en om veel geld uit te geven voor nikssilverblast wrote:Fans tevreden houden en stoefen tegenover je collega-managers met je groot en modern stadion.zennekik wrote:Wat is eigelek het nu van de lichten en het scorebord uit te breiden ???
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Team Board Member
-
- Member of the Soccer Project Association
Veel hoor.visserke wrote:Als je een speler reeds op de transferlijst hebt staan, en er heeft nog niemand op geboden dan kan je hem er terug afhalen.
Hoeveel moraal gaat er af bij een speler als je hem zelf terug van de transferlijst haalt?
Een stuk of 30% dacht ik.
Ik heb het eens gedaan en ik mocht hem echt wel lang laten spelen tot hij weer aan moraal=100 zat. (een week of 2, of mss iets meer)
Manager van Los Mariachis
Het zijn er 50%Pol Debosduif wrote:Veel hoor.visserke wrote:Als je een speler reeds op de transferlijst hebt staan, en er heeft nog niemand op geboden dan kan je hem er terug afhalen.
Hoeveel moraal gaat er af bij een speler als je hem zelf terug van de transferlijst haalt?
Een stuk of 30% dacht ik.
Ik heb het eens gedaan en ik mocht hem echt wel lang laten spelen tot hij weer aan moraal=100 zat. (een week of 2, of mss iets meer)

Huidige divisie: C7
-
-
Wachten. Wat ik doe is : een reclamebord mag niet meer dan 10 dagen duren, anders wacht ik tot morgen.zennekik wrote:Zou ik dit sanmax reclamebord accepteren ???
157.000 voor 21 dagen ???
Of wacht ik beter tot moregen ???

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik alle berichten in mijn SP-postvak-in kan verwijderen, behalve de berichten waarin aangekondigd wordt dat er nieuwe reclameborden zijn....
Tot voor kort was dit niet zo en kon ik mooi alleen de laatste jeugdpull-bericht bewaren. Hierdoor kon ik altijd snel zien wanneer ik ongeveer een nieuwe jeugdspeler kon verwachten..Nu staat die reclamebordonzin er tussendoor
Niet het einde van de wereld natuurlijk, maar ik vraag me wel af of dit niet gewoon terug gedraaid kan worden..Wie leest die berichten anyway?
Tot voor kort was dit niet zo en kon ik mooi alleen de laatste jeugdpull-bericht bewaren. Hierdoor kon ik altijd snel zien wanneer ik ongeveer een nieuwe jeugdspeler kon verwachten..Nu staat die reclamebordonzin er tussendoor

Niet het einde van de wereld natuurlijk, maar ik vraag me wel af of dit niet gewoon terug gedraaid kan worden..Wie leest die berichten anyway?

-
zennekik wrote:Nog een vraagje, hoe kom je aan de link van je eigen ploeg![]()
Wat heb die nodeg en vind die ni
http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=7364
FC Laguna > Trying to manage it !
-
Bedoel je deze?zennekik wrote:Nog een vraagje, hoe kom je aan de link van je eigen ploeg![]()
Op je cluboverzicht gaan staan en rechtsklikken.
Manager van Los Mariachis
-
Oke merciekesBenjamin wrote:zennekik wrote:Nog een vraagje, hoe kom je aan de link van je eigen ploeg![]()