Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

Hoe zet je zo de naam van je team in je onderschrift en als je dan op die naam klikt dat je dan direct naar je team gaat (zonder die URL daar onder te hoeven zetten)
Kijk bij mijn onderschrift van Stem op SP!!
Hoe kan ik dat nu doen??
Image
lolo13
Member of the Soccer Project Association

Post by lolo13 »

keeper014 wrote:Hoe zet je zo de naam van je team in je onderschrift en als je dan op die naam klikt dat je dan direct naar je team gaat (zonder die URL daar onder te hoeven zetten)
Hoe kan ik dat nu doen??
vraag ik me ook af :lol:
3 in F151 - 3 in F151 - 1 in F151 - 6 in E51 - 2 in E5 1 - Behoud in D17

Image

even matt nadoen :wink:
wannesvdh

Post by wannesvdh »

lolo13 wrote:
keeper014 wrote:Hoe zet je zo de naam van je team in je onderschrift en als je dan op die naam klikt dat je dan direct naar je team gaat (zonder die URL daar onder te hoeven zetten)
Hoe kan ik dat nu doen??

Code: Select all

[url=www.linkvanuwteam]teamnaam[/url]
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
keeper014
Team Board Member

Post by keeper014 »

wannesvdh wrote:
lolo13 wrote:
Hoe kan ik dat nu doen??

Code: Select all

[url=www.linkvanuwteam]teamnaam[/url]
Bedankt :wink:
Direct mijn onderschrift eens aanpassen :D
Image
wannesvdh

Post by wannesvdh »

je touschouwers aantal hangt af van de positie ven je tegenstander, weet iemand hoe dit zit als je je eerste wedstrijd in de competitie speelt?
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik denk dat dit hetzelfde gebaseerd is. Als je de eerste wedstrijd tegen nr.1 speelt (de slechtste op basis van Globale Klasse) zal je - volgens SoccerProject - een topper spelen, aangezien je tegen de eerste speelt.
FC Laguna > Trying to manage it !
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Benjamin wrote:Ik denk dat dit hetzelfde gebaseerd is. Als je de eerste wedstrijd tegen nr.1 speelt (de slechtste op basis van Globale Klasse) zal je - volgens SoccerProject - een topper spelen, aangezien je tegen de eerste speelt.
ok thx was dat ook aan het denken, maar we zullen wel zien
Q
Team President

Post by Q »

krijgt de topscoorder die in de beker de meeste doelpunten heeft gescoord ook een bekertje??
tommareydt

Post by tommareydt »

ik dacht het niet...
spijtig want 16 is toch schoon hehe
silverblast

Post by silverblast »

Hoeveel stijgt de prestatie van een veldspeler als hij 20 wordt (exact)?
Is dit bij keepers op de leeftijd van 23 hetzelfde?
En daalt het ook evenveel als veldspelers de leeftijd 30 en keepers de leeftijd 33 bereiken?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Giorgio
Assistant Coach

Post by Giorgio »

Zou het niet plezant zijn om spelers te kunnen lenen van andere ploegen? Spelers die nie veel zullen spelen maar dat je toch nog nie wil verkopen, die kan je dan uitlenen aan een andere ploeg. Met bvb een aankoop optie na 6 maanden of een seizoen huur?
silverblast

Post by silverblast »

Giorgio wrote:Zou het niet plezant zijn om spelers te kunnen lenen van andere ploegen? Spelers die nie veel zullen spelen maar dat je toch nog nie wil verkopen, die kan je dan uitlenen aan een andere ploeg. Met bvb een aankoop optie na 6 maanden of een seizoen huur?
Lees eens deze topic, en dan vooral de eerste post. :wink:

http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=29561
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Giorgio
Assistant Coach

Post by Giorgio »

ahh oke sorry, dat weet ik nu ook weer bij.
krcgenk

Post by krcgenk »

silverblast wrote:Hoeveel stijgt de prestatie van een veldspeler als hij 20 wordt (exact)?
Is dit bij keepers op de leeftijd van 23 hetzelfde?
En daalt het ook evenveel als veldspelers de leeftijd 30 en keepers de leeftijd 33 bereiken?
Het zal moeilijk zijn om dat exact te zeggen denk ik. Ik heb wel een keeper van 22 jaar en die heeft nu een BP van 65. Meestal haalt hij wel maar 64, maar toen hij 21 was, was zijn BP 61. Het zal dus een 3-4 punten stijgen. Maar naar mijn mening gaat het toch wel 4 punten zijn. Die BP van 61 toen 21 jaar was heeft hij ook maar zelden gehaald.

Over de spelers ben ik niet heel zeker. Ik heb nog 2 19-jarigen die pas eind februari verjaren. Maar ik vermoed dat dit ook wel 3-4 punten zal zijn.

Voor oudere spelers zijn het zeker 4 punten. Op de testsite heb ik een CM van 31 (BP 72) en die haalt nu nog maar 67 (bij de vorm van de laatste 5 wedstrijden). Maar door de fitheid die snel daalt ligt dat meestal nog een pak lager.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
silverblast

Post by silverblast »

Kent er iemand een speler die ideaal is voor een IO?
Maw, een speler die op de bevoordeelde skills 100% en bij de benadeelde skills 50% heeft? (dit kan evengoed zijn dat hij maar één skill 100 en één skill 50 nodig heeft, aangezien er bij bepaalde IO's maar twee skills meetellen)
The Arbiters - F.73

Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”