@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

Benjamin wrote:ik wil je wel helpen, Isis geef je even je confirmatie dat het mag?
Moest je niet minimum 2-3 seizoenen SP spelen om mentor te zijn?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
cherno
Team President

Post by cherno »

silverblast wrote:
Benjamin wrote:ik wil je wel helpen, Isis geef je even je confirmatie dat het mag?
Moest je niet minimum 2-3 seizoenen SP spelen om mentor te zijn?
In dat geval wil ik wel mentor zijn van chris :wink: 8)
maluyaca

Post by maluyaca »

Ik ben opnieuw begonnen in G en zoek een mentor, communiceren via forum PB. Neem maar contact met me op via PB.
cherno
Team President

Post by cherno »

maluyaca wrote:Ik ben opnieuw begonnen in G en zoek een mentor, communiceren via forum PB. Neem maar contact met me op via PB.
:shock: :shock: :shock: Ik denk dat er nog veel mense wat van u kunnen leren.
maluyaca

Post by maluyaca »

Nee serieus ik zoek een manager die in de lagere divisies is begonnen in een later stadium (seizoen 4-5) , dan kan ik wat met hem communiceren om dan mijn strategie te bepalen.
visserke

Post by visserke »

maluyaca wrote:Nee serieus ik zoek een manager die in de lagere divisies is begonnen in een later stadium (seizoen 4-5) , dan kan ik wat met hem communiceren om dan mijn strategie te bepalen.
Hier heb je een voorbeeld van een manager die bijna aan de top heeft gezeten, en terug van de laagste regionen is moeten beginnen :wink:
Huidige divisie: C7
Colgate
Fan

Post by Colgate »

I kan ook wel wa tips gebruiken :)

Mail me ingame pls (Colgate als manager name)
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Ik kan natuurlijk ook helpen ( m'n vorige leerling is afgestudeerd :D ) maar ik vraag me af of iemand jou nog iets kan bijbrengen :P
maluyaca

Post by maluyaca »

feyenoordie wrote:Ik kan natuurlijk ook helpen ( m'n vorige leerling is afgestudeerd :D ) maar ik vraag me af of iemand jou nog iets kan bijbrengen :P
Heeft die een diploma gekregen :?:
feyenoordie

Post by feyenoordie »

maluyaca wrote:
feyenoordie wrote:Ik kan natuurlijk ook helpen ( m'n vorige leerling is afgestudeerd :D ) maar ik vraag me af of iemand jou nog iets kan bijbrengen :P
Haha ik heb een Toets voor hem gemaakt over SP en hij mocht niet meer dan 3 fouten hebben, nee grapje :P Maar hij wist alles wat hij nodig had om te weten en ik heb al lang niks meer van hem gehoord dus hij heeft geen hulp meer nodig.
maluyaca

Post by maluyaca »

feyenoordie wrote:
maluyaca wrote:
Haha ik heb een Toets voor hem gemaakt over SP en hij mocht niet meer dan 3 fouten hebben, nee grapje :P Maar hij wist alles wat hij nodig had om te weten en ik heb al lang niks meer van hem gehoord dus hij heeft geen hulp meer nodig.
Ik zoek eigenlijk wat managers die later begonnen zijn dan kan ik eens zien hoe zij het hebben aangepakt. Ik heb wel al een strategie maar kan zijn dat ik positieve en negatieve conclusies kan trekken uit de geschiedenis van die late starters.

Ik heb voor alle zekerheid nog eens de regels en de topics faq question gelezen. Tis nu wachten op het moment dat ik kan gaan aankopen of toch eerder proberen aan te kopen en dat mijn spelers een beetje meer getraind zijn.

Visserke heeft me ondertussen al een beetje geholpen.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

maluyaca wrote:
feyenoordie wrote:
maluyaca wrote: Heeft die een diploma gekregen :?:
Ik zoek eigenlijk wat managers die later begonnen zijn dan kan ik eens zien hoe zij het hebben aangepakt. Ik heb wel al een strategie maar kan zijn dat ik positieve en negatieve conclusies kan trekken uit de geschiedenis van die late starters.

Ik heb voor alle zekerheid nog eens de regels en de topics faq question gelezen. Tis nu wachten op het moment dat ik kan gaan aankopen of toch eerder proberen aan te kopen en dat mijn spelers een beetje meer getraind zijn.

Visserke heeft me ondertussen al een beetje geholpen.
Ja klopt het hogerop komen nue met een team zal moeilijker worden dan in het begin dat merk ik nu ook.
En idd Visserke is ook opnieuw begonnen in de G.

Maak je jeteamnaam eigenlijk bekend of blijft die geheim?
In ieder geval veel suc6 :)
maluyaca

Post by maluyaca »

feyenoordie wrote:
Maak je jeteamnaam eigenlijk bekend of blijft die geheim?
In ieder geval veel suc6 :)
Later in 2007 misschien
Arwilco
Team Manager

Post by Arwilco »

ik zoek naar iemand die me wil helpen (dus niet echt een mentor die alles aanleert),
ik zit nl. met een probleempje, ik ben vorig seizoen met Soccerproject begonnen (in Augustus ofzo) en ben direct gepromoveerd. Gevolg: mijn team zit nu in F.50, waar bijna elk team beter is dan het mijne.

Als iemand me contacteert op SP (met prive-berichten) zal ik de situatie grondiger uitleggen.

team: Willem I
manager: Arwilco
Arwilco
Team Manager

Post by Arwilco »

niemand?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”