el stino wrote:finale in vrB niet gehaald door slechter doelsaldo dan de 2e. (stonden beide met gelijke punten op een gedeelde 2e plaats)
jammer...
in competitie gewonne met 0-3 en 5-0 door forfait (klote FC Team )
nu volgt een wat kalmere week met enkele leuke affiches om men 3e plaats veilig te stellen.
Ge had nog is raad moeten gaan vragen bij dien trainer van RAS he
kpeis dat et dees keer ni echt ging geholpe emme. ploege van 55% kan verrasse, maar bij dees ging da ni pakke. (zlefs al spele me hun c-ploeg, verliesk nog me 1-0, @ shubunkins: )
kpeis dak zelf is een bekerke me gelijke ploege ga opstelle. of ietske minder zodak kan winne
el stino wrote:
kpeis dat et dees keer ni echt ging geholpe emme. ploege van 55% kan verrasse, maar bij dees ging da ni pakke. (zlefs al spele me hun c-ploeg, verliesk nog me 1-0, @ shubunkins: )
kpeis dak zelf is een bekerke me gelijke ploege ga opstelle. of ietske minder zodak kan winne
el stino wrote:
Mij moogde ook gerust uitnodigen zenne
Mij ook.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
het schilt nog maar 4 goalen tussen mij en de derde in stand (met gelijk aantal punten)
en ik moet daar nog tegen, en ik ben er vorige keer tegen verloren. altijd eerstes gestaan en nu wss nog 3des gaan eindigen
Vasta? moe ik nog eens uitvliegen???... ik wil geen manager met horen spreken over zijn ploeg! Je moet achter je ploeg staan... geef je mannen vertrouwen... steek ze een hart onder de riem. Geef ze redbull... laat je mannen vliegen!!! Be the manager they need! Support em!
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Vasta wrote:het schilt nog maar 4 goalen tussen mij en de derde in stand (met gelijk aantal punten)
en ik moet daar nog tegen, en ik ben er vorige keer tegen verloren. altijd eerstes gestaan en nu wss nog 3des gaan eindigen
F.209 en het ziet er naar uit dat het een vrij zware reeks gaat worden. Er zijn er naast mij nog 5 anderen die een opgetelde linierating van +100 kunnen behalen
Die match van vandaag was wel iets funny... 13 geel kaarten in totaal. 9 kaarten voor de andere, 4 voor mij.
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Ik promoveer ook al zeker en vast Sta al heel het seizoen eerste met alle punten die je maar kan hebben
Volgend seizoen zal het wel iets minder prettig worden...
Nu ga ik in de competitie enkel nog m'n slechtste spelers gebruiken die ik normaal niet gebruik, Promoveren doe ik toch al zeker, dan kan ik ondertussen ook m'n slechtere spelers wat inspelen e