Valt nog mee.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
dus 16 duizend is 1,6 miljoen??

Valt nog mee.
Valt nog mee.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
VdBDominique
- Team President
toch nog even vragen voor de zekerheid...
Je kan een speler voor 0 euro op de lijst zetten zodat er ook over kan geboden worden zodat de prijs misschien zelfs tot tientallen miljoenen oploopt.
Maar je kan de speler ook GRATIS op de lijst zetten, zodat je niets voor je speler krijgt.
Maar nu vraag ik me af hoe dat in de clubgeschiedenis vermeld wordt.
Want ik kom veel meer tegen dat speler x voor 0.00 euro wordt gekocht/verkocht dan gratis...
Wordt er misschien enkel gratis in clubgesch gezet als de speler geen club had?
Of wordt er ook gratis gezet als de club hem gratis liet vertrekken (is NIET voor 0 euro)
Je kan een speler voor 0 euro op de lijst zetten zodat er ook over kan geboden worden zodat de prijs misschien zelfs tot tientallen miljoenen oploopt.
Maar je kan de speler ook GRATIS op de lijst zetten, zodat je niets voor je speler krijgt.
Maar nu vraag ik me af hoe dat in de clubgeschiedenis vermeld wordt.
Want ik kom veel meer tegen dat speler x voor 0.00 euro wordt gekocht/verkocht dan gratis...
Wordt er misschien enkel gratis in clubgesch gezet als de speler geen club had?
Of wordt er ook gratis gezet als de club hem gratis liet vertrekken (is NIET voor 0 euro)
-
feyenoordie
- Member of the Soccer Project Association
Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
-
lexazz
- Member of the Soccer Project Association
moet je ingelogd zijnMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ma ik ben zelfs ingeloged
miklas
(miki)
Ditto.miklas wrote:ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ma ik ben zelfs ingeloged![]()
miklas
(miki)
bestaat er echt geen manier om dat wel te bekijken??Marsu wrote:Ditto.miklas wrote:ikke ookMarsu wrote:Ja en als ik op een spelernaam klik dan kom ik op www.soccerproject.com uit.
ma ik ben zelfs ingeloged![]()
miklas
(miki)
miklas
(miki)
Ik heb eens gekeken wat ik vorig seizoen en tot nu toe dit seizoen verdiend heb aan borden.feyenoordie wrote:Sinds wanneer zijn alle reclamepanelen 12.900? ( divisiebedrag) Als een tijdje hebben niet alleen de SPpanelen 12.900 maar de rest heeft nu ook 12.900. Ik verdien geen rooie cent meer aan reclame wat is dit voor shitIs dit bij iedereen?
Vorig seizoen 2,85miljoen en tijdens de helft van het seizoen zat ik op zo'n 1,3miljoen.
Tot nu toe dit seizoen 550.000, dus zou je kunnen zeggen dat ik aan het eind van het seizoen zo'n 1miljoen eraan verdien.
Dus die borden zijn inderdaad hard achteruit gegaan.
je moet eens kijken naar het team, hoe zij zich opstellen, gaan ze voor de aanval zou je beter wat verdedegender spelen, en je moet ook kijken op welke vlakken ze sterk zijn, bv, lange ballen, moet jij passen of zo nemen...gilles11 wrote:hallloo heef er iemand een goeie tacktiek want ik moet overmorgen tegen de eerste van mijn reeks ik sta 12 punten achter de eerste 9 achter de tweede en 4 achter de 3 de kan iemand mij helpen ?
miklas
(miki)