Het is u vergeven, en ik zal in het vervolg al mijn berichten 3 keer nalezen voor ik op "ok" druksilverblast wrote:cherno wrote:Sorry mijnheer de perfectionist, maar het is weekend en dan vergeet ik gewoonlijk al de spellingsregelsSorry, maar soms kan ik het echt niet laten om hatelijk te zijn.
@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
silverblast
- Member of the Soccer Project Association
Kijk, het is nu 1.27 's nachts (op mijn horloge toch), maar dat wil toch niet zeggen dat ik spelfauten maak?cherno wrote:Het is u vergeven, en ik zal in het vervolg al mijn berichten 3 keer nalezen voor ik op "ok" druk
P.S. Ja dat was expres
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Shubunkins
-
Shubunkins
Ik wil ook wel iemand onder mijn hoede nemen hoor.rolfie wrote:ik wil wel een mentorop soccerproject heet ik ook rolfie
contact via msn en/of soccerproject berichten
Heb nu zowat een jaar ervaring, dus denk ik wel dat ik je zou kunnen helpen
Je moet maar via PM iets laten weten, als je interesse hebt.
Huidige divisie: C7
zoek een mentor
hi,ik ben de manager van de lispboys en speel in de G724 ben nog maar juist bezig en heb een beetje moeilijkheden met aantrekken van nieuwe spelers en ook het verkopen van spelers graag iemand die mij wil helpen;Ook voor de rest kan ik hulp gebruiken. Al bedankt op voorhand 
Re: zoek een mentor
Je moet maar iets laten weten, indien je nog hulp kunt gebruiken.chris wrote:hi,ik ben de manager van de lispboys en speel in de G724 ben nog maar juist bezig en heb een beetje moeilijkheden met aantrekken van nieuwe spelers en ook het verkopen van spelers graag iemand die mij wil helpen;Ook voor de rest kan ik hulp gebruiken. Al bedankt op voorhand
Huidige divisie: C7