Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
dus ik heb een speler die nu 2 weke geleden geblesseerd is geweest
en van toen af blijft zijn fitheid rond 79. Nu kweet niet of het een bug is ofzo. Maar ik vind het toch uiterst vreemd. Dit is nu al voor 4 dage aan de gang. Zou het kunnen dat zo'n jonge speler zo traag recupereert.
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
en van toen af blijft zijn fitheid rond 79. Nu kweet niet of het een bug is ofzo. Maar ik vind het toch uiterst vreemd. Dit is nu al voor 4 dage aan de gang. Zou het kunnen dat zo'n jonge speler zo traag recupereert.

onder de 21 krijgen ze er maar 10% fitheid bij om 4.00uGeronimo wrote:dus ik heb een speler die nu 2 weke geleden geblesseerd is geweest
Der is wel wat van, Geronimo. Ik heb ook een speler die slechts 67% fit zal zijn wanneer hij uit blessure komt. Dus die heeft nu al 2 dagen langer nodig om fit te zijn. Dat was vroeger toch niet zo ?
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
- Team President
-
Hoe groter je huidige achterban hoe kleiner de stijging zal zijn na een wedstrijd.soccerganger wrote:hoe bedoel je? :p
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
- Team Board Member
-
Interessante vraag.Leuke Johan wrote:De daling ook?krcgenk wrote:Hoe groter je huidige achterban hoe kleiner de stijging zal zijn na een wedstrijd.soccerganger wrote:hoe bedoel je? :p

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Hangt ervan af wat het plafond is bij uw reeks, normaal gaan g-ers en f-ers geen verlies tot heel weinig verlies hebben in achterban, gewoon omdat ze nog veel schelen van het plafond.krcgenk wrote:Interessante vraag.Leuke Johan wrote:De daling ook?krcgenk wrote: Hoe groter je huidige achterban hoe kleiner de stijging zal zijn na een wedstrijd.Ik heb er in elk geval nog nooit op gelet.
In de hogere reeksen zou ik het niet weten, maar ze stijgen daar toch ook nog.
pettig detail: vanaf ik nu al bijna 2 seizon alles verlies in Liga ben ik nog maar 100man kwijt.
-
-
- Team President
-
Neen, tuurlijk wint ge van mij, mijn team is volledig van jeugdspelerssoccerganger wrote:haha![]()
dank u
welk team ben je??
(wil wel eens vriendschapplijk wedstrijdje spelen, ook al gaak verlieze)

=> Managernaam: Inter Teamnaam: The internationals

Je mag op mijn verjaardag langs komen (zondag 16 april