Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Gadfly FC
Team Board Member

Post by Gadfly FC »

maar hun prestatie's zijn toch gelijk
He verrek ja, nahjah verkeerd gekeken.
Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

ik ga voor de oude gaan, had er niet eens op gelet dat hij geschorst ging zijn de wedstrijd erna (speel 90% agressie)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Neorej

Post by Neorej »

Yves004 wrote:
Neorej wrote:
Yves004 wrote:Bij mij werkt die SPMT niet, is er een mogelijkheid om iemand anders de verborgen skill van mijn spelers te laten opzoeken, alsook de individuele orders waarmee mijn spelers het beste presteren?

de reden dat het niet werk zal wss zijn dat je de juiste .NET framework niet hebt gedownload

link: http://download.microsoft.com/download/ ... tnetfx.exe

Daarna SMPT installeren, dan zal het wel werken!
Dit installeren gaat niet omdat er al een andere versie op de pc staat, mag ik die zomaar verwijderen?
Ja, probeer eens ... Het moet die framework zijn, ik had ook een andere gedownload eerst ...
Manager ofYotto
Image
Image
Svens0n

Post by Svens0n »

Wat gaat er op termijn gebeuren met al die FC Teams? Want al die spelers worden ieder seizoen een jaartje ouder en ieder seizoen vallen er meer en meer spelers af bij die FC Teams maar er komen geen nieuwe in de plek. Dus op verloop van tijd krijg je meer en meer wedstrijden die je wint door forfait, want niet altijd even aangenaam is.

Uiteindelijk zakken al die teams wel naar de G-reeks, maar voor beginnend managers lijkt dit me toch ook niet de meest interessante zaak als je pas met SP begint.
joske

Post by joske »

kan iemand die spfa heeft mij de link eens geven naar de beste lf van SP aub.

en ja ik weet dat ik spfa moet nemen als ik het wil zien, maar ik heb het al betaald voor die kerst-actie...

bedankt bij voorbaad
Joskeisback
Teamjoske
silverblast

Post by silverblast »

Svens0n wrote:Wat gaat er op termijn gebeuren met al die FC Teams? Want al die spelers worden ieder seizoen een jaartje ouder en ieder seizoen vallen er meer en meer spelers af bij die FC Teams maar er komen geen nieuwe in de plek. Dus op verloop van tijd krijg je meer en meer wedstrijden die je wint door forfait, want niet altijd even aangenaam is.

Uiteindelijk zakken al die teams wel naar de G-reeks, maar voor beginnend managers lijkt dit me toch ook niet de meest interessante zaak als je pas met SP begint.
Alle spelers worden gereset als een nieuwe manager een FC team overneemt.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Svens0n

Post by Svens0n »

silverblast wrote:Alle spelers worden gereset als een nieuwe manager een FC team overneemt.
Vreemd dat ik dan met een team met 4 spelers in de competitie zit :)
En dat team is al sinds Mei 2005 een FC Team

Edit: en in de team geschiedenis zie ik geen massale uitverkoop van voor de manager gestopt is.
silverblast

Post by silverblast »

Svens0n wrote:Vreemd dat ik dan met een team met 4 spelers in de competitie zit :)
En dat team is al sinds Mei 2005 een FC Team

Edit: en in de team geschiedenis zie ik geen massale uitverkoop van voor de manager gestopt is.
Een FC Team verliest spelers, maar als een nieuwe manager dat team overneemt en hernoemt naar eigen keuze, dan krijgt hij een nieuwe set spelers.

Maar ik vermoed dat ik je verkeerd begreep : je bedoelt wrss dat het niet aangenaam is voor beginnende managers om met forfaits te winnen?

Mijn fout dan, ik dacht dat je bedoelde dat het niet tof zou zijn om met 4 spelers te moeten starten in SP. :wink:

Jah, rekening houdende met het aantal nieuwe managers dat er iedere dag bij komt, zou het toch niet langer dan 2-3 seizoenen mogen duren voordat er weer een nieuwe manager dat team overneemt.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Svens0n

Post by Svens0n »

Ja idd zo bedoelde ik het :)
Klein misverstandje.
Nuja niet dat het me zoveel uitmaakt wat daar net mee gebeurt maar viel me dernet gewoon ff op :)
Neorej

Post by Neorej »

joske wrote:kan iemand die spfa heeft mij de link eens geven naar de beste lf van SP aub.

en ja ik weet dat ik spfa moet nemen als ik het wil zien, maar ik heb het al betaald voor die kerst-actie...

bedankt bij voorbaad
Na de simulatie :)
Manager ofYotto
Image
Image
joske

Post by joske »

Neorej wrote:
joske wrote:kan iemand die spfa heeft mij de link eens geven naar de beste lf van SP aub.

bedankt bij voorbaad
danku
Joskeisback
Teamjoske
JaPpEzZz
Team President

Post by JaPpEzZz »

Als je een speler op de transferlijst hebt (waar al op geboden is) en je krijgt een bericht dat als hij niet verkocht wordt binnen 2 dagen dayt hij naar het team gaat die het hoogste bied.

Maar is dat dan het hoogste bod voor mij? of voor de speler?
Als het voor mij is, is het dus eigelijk slim dat ik de transfer niet accepteer zodat hij zo laat mogelijk naar een ander team gaat zodat er zo lang mogelijk kan geboden worden?

Klopt dit?
ImageImage
Image
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

Ja dat klopt.

Hoe langer je hem op de lijst laat staan hoe meer kans voor een hoger bood :D Maar beste is nog altijd afspreken voor een direkt bod. Da managers willen dan meestal iets meer geven als je direkt wilt verkopen.
JaPpEzZz
Team President

Post by JaPpEzZz »

OK, bedankt voor de tip :lol:
Grtz
JaPpEzZz
team: Zulte-Waregem
ImageImage
Image
Neorej

Post by Neorej »

joske wrote:
Neorej wrote:

bedankt bij voorbaad
danku
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1

Is niet alleen beste LF, is beste speler ...
Manager ofYotto
Image
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”