He verrek ja, nahjah verkeerd gekeken.maar hun prestatie's zijn toch gelijk
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Ja, probeer eens ... Het moet die framework zijn, ik had ook een andere gedownload eerst ...Yves004 wrote:Dit installeren gaat niet omdat er al een andere versie op de pc staat, mag ik die zomaar verwijderen?Neorej wrote:Yves004 wrote:Bij mij werkt die SPMT niet, is er een mogelijkheid om iemand anders de verborgen skill van mijn spelers te laten opzoeken, alsook de individuele orders waarmee mijn spelers het beste presteren?
de reden dat het niet werk zal wss zijn dat je de juiste .NET framework niet hebt gedownload
link: http://download.microsoft.com/download/ ... tnetfx.exe
Daarna SMPT installeren, dan zal het wel werken!
Wat gaat er op termijn gebeuren met al die FC Teams? Want al die spelers worden ieder seizoen een jaartje ouder en ieder seizoen vallen er meer en meer spelers af bij die FC Teams maar er komen geen nieuwe in de plek. Dus op verloop van tijd krijg je meer en meer wedstrijden die je wint door forfait, want niet altijd even aangenaam is.
Uiteindelijk zakken al die teams wel naar de G-reeks, maar voor beginnend managers lijkt dit me toch ook niet de meest interessante zaak als je pas met SP begint.
Uiteindelijk zakken al die teams wel naar de G-reeks, maar voor beginnend managers lijkt dit me toch ook niet de meest interessante zaak als je pas met SP begint.
-
- Member of the Soccer Project Association
Alle spelers worden gereset als een nieuwe manager een FC team overneemt.Svens0n wrote:Wat gaat er op termijn gebeuren met al die FC Teams? Want al die spelers worden ieder seizoen een jaartje ouder en ieder seizoen vallen er meer en meer spelers af bij die FC Teams maar er komen geen nieuwe in de plek. Dus op verloop van tijd krijg je meer en meer wedstrijden die je wint door forfait, want niet altijd even aangenaam is.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
- Member of the Soccer Project Association
Een FC Team verliest spelers, maar als een nieuwe manager dat team overneemt en hernoemt naar eigen keuze, dan krijgt hij een nieuwe set spelers.Svens0n wrote:Vreemd dat ik dan met een team met 4 spelers in de competitie zit
En dat team is al sinds Mei 2005 een FC Team
Edit: en in de team geschiedenis zie ik geen massale uitverkoop van voor de manager gestopt is.
Maar ik vermoed dat ik je verkeerd begreep : je bedoelt wrss dat het niet aangenaam is voor beginnende managers om met forfaits te winnen?
Mijn fout dan, ik dacht dat je bedoelde dat het niet tof zou zijn om met 4 spelers te moeten starten in SP.

Jah, rekening houdende met het aantal nieuwe managers dat er iedere dag bij komt, zou het toch niet langer dan 2-3 seizoenen mogen duren voordat er weer een nieuwe manager dat team overneemt.
The Arbiters - F.73
Als je een speler op de transferlijst hebt (waar al op geboden is) en je krijgt een bericht dat als hij niet verkocht wordt binnen 2 dagen dayt hij naar het team gaat die het hoogste bied.
Maar is dat dan het hoogste bod voor mij? of voor de speler?
Als het voor mij is, is het dus eigelijk slim dat ik de transfer niet accepteer zodat hij zo laat mogelijk naar een ander team gaat zodat er zo lang mogelijk kan geboden worden?
Klopt dit?
Maar is dat dan het hoogste bod voor mij? of voor de speler?
Als het voor mij is, is het dus eigelijk slim dat ik de transfer niet accepteer zodat hij zo laat mogelijk naar een ander team gaat zodat er zo lang mogelijk kan geboden worden?
Klopt dit?

http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1joske wrote:dankuNeorej wrote:Na de simulatiejoske wrote:kan iemand die spfa heeft mij de link eens geven naar de beste lf van SP aub.
en ja ik weet dat ik spfa moet nemen als ik het wil zien, maar ik heb het al betaald voor die kerst-actie...
bedankt bij voorbaad
Is niet alleen beste LF, is beste speler ...