Moet je je ploegopstelling elke keer bij je wedstrijden gaan instellen of is er ergens de mogelijkheid dat hij opstelling A als standaardopstelling geeft.
Greetz
Moderator: Moderator
dat geeft geen antwoord op zijn vraag he. De vraag was, waarom zijn het andere spelers die gespeeld hebben ipv exact dezelfde als opstelling A, zonder de match zelf persoonlijk ingesteld te hebbenlolo13 wrote:Opstelling A is de Standaard opstelling alle spelers die je daarin heeft zullen altijd gebruikt worden in de wedstrijden
Als je SPFA hebt heb je B - C - D opstellingen HINT HINT
Nee, die worden gespeeld tijdens de simulatie. En tijdens de simulatie kan je zelfs niet inloggen. Dat duurt meestal +/- 20 minuten.Seeb wrote:hallo,
kheb nog een klein vraagje als je een wedstrijd speelt,moet je dan op dat moment ingelogt zijn ofzo???????????
duurt iets minder lang, die van 4 uur duurt iets langer dan een uur, laatste keer dat ik wakker was (vorige donderdag ofzo) was het 1 uur en 20 minuten, waar ik van verschoot is dat er na de simulatie 36 ingelogde managers waren, om half zes smorgens, daar verschoot ik toch van lolkrcgenk wrote:Nee, die worden gespeeld tijdens de simulatie. En tijdens de simulatie kan je zelfs niet inloggen. Dat duurt meestal +/- 20 minuten.Seeb wrote:hallo,
kheb nog een klein vraagje als je een wedstrijd speelt,moet je dan op dat moment ingelogt zijn ofzo???????????
Alleen bij de simulatie van 4u duurt het langer. +/- 2uur.