Dat bestandje, waarmee je makkelijk kan uitrekenen hoe goed een speler nog maximaal kan worden, waar kan ik dat vinden?
Ik vind het niet terug op het forum.
Kheb het dan maar zelf uitgerekend:
alle skills kunnen toch reeds maxed zijn op 50 hé?
Conditie op 70
en moraal (logischerwijze) 100.
Juist?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
kvidn ier nog nie zo goe me weg op forum dus kga het gewoon hier plaatsen,
is het de bedoeling dat je als beginnende speler direct zo'n jeugd gebouw zet? nog andere tips die ik wel of nie mag doe,?
dumery wrote:kvidn ier nog nie zo goe me weg op forum dus kga het gewoon hier plaatsen,
is het de bedoeling dat je als beginnende speler direct zo'n jeugd gebouw zet? nog andere tips die ik wel of nie mag doe,?
Als je over het nodige kapitaal beschikt, zou ik zeker en vast een jeugdcentrum bouwen.
Morgen komt er een Sanmax reclamebord vrij, dus zal er ook een mogelijkheid zijn om een nieuw sanmax bord te nemen, maar stel dat ik dat niet goed genoeg vind, komt er dan de volgende dag trug een reclamebord van Sanamx ???
Morgen komt er een Sanmax reclamebord vrij, dus zal er ook een mogelijkheid zijn om een nieuw sanmax bord te nemen, maar stel dat ik dat niet goed genoeg vind, komt er dan de volgende dag trug een reclamebord van Sanamx ???
yups bord komt terug, dus het is de moeite om te wachten als het een bord van 40 dagen is
yups bord komt terug, dus het is de moeite om te wachten als het een bord van 40 dagen is
Oke merciekes, want alset dan ni trug komt bennek men groot bedrag kwijt he
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.