Moderator: Moderator
als jij hier vroeger altijd zo kloeg, vond ik dat je overdreef, maar nu begrijp ik jefeyenoordie wrote:Vertel mij watDaan.// wrote:weeral die rotrandom...
10% beter en gelijkspel??? waar slaat dit op? al de tweede keer deze week
![]()
Vorige week ook in comptitie en deze week in een VrB-finale, was ik 16% beter verlies ik door penalty's. Liep daardoor 200.000 mis.
Kijk eens aanDaan.// wrote:als jij hier vroeger altijd zo kloeg, vond ik dat je overdreef, maar nu begrijp ik jefeyenoordie wrote:Vertel mij watDaan.// wrote:weeral die rotrandom...
![]()
Vorige week ook in comptitie en deze week in een VrB-finale, was ik 16% beter verlies ik door penalty's. Liep daardoor 200.000 mis.
Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaarDaan.// wrote:weeral die rotrandom...
dan zal je me in de terugronde maar moeten laten winnen heracingboj wrote:Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaarDaan.// wrote:weeral die rotrandom...
. Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
Ik heb zelfs de individuele prestaties van onze spelers eventjes opgeteld en daarna het verschil gemaakt: Mijn spelers waren maar liefst 23 beter dan die van jouw. Dus iedere speler van mij haalde gemiddeld bijna een prestatie die 2 hoger was dan iedere speler van uw ploeg. Hebben die kaarten dan zo een grote invloed gehad op mijn ratings ? Ze waren nochtans redelijk op het einde. Ik vind het maar raar eigenlijk dat ik zoveel minder haalde (10%). Maar ge ziet he: eigenlijk had ik de beste ploeg binnen de lijnenDaan.// wrote:dan zal je me in de terugronde maar moeten laten winnen heracingboj wrote:Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaarDaan.// wrote:weeral die rotrandom...
. Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
racingboj wrote:Ik heb zelfs de individuele prestaties van onze spelers eventjes opgeteld en daarna het verschil gemaakt: Mijn spelers waren maar liefst 23 beter dan die van jouw. Dus iedere speler van mij haalde gemiddeld bijna een prestatie die 2 hoger was dan iedere speler van uw ploeg. Hebben die kaarten dan zo een grote invloed gehad op mijn ratings ? Ze waren nochtans redelijk op het einde. Ik vind het maar raar eigenlijk dat ik zoveel minder haalde (10%). Maar ge ziet he: eigenlijk had ik de beste ploeg binnen de lijnenDaan.// wrote:dan zal je me in de terugronde maar moeten laten winnen heracingboj wrote: Tsjah, het soccerproject leven is hard he ... Maar ik had ook wel 2 rode kaarten gehad, véél te agressief gespeeld blijkbaar. Want als ik de individuele prestaties van de spelers vergelijk hebben alleen jouw LB en CB's beter gepresteerd dan mijn LB en CB. Op alle andere posities waren de prestaties beter van mijn spelers beter, maar dit natuurlijk niets af aan het feit dat een overwinning voor jou verdiend zou geweest zijn. Maar ik ben blij met het gelijkspel al was het maar omdat mijn spelers allemaal goede ratings haalden?
en hebt ge nie veel te klagen
. Grapke he, als ge 10 % beter zijt hoort ge normaal te winnen
Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
thank Godracingboj wrote:Ja, die long ball is dom, normaal verander ik da altijd maar ben dit nu vergeten te doen (dit staat zo in mijn basisopstelling opgeslagen) Normaal speel ik altijd kick en rush tenzij ik een 4-3-3 opstelling hanteer dan wordt er wel de long ball tactiek gebruikt. Het thuisvoordeel is idd ook niet te onderschatten. Maar 10% blijf ik veel vinden, nu ja misschien vond de randon ook wel dat ik meer verdiende door de goede individuele prestaties van mijn spelers en is het daarom 2-2 geworden.Daan.// wrote:+ thuisvoordeel
Wie zal het zeggen ....![]()
Trouwens de random heeft niet alleen bij u toegeslagen in C6 maar ook bij team_soad en Blue Ara, toevallig of niet ook op 2-2 geëindigd ...