarten zou moeten krijgen aangezien je slechts 7 kaarten kreeg, dat is zuur.boysteenkist wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 7:41 am Ach wat is agressie nog waard..
Je team is sterk genoeg om zich te redden en jong genoeg om nog een seizoen of 3-4 zeker in A te blijven.
Laat de moed vooral niet zakken. Can You Manage It slaat namelijk ook op de momenten dat je tegenslag hebt.
Statistisch gezien zijn je kansen verhoogd om meeval te hebben met de random de komende matchen.
Daarbij zit je nog in de beker. Stel dat je je redt en de beker wint, dan zal je het op het einde toch net iets anders zien![]()

Blijkbaar ben ik mentaal niet sterk genoeg haha.
Telkens in de ochtend inloggen met een gevoel van 'het zal toch niet weer tegenzitten': En dan zoals vandaag vandaag 3-6 in je scherm zien.
Ja hier zakt de moed wel van in mijn schoenen. Ik besteed veel tijd en energie in dit spel, maak de goede keuzes (denk ik), dan is de lol er snel van af als je zulke verliezen moeten verwerken.
En uiteindelijk spelen we dit spel toch voor de lol.
-
- Team President
Juist om die ervaring te pakken wilde ik zsm alle sims gaan spelen. Ik dacht de me selectie te sterk was om tegen degradatie te vechtenmr charlie wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 8:40 am mooi ben, nu bevestigen in onze kaartenverdeling
@ steenkist
succes

Ach we gaan het zien. In de B ga ik in ieder geval niet meer 'actief' spelen. Misschien dat mijn spelers meer tot bloei komen elders.

-
- Team President
Mooie prestatie zeg. Ik zou echt niet weten op wie ik mijn geld moet zettenTraxtorm Hardcore wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 6:54 amTis zovermr charlie wrote: ↑Thu Feb 25, 2021 8:41 am totem en iasi verliezen vandaag, top 5 op 4 punten, dit is leuk
hop hop ben, morgen gaan we voor p1 & 2 :p![]()

-
mijn geld zou ik zetten op iasi hoor, de agressie zal niet blijven meezitten
maandag heb ik vb gelijke LR als mijn tegenstander als nationale11
ik zou toch kijken voor een paar sims minder te spelen, de ervaring leert dat A soms op kleine marges een verschil kan maken
en blijven knokken
maandag heb ik vb gelijke LR als mijn tegenstander als nationale11
ik zou toch kijken voor een paar sims minder te spelen, de ervaring leert dat A soms op kleine marges een verschil kan maken
en blijven knokken
-
- Team President
Ik denk er hetzelfde over. Ik houd er rekening mee dat het nog helemaal kan omslaan... Andrei zei me wel dat zijn 29 jarige spelers hem nu LR kosten tegenover vorig seizoen en dat klopt wel.mr charlie wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 10:39 am mijn geld zou ik zetten op iasi hoor, de agressie zal niet blijven meezitten
Nu goed, 6 agressieve ploegen in de top 10 van A is ook al een kunstje

@ Boy: zoals de Meilandjes het zo heerlijk kunnen zeggen: Gas op die lollyyyyy

3x 2nd in A
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
2x 3rd in A
4x 4th in A
3x 5th in A
2x 6th in A
1x 7th in A
1x 9th in A
2x semi-final SP-cup
7x winner Beneliga
-
Is dat ook op de Belgische TV??Traxtorm Hardcore wrote: ↑Fri Feb 26, 2021 3:45 pm @ Boy: zoals de Meilandjes het zo heerlijk kunnen zeggen: Gas op die lollyyyyyblijven gaan, komt goed
![]()