stadionfreak wrote:ik ben bezig met een eenvouden jeugdcentrum te bouwen.
daarna wil ik het verder uitbouwen tot een proffesioneel.
maar hoeveel kost het.
zo kan ik weten of ik nog veel moet sparen of niet.
Ik denk dat het evenveel kost als een eenvoudig : 500.000€
Het duurt alleen langer om te bouwen...
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
mijn vraag is als ik een vrienschappelijke toernooi start en ik heb het insgrijfs geld bepaalt en ze schrijven zich in krijg ik dan het geld?vor het insgrijven?????
sehzade38 wrote:mijn vraag is als ik een vrienschappelijke toernooi start en ik heb het insgrijfs geld bepaalt en ze schrijven zich in krijg ik dan het geld?vor het insgrijven?????
Nee, het inschrijf geld wordt verdeelt tussen de 4 beste van je toernooi.
De eerste krijgt 50%
De tweede krijgt 25%
De derde en vierde krijgen beide 12,5%
sehzade38 wrote:mijn vraag is als ik een vrienschappelijke toernooi start en ik heb het insgrijfs geld bepaalt en ze schrijven zich in krijg ik dan het geld?vor het insgrijven?????
Bepaalt conditie hoe goed spelers presteren? Of enkel de fitheid? Want m'n spelers zijn allemaal redelijk fit en presteren niet erg goed. Ik laat ze nu op conditie trainen , maar wil eigenlijk eerst de andere skills trainen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
kijk het zit nu zo bij mij, ik had ongeveer 4 miljoen budget en ik ben op 2 spelers aan het bieden ene van 2 miljoen en ene van 1 miljoen momenteel... nu heb ik 2000 zitjes bijgekocht voor mn stadion en heb ik dus een budget < 2 miljoen.
moest er nu op een van die spelers waarop ik bied hoger geboden worden, kan ik dan ook nog hoger bieden ? want ik het een uitgaande transfer die momenteel op 3.3 miljoen staat ... dus als je het verschil dan berekend zou ik niet in een negatief saldo terecht komen hé...
Dus wat gaat er nu gebeuren?
kan ik inderdaad nog hoger bieden of gaak een bericht krijgen dak nie genoeg geld heb (terwijl ik dus binnekort 3.3 miljoen bijkrijg van een uitgaande transfer)
En het is maar een voorstel maaruh, moest dat nu zo zijn dat ik idd niet meer kan hoger bieden vawege dit, zouden daar aanpassingen kunnen aan gedaan worden ?
sehzade38 wrote:als ik een virendsgappelijk toernooi start krijg ik dan het insgrijfsgeld?
neen, als je jezelf inschrijft moet je ook het inschrijvingsgeld betalen en als anderen zich inschrijven in jouw vr. beker dan is dat inschrijvingsgeld NIET voor u
sehzade38 wrote:als ik een virendsgappelijk toernooi start krijg ik dan het insgrijfsgeld?
neen, als je jezelf inschrijft moet je ook het inschrijvingsgeld betalen en als anderen zich inschrijven in jouw vr. beker dan is dat inschrijvingsgeld NIET voor u
idd, als het een vriendbeker is met maar 4 ploegen krijgt de eerste dubbel zijn geld trg, de 2 het inschrijvingsgeld trg, en de laatste 2 de helft,
weet wel niet hoe de prijzenverdeling zit in de grotere bekers