Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

lobert
Member of the Soccer Project Association

Post by lobert »

We zijn nu echt officieel gedegradeerd met nu 11 punten. We zullen in ieder geval nog 1 wedstrijd winnen tegen FC Team 5561.

De teamspirit is inmiddels alweer 45 % en binnenkort kunnen we weer voorzichtig een voor een spelers gaan verkopen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

dockseven wrote:Vandaag gewonnen en nummer 2 heeft verloren ==> kampioen!!!
en nog steeds niet verloren... maar nu gaan we ons wel volledig op de beker focussen
Proficiat met je titel!! Je hebt echt wel een supersterk team. Lang geleden dat een competitie zo straf gedomineerd is geweest.

Wijzelf zijn een beetje aan het zakken, staan nu vierde. Moet zeker de top 5 halen. Moet nog thuis tegen Fc Brehaza en La Prima en op verplaatsing naar feyenoordie. Dat is normaal gezien de zwaarste match die er nog gespeeld moet worden. Dat wordt een strijd om de 3e plaats. Supporters, bestuur en spelers zijn gebrand op een sterk prestatie daar. FC B is on the move !!!!
He's back ... .
feyenoordie

Post by feyenoordie »

elsiablo wrote:
en nog steeds niet verloren... maar nu gaan we ons wel volledig op de beker focussen
Proficiat met je titel!! Je hebt echt wel een supersterk team. Lang geleden dat een competitie zo straf gedomineerd is geweest.

Wijzelf zijn een beetje aan het zakken, staan nu vierde. Moet zeker de top 5 halen. Moet nog thuis tegen Fc Brehaza en La Prima en op verplaatsing naar feyenoordie. Dat is normaal gezien de zwaarste match die er nog gespeeld moet worden. Dat wordt een strijd om de 3e plaats. Supporters, bestuur en spelers zijn gebrand op een sterk prestatie daar. FC B is on the move !!!!
Maandag tegen Mwosle gas beetje dichtdraaien en dinsdag gaan we er vol tegenaan :twisted:
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

feyenoordie wrote:
elsiablo wrote:

Maandag tegen Mwosle gas beetje dichtdraaien en dinsdag gaan we er vol tegenaan :twisted:
We gaan vol voor de winst bij jullie. Goaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn. :twisted: :twisted:
He's back ... .
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

sanex wrote:Tats,ik wou da ik het met zekerheid kon zeggen,dan ware we allebei content.Ma ik vrees dak al chance heb met e punt tege drambuie united
hahaha dat valt reuze mee joh! Maar ik lach me kapot als ik nog als de lachende derde uit die promotieverwikkeling tussen mues en tats ga rollen :-) maar das slechts in theorie... In mijn hoofd heb ik mij al lang verzoend met een nieuw seizoen in de C4... Als we vlgnd seizoen weer top 5 kunnen spelen (en dat zal gezien de nieuwe instroom van B en D echt een hele opgave worden) teken ik.... :)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Tats

Post by Tats »

Ally wrote:
sanex wrote:Tats,ik wou da ik het met zekerheid kon zeggen,dan ware we allebei content.Ma ik vrees dak al chance heb met e punt tege drambuie united
hahaha dat valt reuze mee joh! Maar ik lach me kapot als ik nog als de lachende derde uit die promotieverwikkeling tussen mues en tats ga rollen :-) maar das slechts in theorie... In mijn hoofd heb ik mij al lang verzoend met een nieuw seizoen in de C4... Als we vlgnd seizoen weer top 5 kunnen spelen (en dat zal gezien de nieuwe instroom van B en D echt een hele opgave worden) teken ik.... :)
Eerlijk gezegd, khad er ook al aan zitte denken dat gij met de 2de plek kon gaan lopen, maar dan moeten ik en mues al punte late vallen, de enigste speeldag dat ik punte kan en zal verlieze zal wss donderdag zijn, tegen FC Wageningen
En de enigste speeldag dat mues punte kan late liggen is nu maandag tegen K. Fl. Dorne

In elk geval suc6!

(ps. ik denk dat een jaartje in C beter is voor men achterban enzo, kzie me meer winnen in C dan in B ;)
maar alsk naar B kan gaan laatk da nie schieten ze :p
Tats

Post by Tats »

Hoeveel verliezen julie aan loon (Liga)?

Tats -> € 79.656,00

(quote en zet u zelf derbij ofzo.. dan ziede da vn iedereen)
lobert

Post by lobert »

Tats wrote:Hoeveel verliezen julie aan loon (Liga)?

Tats -> € 79.656,00

(quote en zet u zelf derbij ofzo.. dan ziede da vn iedereen)
194.136
Maar dat komt doordat ik nog 2 speler heb lopen die ik lang geleden voor veel geld gratis had aangetrokken (had een hele goede tactiek bedacht, maar doordat ze weer iets nieuws hadden ingevoerd kon ik die niet doorvoeren, anders hadden deze twee spelers nu normale lonen gehad.)

Weet iemand of ze weer hetzelfde loon van rond de 40.000 eisen als hun contract bijna afloopt?
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sanex

Post by sanex »

Tats -> € 79.656,00
sanex->€ 51 760,00
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Tats -> € 79.656,00
sanex->€ 51 760,00
feyenoordie->€ 48.160,00

Weinig als ik hetzelf zeg maar over 1 week zal het zeker 5.000 hoger liggen :P
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Tats -> € 79.656,00
sanex->€ 51 760,00
feyenoordie->€ 48.160,00
Drambuie->€ 78.199
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Tats wrote:
Ally wrote:
Eerlijk gezegd, khad er ook al aan zitte denken dat gij met de 2de plek kon gaan lopen, maar dan moeten ik en mues al punte late vallen, de enigste speeldag dat ik punte kan en zal verlieze zal wss donderdag zijn, tegen FC Wageningen
En de enigste speeldag dat mues punte kan late liggen is nu maandag tegen K. Fl. Dorne

In elk geval suc6!

(ps. ik denk dat een jaartje in C beter is voor men achterban enzo, kzie me meer winnen in C dan in B ;)
maar alsk naar B kan gaan laatk da nie schieten ze :p
Jij moet Dream UTD niet onderschatten want die heeft inmiddels een aardig team op de been staan. En mues moet nog tegen Sanex ook en die win je ook zomaar niet wan toe tree...

maar dr gaat naks boven ee ontknoping op de laatse speeldag!:D
Last edited by Ally on Sat Jan 07, 2006 1:09 pm, edited 1 time in total.
sanex

Post by sanex »

Ik ben tevreden over de niewue tactiek die ik heb bedacht maar ik weet niet of het zal genoeg zijn om de leider en de 2de af te stoppen
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

sanex wrote:Ik ben tevreden over de niewue tactiek die ik heb bedacht maar ik weet niet of het zal genoeg zijn om de leider en de 2de af te stoppen
haal je daarmee betere liniar ratings?
sanex

Post by sanex »

ja oa ja,maar het zorgt ook voor meer evenwicht in de ploeg
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”