Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
lolo13 wrote:vraag ik me ook afkeeper014 wrote:Hoe zet je zo de naam van je team in je onderschrift en als je dan op die naam klikt dat je dan direct naar je team gaat (zonder die URL daar onder te hoeven zetten)
Kijk bij mijn onderschrift van Stem op SP!!
Hoe kan ik dat nu doen??
Code: Select all
[url=www.linkvanuwteam]teamnaam[/url]
Bedanktwannesvdh wrote:lolo13 wrote:vraag ik me ook afkeeper014 wrote:Hoe zet je zo de naam van je team in je onderschrift en als je dan op die naam klikt dat je dan direct naar je team gaat (zonder die URL daar onder te hoeven zetten)
Kijk bij mijn onderschrift van Stem op SP!!
Hoe kan ik dat nu doen??Code: Select all
[url=www.linkvanuwteam]teamnaam[/url]

Direct mijn onderschrift eens aanpassen

-
- Member of the Soccer Project Association
Hoeveel stijgt de prestatie van een veldspeler als hij 20 wordt (exact)?
Is dit bij keepers op de leeftijd van 23 hetzelfde?
En daalt het ook evenveel als veldspelers de leeftijd 30 en keepers de leeftijd 33 bereiken?
En daalt het ook evenveel als veldspelers de leeftijd 30 en keepers de leeftijd 33 bereiken?
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Lees eens deze topic, en dan vooral de eerste post.Giorgio wrote:Zou het niet plezant zijn om spelers te kunnen lenen van andere ploegen? Spelers die nie veel zullen spelen maar dat je toch nog nie wil verkopen, die kan je dan uitlenen aan een andere ploeg. Met bvb een aankoop optie na 6 maanden of een seizoen huur?

http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=29561
The Arbiters - F.73
-
Het zal moeilijk zijn om dat exact te zeggen denk ik. Ik heb wel een keeper van 22 jaar en die heeft nu een BP van 65. Meestal haalt hij wel maar 64, maar toen hij 21 was, was zijn BP 61. Het zal dus een 3-4 punten stijgen. Maar naar mijn mening gaat het toch wel 4 punten zijn. Die BP van 61 toen 21 jaar was heeft hij ook maar zelden gehaald.silverblast wrote:Hoeveel stijgt de prestatie van een veldspeler als hij 20 wordt (exact)?
Over de spelers ben ik niet heel zeker. Ik heb nog 2 19-jarigen die pas eind februari verjaren. Maar ik vermoed dat dit ook wel 3-4 punten zal zijn.
Voor oudere spelers zijn het zeker 4 punten. Op de testsite heb ik een CM van 31 (BP 72) en die haalt nu nog maar 67 (bij de vorm van de laatste 5 wedstrijden). Maar door de fitheid die snel daalt ligt dat meestal nog een pak lager.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Kent er iemand een speler die ideaal is voor een IO?
Maw, een speler die op de bevoordeelde skills 100% en bij de benadeelde skills 50% heeft? (dit kan evengoed zijn dat hij maar één skill 100 en één skill 50 nodig heeft, aangezien er bij bepaalde IO's maar twee skills meetellen)
Maw, een speler die op de bevoordeelde skills 100% en bij de benadeelde skills 50% heeft? (dit kan evengoed zijn dat hij maar één skill 100 en één skill 50 nodig heeft, aangezien er bij bepaalde IO's maar twee skills meetellen)
The Arbiters - F.73