Thx, hier ben ik wat mee.krcgenk wrote:Voor oudere spelers zijn het zeker 4 punten. Op de testsite heb ik een CM van 31 (BP 72) en die haalt nu nog maar 67 (bij de vorm van de laatste 5 wedstrijden). Maar door de fitheid die snel daalt ligt dat meestal nog een pak lager.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
- 
				silverblast
 - Member of the Soccer Project Association

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
						Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
- 
				krcgenk

Typ is wat duidelijker. En dat voor een lerares Nederlands.Isis wrote:Ik heb een problee;m ;ijn toetsenbord blijkt op het foru; ineens qwerty te zijn
hoe kqn dqt
dit is geen grqp
in ;ijn ;essenger is het nog zel nor;qql88888![]()
Ik zou niet weten hoe je het moet oplossen. Misschien iets veranderen aan je instellingen van IE/FF ?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
						Manager of ReesingGenk
- 
				armstech

eff reboote moet normaal helpen, soms heb ik dat ook op msn, maar dan in sommige vensters, zeer vreemdkrcgenk wrote:Typ is wat duidelijker. En dat voor een lerares Nederlands.Isis wrote:Ik heb een problee;m ;ijn toetsenbord blijkt op het foru; ineens qwerty te zijn
hoe kqn dqt
dit is geen grqp
in ;ijn ;essenger is het nog zel nor;qql88888![]()
Ik zou niet weten hoe je het moet oplossen. Misschien iets veranderen aan je instellingen van IE/FF ?
- 
				Robby Robson
 - Assistant Manager

Wat betreft die ouderdom van spelers: beginnen ze geleidelijk aan minder te presteren of gaat er van de ene dag op de andere (dag dat ze 30 worden) zo'n 4 punten af van hun prestatie ?

Ploeg: Kampfschweinen
Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
						Seizoen 1: /
Seizoen 2: /