nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: moraal vs forfait
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
						- 
				didisvzw
 - Member of the Soccer Project Association

ik denk dat het moraal van alle spelers hetzelfde blijft na een forfait-match.Ally wrote:nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
tankjoe 

<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
						- 
				Maarten123
 - Team President

Neen, moraal van de spelers die niet opgesteld staan tijdens een forfaitwedstrijd daalt wel degelijk.didisvzw wrote:ik denk dat het moraal van alle spelers hetzelfde blijft na een forfait-match.Ally wrote:nou?Ally wrote:hoe zit het ook alweer met de moraal van de spelers die je niet hebt opgesteld voor een forfait-match? Zakken die of blijft alles op 100 procent...
Manager van Metalheads United
						- 
				interzapresic
 - Assistant Coach

RB ipv CB
Klotezooi. Speel morgen de wedstrijd van het seizoen en bij de training net is één van mn twee overgebleven (niet geschorste) CB's geblesseerd geraakt. Ik kan op zich wel 3-4-3 gaan spelen natuurlijk (ipv 4-3-3), maar ik ben bang dat ik dan gegarandeerd verlies omdat mn tegenstander een iets sterker team heeft. Is het slim om het CB-probleem op te lossen door een RB op de rechter CB plaats te zetten, of gaat dit heel erg ten koste van je verdediging.

Ik zou gewoon een ander opstelling (3-4-3) spelen..
Sinds een RB op een CB positie dus echt wel slecht gaat presteren

Seizoen 6: 3de G.551
Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
						Seizoen 7: 1st G.551
Seizoen 8: 2de F.184
Seizoen 9: 1st E.62
Creative
Doe me pleziertje!
- 
				interzapresic
 - Assistant Coach

Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.creation wrote:Ik zou gewoon een ander opstelling (3-4-3) spelen..
- 
				krcgenk
 - Member of the Soccer Project Association

Je beide CM's halen 53 terwijl je RB maar laag in de 40 zal halen op de CB-positie. Dus die keuze is rap gemaakt denk ik.interzapresic wrote: Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.
Normaal zou je een SW kunnen nemen, aangezien je er daar toch 3 van hebt. Want die presteert nog het beste op de CB, maar door hun laag moraal is dat ook geen optie.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
						Manager of ReesingGenk
gewoon 3-4-3 spelen, want je 2 CM's zijn even goed als je CB's, en je RB zal zeker prestatie verliezeninterzapresic wrote:Hmm, was ik dus al bang voor. Ik ga dan denk ik maar mn 2 CM's op defensief zetten dan in 3-4-3. Pff, nooit een blessure gehad tijdens de training en dan krijg je er juist nu één en nog wel van een onvervangbare speler.creation wrote:Ik zou gewoon een ander opstelling (3-4-3) spelen..
je moet proberen je spelers met de beste prestatie op het veld zetten
[edit] krcgenk was me voor