gemiddelde he slimmelolo13 wrote:Wrm staat er in men profiel van de forum
[ 5.79 berichten per dag
Terwijl ik al bijna 150 posts heb vandaag en gistern
soms kom je gwn niet op het forum
Moderator: Moderator
+- 30 dagenArwilco wrote:vraagje: ik heb nu een professioneel jeugdcentrum en binnen 19 dagen krijg ik m'n ultramodern jeugdcentrum. Een paar dagen geleden kreeg ik een jeugdspeler bij, maar nu vraag ik me af wanneer ik mijn nieuwe jeugdspeler krijg. Krijg ik hem nu binnen +- 30 dagen of moet ik nadat mijn ultramodern jeugdcentrum gebouwd is nog 20 dagen wachten ipv 10?
ik denk dat ze altijd wat meer willen want sommigen zitten precies een prijsklasse hoger dan anderedaanvhw wrote:juist mn staff nieuwe contracten aan geboden.
zit er enige logica achter de looneisen van de staff, of willen ze gewoon altijd n beetje meer? (meestal waren ze tevreden met 50 tot 150 euro meer).
Die 'benamingen' hebben niets met SPFA te maken. Het is enkel afhankelijk van je aantal posts op dit forum... Hoe meer posts, hoe belangrijker die 'benaming' klinkt. Voor die member of the soccer project association weet ik niet precies hoeveel posts je moet hebben, maar het is boven de duizend denk ik... Aan jouw aantal posts te zien, zou ik zeggen, amuseert u, nog enkele honderden posts te gaan...kingofsuckerpunch wrote:Ik ben spfa, maar toch staat der hier team Team Manager, moet da normaal nie member of the soccer project association zijn?