Dus Isis komt me komend seizoen in B1 vergezellenIsis wrote:Op één of andere manier hab ik the glassbell verslagen. En zeg me nu niet dat ik gewoon veel geluk heb he!

Moderator: Moderator
Dus Isis komt me komend seizoen in B1 vergezellenIsis wrote:Op één of andere manier hab ik the glassbell verslagen. En zeg me nu niet dat ik gewoon veel geluk heb he!
vrijwel iedereen wint/verliest met 1 goal verschil, ik ook dus ik denk niet dat dat een voordeel isjarnovic wrote:hehe ja plezant is anders ebarto wrote:vandaag 3e overwinning van het seizoen behaaltik sta nu 10e
kwas al content me 1 overwinning
ma tzal wel veranderen
as men TS er boven op komt
ik heb ook 1 voordeel
ik verlies altijd met 1 goal verschil e
maja we zullen zien e
grtz jarnovic
Ho ho ho, Isis speelde al 6 thuiswedstrijden. Ik bv. nog maar 4.raoulio wrote:Dus Isis komt me komend seizoen in B1 vergezellenIsis wrote:Op één of andere manier hab ik the glassbell verslagen. En zeg me nu niet dat ik gewoon veel geluk heb he!
Thuis wellicht?Isis wrote:Ik besef dat allemaal wel! Maar ik speelde ook al tegen the glassbell en de prutsers
Jij verloor toch thuis tegen the glassbell? Dat zijn twee punten die ik voor heb op jou die ze mij niet meer kunnen afpakkenYvesiezi wrote:Thuis wellicht?Isis wrote:Ik besef dat allemaal wel! Maar ik speelde ook al tegen the glassbell en de prutsers![]()
Ik wil je glansrol niet minimaliseren maar het programma is zo verschillend voor elke ploeg: bv. uit of thuis tegen het FC Team mogen spelen in een heenronde/terugronde scheelt al wat.
Maar je bent goed bezig.
Ik speelde gelijk.Isis wrote:Jij verloor toch thuis tegen the glassbell? Dat zijn twee punten die ik voor heb op jou die ze mij niet meer kunnen afpakkenYvesiezi wrote:Thuis wellicht?Isis wrote:Ik besef dat allemaal wel! Maar ik speelde ook al tegen the glassbell en de prutsers![]()
Ik wil je glansrol niet minimaliseren maar het programma is zo verschillend voor elke ploeg: bv. uit of thuis tegen het FC Team mogen spelen in een heenronde/terugronde scheelt al wat.
Maar je bent goed bezig.![]()
Of jij gewoon slecht gezien de kwaliteit van je teamYvesiezi wrote:Ik speelde gelijk.Isis wrote:Jij verloor toch thuis tegen the glassbell? Dat zijn twee punten die ik voor heb op jou die ze mij niet meer kunnen afpakkenYvesiezi wrote: Thuis wellicht?![]()
![]()
En als je het echt wilt weten: als je onze onderlinge matchen vergelijkt sta jij er inderdaad beter voor.
-Bij Realmadrid111: jij 3 punten, ik 1 punt
-Thuis Dales Athletic: beiden winst
-Bij Riveira FC: beiden gelijk
-Thuis the glassbell: jij 3 punten, ik 1 punt
Dus jij hebt een marge van 4 punten op mij. Inderdaad![]()
Shit, jij staat er goed voor.
Yvesiezi wrote:Ik speelde gelijk.Isis wrote:Jij verloor toch thuis tegen the glassbell? Dat zijn twee punten die ik voor heb op jou die ze mij niet meer kunnen afpakkenYvesiezi wrote: Thuis wellicht?![]()
![]()
En als je het echt wilt weten: als je onze onderlinge matchen vergelijkt sta jij er inderdaad beter voor.
-Bij Realmadrid111: jij 3 punten, ik 1 punt
-Thuis Dales Athletic: beiden winst
-Bij Riveira FC: beiden gelijk
-Thuis the glassbell: jij 3 punten, ik 1 punt
Dus jij hebt een marge van 4 punten op mij. Inderdaad![]()
Shit, jij staat er goed voor.
In dat eerste heb je gelijkYvesiezi wrote:@ Isis: omdat je soms misschien wat hautain probeert over te komen, doe ik soms hetzelfde. Mijn fout.![]()
Maar je weet ook waarom je zo goede resultaten haalt he?
Daar hebben we het al over gehad.
Neen, ik zeg niet dat je geluk hebt, helemaal niet. Dat moet iemand anders zijn.Isis wrote:In dat eerste heb je gelijkYvesiezi wrote:@ Isis: omdat je soms misschien wat hautain probeert over te komen, doe ik soms hetzelfde. Mijn fout.![]()
Ik vind het leuk het forum wat op te jutten
In dat tweede kan ik me nog steeds niet vinden, het is niet omdat ik niet loop te klagen over de random dat ik geen pech heb, he. Je redeneert constant in een cirkeltje wat dat betreft. Als ik rode kaarten pak, dan zeg je:"Ja, pas op het einde van de match!" Zo kan ik ook beginnen, he. Misschien zijn er mensen met minder geluk dan ik, maar wie zal het zeggen? Heb jij al mijn wedstrijden van de laatste twee seizoenen bekeken?
Yvesiezi wrote:Neen, ik zeg niet dat je geluk hebt, helemaal niet. Dat moet iemand anders zijn.Isis wrote:In dat eerste heb je gelijkYvesiezi wrote:@ Isis: omdat je soms misschien wat hautain probeert over te komen, doe ik soms hetzelfde. Mijn fout.![]()
Ik vind het leuk het forum wat op te jutten
In dat tweede kan ik me nog steeds niet vinden, het is niet omdat ik niet loop te klagen over de random dat ik geen pech heb, he. Je redeneert constant in een cirkeltje wat dat betreft. Als ik rode kaarten pak, dan zeg je:"Ja, pas op het einde van de match!" Zo kan ik ook beginnen, he. Misschien zijn er mensen met minder geluk dan ik, maar wie zal het zeggen? Heb jij al mijn wedstrijden van de laatste twee seizoenen bekeken?
Maar je pakt het slimmer aan dan andere managers mbt agressie.