el stino wrote:even een vraagje:
ik sta momenteel 1e in F.165 en ik zou eens willen weten welke rating je ongeveer moet halen om tot de top-5 in E te behoren.
bedankt
als je linieratings bedoelt zou je voor E in toch ongeveer 110 in totaal moeten halen voor top 5
ja, sorry, bedoelde idd linierating.
ik haal nu juist geen 120 geloofk. we zullen wel zien wat het wordt, maar mijn F-divisie kan ik allesinds aan, dus volgend seizoen zullen we de E proberen te veroveren
als je linieratings bedoelt zou je voor E in toch ongeveer 110 in totaal moeten halen voor top 5
ik haal nu juist geen 120 geloofk. we zullen wel zien wat het wordt, maar mijn F-divisie kan ik allesinds aan, dus volgend seizoen zullen we de E proberen te veroveren
vito wrote:als je linieratings bedoelt zou je voor E in toch ongeveer 110 in totaal moeten halen voor top 5
ik haal rond 120 en ben 2de
Ik haal regelmatig rond de 120, heb al 2 keer 124 gehaald, maar toch heb ik een tijdje in de degradatiezone gestaan. Kdenk dat je best gwn de ploegen eens bekijkt waarmee je volgend seizoen in de reeks gaat zitten. Als ik een ploeg bekijk, kijk ik altijd naar de linieratings van de laatste 3 wedstrijden (die niet tegen FC teams zijn gespeeld).
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
el stino wrote:
ik haal rond 120 en ben 2de
Ik haal regelmatig rond de 120, heb al 2 keer 124 gehaald, maar toch heb ik een tijdje in de degradatiezone gestaan. Kdenk dat je best gwn de ploegen eens bekijkt waarmee je volgend seizoen in de reeks gaat zitten. Als ik een ploeg bekijk, kijk ik altijd naar de linieratings van de laatste 3 wedstrijden (die niet tegen FC teams zijn gespeeld).
zal ik dan tog promoveren? nummer 10 in D.26 (waar ik dus terecht zal gaan komen als ik promoveer) haalt 122 BP. en in mijn laatste 2 wedstrijden heb ik 118 en 119 gehaald.
dat ik dope ben heeft weinig met drugs te maken
ik flow als de amstel en als iemand vraagt waar ik woon represent ik damsco
zal ik dan tog promoveren? nummer 10 in D.26 (waar ik dus terecht zal gaan komen als ik promoveer) haalt 122 BP. en in mijn laatste 2 wedstrijden heb ik 118 en 119 gehaald.
ik sta nu momenteel 1ste en haalde de laatste keer met men volledige A-elftal 126
vorige week vrijdag won Belgium Squad de topper van Zanarkand Abes met 1-0 en pakte het de 3de plek!
vandaag liet Belgium Squad 3 DURE punten liggen om die positie!
heel Belgium Squad wist dat de trip naar Blauw Zwart bijzonder moeilijk zou zijn en we hoopte op een gelijkspel.
Belgium Squad verloor de wedstrijd met 3-2 en staat opnieuw 4de!
Zanarkand Abes won dan weer de topper tegen nummer 2 in de stand Blue Eyes met 3-1 en staat opnieuw 2 punten voor!