Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Je zal er in het spel geen enkel voordeel bij krijgen.
Alleen dat hoe meer punten je hebt, hoe meer wedstrijden je normaal gezien gewonnen hebt.
Maar zit nu niet meteen je kalender vol te boeken met wedstrijden om veel punten te krijgen, zal je (helaas) niet lukken vrees ik
Alleen dat hoe meer punten je hebt, hoe meer wedstrijden je normaal gezien gewonnen hebt.
Maar zit nu niet meteen je kalender vol te boeken met wedstrijden om veel punten te krijgen, zal je (helaas) niet lukken vrees ik
FC Laguna > Trying to manage it !
Bwa, das wel leuk om te wete waar je staat in die ranking, kdenk zelfs da kik de beste G-ploeg (S.K. Brecht, volgend seizoen ga ik wel naar de F) ben.Marsu wrote:Wauw dat is... Onnuttig.

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
-
-
Denk dat het niks met procenten te maken heeft. Gewoon max onder 2 miljoen gaan.feyenoordie wrote:Als je na een transfer 500.000 in rood staat krijg je geen waarschuwingen of dergelijke he. Dus je zou als het ware 500.000 in de min kunnen blijven staan voor 1 maand?
En hoeveel % mag je bij een transfer over je saldo heen bieden. Bv je hebt 13 miljoen hoeveel kun je dan max erover heen bieden?
-
-
Mss een schizofrene manager?Marsu wrote:ER is iemand tegen zichzelf aan het opbieden nu.Heeft al 1.5M voor een zwakke speler van me geboden, om het uur verhoogt hij met 100000 tegen zichzelf.
![]()
Mjah mij hoor je ni klage.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.