Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

ik heb vandaag ook nog eens kunnen winne van FC Ares.0-1 stond er na 90 minuten op het scorebord.

en ik denk dat het ook een van de weinige keren was dat mijn aanval echt beter was.

Gelukkig zijn we nu terug 1 plaats gestege en hebbe onze naaste concurrenten verloren
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Gewonnen op verplaatsing bij het nummer twee Real Aldamir 0-1 :lol:

morgen tegen de nieuwe nummer twee " De Zoeloes "

we hebben nu 10 puntjes voorsprong , op 6 wedstrijden van het einde :wink:


morgen winnen is 13 punten voorsprong en met nog 5 wedstrijden te spelen ( 5x3 = nog 15 puntjes te verdienen , we kunnen dus kampioen spelen donderdag :lol: :lol: :lol: :lol: )
dockseven
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2244
Joined: Sat Oct 02, 2004 2:22 pm

Post by dockseven »

vandaag verloren van de tweede zodat ik naar een tweede plaats zak. alles ligt nu terug open met de eerste 5 op 5 punten van elkaar. en ik moet dan nog tegen 2 van hen spelen de eerstvolgende wedstrijden
Yvesiezi
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1043
Joined: Thu Dec 09, 2004 10:08 am

Post by Yvesiezi »

FC Brehaza's eerste seizoen in C1 verliep veel gemakkelijker dan verwacht. Zeven speeldagen voor het einde zijn we al gered.
Nu gaan we dus enkele spelers aantrekken.

Jammer dat C1 (denk ik) de sterkste C league is.
Mado, Artoisboys, Teefjes11, Chrystalthunder, Boca Juniors: enorm goede ploegen!!!

m.a.w. dit seizoen en volgend seizoen promoveren 4 van deze ploegen.
Misschien dat FC Brehaza in seizoen 10 een gooi kan doen naar de promotieplaatsen.
MAAR FC Brehaza wil enkel promoveren indien men in de B-league overeind kan blijven. Dat is nu nog helemaal niet het geval.
Maar de kern is evenwichtig en jong wat een goede basis is voor de toekomst.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
de kampioen
Team Manager
Posts: 223
Joined: Mon Aug 29, 2005 9:43 pm
Location: belgie , limburg , riemst , membruggen

Post by de kampioen »

niks :roll:
Garland Greene
Team Board Member
Posts: 280
Joined: Sat Jan 08, 2005 3:42 pm

Post by Garland Greene »

gelijk gespeeld tegen makkelijk ploegje doordat LF gekwetst was (BP 70) en doordat RB geketst was (BP 67) Hierdoor moest ik met reserve RB opdraven en opstelling herbouwen omdat ik slechts 1 LF meer heb. Daarom met 5-4-1 gespeeld en toch nog goal tegen gekregen
1e seizoen : ....
2e seizoen : ....
3e seizoen : 6e in E.80
4e seizoen : 4e in E.80
5e seizoen : 3e in E.80
6e seizoen : 1e in E.80
7e seizoen : 1e in D.27
8e seizoen : ?e in C.9

http://www.soccerproject.com/speler_ove ... p?tid=5741
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

Morgen kan ik opnieuw een plaatsje stijgen.Moet tegen Kwebbel(1 punt meer als ons)
elsiablo
Team Manager
Posts: 247
Joined: Fri Sep 24, 2004 1:57 pm
Location: Hulste
Contact:

Post by elsiablo »

Yvesiezi wrote:FC Brehaza's eerste seizoen in C1 verliep veel gemakkelijker dan verwacht. Zeven speeldagen voor het einde zijn we al gered.
Nu gaan we dus enkele spelers aantrekken.

Jammer dat C1 (denk ik) de sterkste C league is.
Mado, Artoisboys, Teefjes11, Chrystalthunder, Boca Juniors: enorm goede ploegen!!!

m.a.w. dit seizoen en volgend seizoen promoveren 4 van deze ploegen.
Misschien dat FC Brehaza in seizoen 10 een gooi kan doen naar de promotieplaatsen.
MAAR FC Brehaza wil enkel promoveren indien men in de B-league overeind kan blijven. Dat is nu nog helemaal niet het geval.
Maar de kern is evenwichtig en jong wat een goede basis is voor de toekomst.
En de rest van C1 dan :D ? Je hebt wel gelijk, de eerste 5 van de stand zijn stuk voor stuk toppers. Dit is nu al mijn 5e seizoen in C1 en ik moet zeggen, tis een verdomde sterke reeks. Vier voorgaande seizoenen altijd in de top 6 geëindigd, al 2 keer op 3e plaats gestrand, maar altijd net niet sterk genoeg om te promoveren. Sta momenteel op 6e plaats (best of the rest heet dat dan zekers :roll: ).

Zoals voorgaande jaren, was ik dit jaar snel zeker van behoud. Heb eens flink mijn kern gekuist dit jaar. De toppers blijven, de middelmatige spelers ben ik systematisch aan het verkopen. In hun plaats heb ik een aantal direct inzetbare spelers gekocht op de zwakst bezette posities, maar vooral een rits jeugdspelers gekocht (fc b rules bulkt niet van het geld :wink: ). Op basis van hun hoofdskills zitten er een aantal potentiële toppers tussen, maar het blijven gokjes natuurlijk. Volgend jaar gaat waarschijnlijk nog te vroeg komen denk ik, maar het jaar erop zou promotie toch es mogen/moeten. Of mijn ploeg het zou redden in B league is natuurlijk een andere vraag.

Nog veel succes trouwens. Vooral dan voor de ploegen waar er nog veel op het spel staat (promotie/degradatie). Ik blijf het spel alleszins eerlijk spelen en werk de rest van de competitie af met de A - ploeg. Ik probeer nog een top 5 plaats te bemachtigen, want ik heb slechts een achterstand van 4 punten op de 5e in de stand. Promotie zit er niet meer in (achterstand is al 7 en 9 punten) en er zijn ook toch teveel sterkere ploegen voor mij.

Groetjes,
Fc b rules
Last edited by elsiablo on Tue Nov 01, 2005 1:54 pm, edited 1 time in total.
He's back ... .
sanex
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4643
Joined: Sat Oct 16, 2004 7:34 pm
Location: sint-truiden
Contact:

Post by sanex »

dju he 2-1 verlore.

Die aanval zal tege volgend seizoen fameus versterkt moete worde.


Nu terug 9de en donderdag wacht de voorlaatste(winst is een must)vrijdag moeten we tege de 2 FC CRISIS.hopen op 0-0
Guardian
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9003
Joined: Sat Dec 18, 2004 8:20 pm
Location: Tildonk

Post by Guardian »

Ik ben vandaag makkelijk gewonnen van fc ares (de voorlaatste) met 4-0, maar tijdens de wedstrijd is mijn beste RF geblesseerd geraakt voor 7 dagen :evil: :cry:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
JOY
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2060
Joined: Sat Feb 12, 2005 3:09 pm
Location: aan zee

Post by JOY »

Titelviering wordt in C 8 even uitgesteld.

De tweede in de stand " De Zoeloes " hielden vandaag gesloten deur en hielden zo de nummer één KV JOY op eigen veld op een gelijk spel 1-1 , jammer voor de 30.000 toeschouwers, ze hadden wellicht liever méér doelpunten zien maken :lol:

Real Aldamir als derde ,ging onverwacht gelijkspelen tegen Audifoot 1-1

zodat de 4de " The Babies " na hun 5-0 winst terug op de tweede plaats verschijnen


De babies gaan dus al tweede tegen leider KV JOY .
weer een topper :lol:

pittig detail ....de heenwedstrijd werd 6-3 voor KV JOY ,
The Babies waren toen nog fiere leiders :?

KV JOY behoud nog 9 punten voorsprong op de tweede, 10 punten op de derde en 11 punten op de vierde

het wordt spannend voor die tweede plaats :lol:
Garland Greene
Team Board Member
Posts: 280
Joined: Sat Jan 08, 2005 3:42 pm

Post by Garland Greene »

gelijk gespeeld tegen de 2e, waardoor we zelf van 3e naar 4e plaats zakken. Al bij al valt het mee. Maar we hopen dat onze keeper snel verjaart, want hij is nu 21 en haalt BP 61 bij 83% GK. We verwachten dus 66 of 67 BP. Ook onze RB was gekwetst en dus speelde onze reserve RB. En onze CF was in slechte fitheid. Promotie is nu terug verder af. Nu moeten we alles winnen en rekenen op het puntenverlies van de rest. We zullen ons dus moeten toespitsen op volgend jaar.
1e seizoen : ....
2e seizoen : ....
3e seizoen : 6e in E.80
4e seizoen : 4e in E.80
5e seizoen : 3e in E.80
6e seizoen : 1e in E.80
7e seizoen : 1e in D.27
8e seizoen : ?e in C.9

http://www.soccerproject.com/speler_ove ... p?tid=5741
Shonk
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3559
Joined: Sat Jul 10, 2004 12:01 pm
Location: NRT-City, Neeroeteren

Post by Shonk »

Het team van manager Shonk, nl. K. Fl. Dorne heeft zich helemaal herpakt en staat op een gedeelde 10de plaats met een slechter doelpuntesaldo. De komende wedstrijden zijn belangrijk voor het team om dan toch te overleven en niet te hoeven degraderen naar D. De manager en het bestuur hebben alvast beloofd om een groot feest te geven als Degradatie vermeden wordt.

De supporters geloven er alvast in.
Image Image
steven_26
Team President
Posts: 969
Joined: Sat Oct 23, 2004 10:00 am
Location: munsterbilzen

Post by steven_26 »

Shonk wrote:Het team van manager Shonk, nl. K. Fl. Dorne heeft zich helemaal herpakt en staat op een gedeelde 10de plaats met een slechter doelpuntesaldo. De komende wedstrijden zijn belangrijk voor het team om dan toch te overleven en niet te hoeven degraderen naar D. De manager en het bestuur hebben alvast beloofd om een groot feest te geven als Degradatie vermeden wordt.

De supporters geloven er alvast in.
nu zie je ook welke invloed de agressie heeft hé :wink:
steven_26 manager of Boca Juniors
steven_26
Team President
Posts: 969
Joined: Sat Oct 23, 2004 10:00 am
Location: munsterbilzen

Post by steven_26 »

nog 5 speeldagen in C1


Pos Naam P T W D L + - +/-
1 Crystalthunder 59 25 19 2 4 60 33 +27
2 ARTOISBOYS 57 25 18 3 4 72 43 +29

--------------------------------------------------------------------------------

3 Mado 55 25 18 1 6 53 31 +22
4 Teefjes vrolijke 11 54 25 17 3 5 63 31 +32
5 Boca Juniors 54 25 17 3 5 76 54 +22
6 fc b rules 50 25 16 2 7 63 45 +18


nog alles redelijk kort bij elkaar
steven_26 manager of Boca Juniors
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”