@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Ik denk dat ik ook een paar vragen heb. Ik speel dit spel nu een week en het bevalt mij uitstekend. Uiteraard lijkt het mij het beste om het zelf uit te zoeken, kwa opstelling enz.
Het kan geen kwaad om het eerste seizoen onderin te draaien omdat je fouten maakt, maar ik heb wel een aantal vraagjes over het spel. Het zou namelijk zonde zijn als ik b.v. domme aankopen doe, waardoor mijn geld op is.
Daarom als iemand zich geroepen voelt, aan wie ik een paar vragen mag stellen:
Manager naam: Rennic
Club: FC Bagatel
Het kan geen kwaad om het eerste seizoen onderin te draaien omdat je fouten maakt, maar ik heb wel een aantal vraagjes over het spel. Het zou namelijk zonde zijn als ik b.v. domme aankopen doe, waardoor mijn geld op is.
-
- Member of the Soccer Project Association
stuur me maar een pm of een bericht met je vragen op SP zelfRennic wrote:Ik denk dat ik ook een paar vragen heb. Ik speel dit spel nu een week en het bevalt mij uitstekend. Uiteraard lijkt het mij het beste om het zelf uit te zoeken, kwa opstelling enz.

Royal FC, el stino
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
-
Mensen die hulp nodig ivm met individuele kwesties mogen me altijd een PB zenden op het forum hier of op SP zelf. Mijn e-mailadres controleer ik zelfs minder dan SP.
Begeleiding op termijn 'bied' ik niet vanwege een gebrek aan tijd. Maar met persoonlijke kwesties mag je me altijd lastig vallen en dan probeer ik je zo snel mogelijk te beantwoorden.
Manager = Silverblast
Team = The Arbiters
Btw; aan alle nieuwelingen : welkom op SP!

Begeleiding op termijn 'bied' ik niet vanwege een gebrek aan tijd. Maar met persoonlijke kwesties mag je me altijd lastig vallen en dan probeer ik je zo snel mogelijk te beantwoorden.
Manager = Silverblast
Team = The Arbiters
Btw; aan alle nieuwelingen : welkom op SP!

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
- Team President
euhm omdat er ier tog zoveel 'mentors' zijn gaan jullie wel een antwoord kunne geven zeker??
keb een vraagje ivm met transfers, als je een speler die je verkoopt, al 8 dagen op de transferlijst staat, en je verkoopt hem aan niemand, gaat hij dan automatisch terug naar je eigen team, of gaat hij naar het team dat het hoogste bod heeft uitgebracht??

keb een vraagje ivm met transfers, als je een speler die je verkoopt, al 8 dagen op de transferlijst staat, en je verkoopt hem aan niemand, gaat hij dan automatisch terug naar je eigen team, of gaat hij naar het team dat het hoogste bod heeft uitgebracht??
-
Hij gaat naar het team met het hoogste bodsoccerganger wrote:euhm omdat er ier tog zoveel 'mentors' zijn gaan jullie wel een antwoord kunne geven zeker??![]()

-
- Team President
het probleem is , dat ik mijn beste speler op de transferlijst heb gezet, want ik dacht dat hij toch automatisch zou terugkeren als de prijzen nei echt goed zijn!!
mijn LF, 73 % en er is ngo maar 390 000 € geboden en dat vind ik wat weinig voor die speler
link => http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1787141
hopelijk bieden er meer!!
mijn LF, 73 % en er is ngo maar 390 000 € geboden en dat vind ik wat weinig voor die speler

link => http://www.soccerproject.com/transfer.php?spid=1787141
hopelijk bieden er meer!!