Herr_Theuwis wrote:Alweer verloren, ik grijp stilaan met de handen in het haar, hoe kan ik met zo een kern in godsnaam zo laag gerangschikt staan
Misschien is het eens tijd voor hééél grondige herstructureringen
Ik vrees de komende wedstrijd tegen jou. Dit keer echt
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Herr_Theuwis wrote:Alweer verloren, ik grijp stilaan met de handen in het haar, hoe kan ik met zo een kern in godsnaam zo laag gerangschikt staan
Ik vrees de komende wedstrijd tegen jou. Dit keer echt
ik zou als ik van u was een beetje meer aanvallend spelen, alé toch een 10 meer, alleen als je tegen mij speelt moet je dat niet
Vandaag de thuisnederlaag van gister rechtgezet. Het werd bij Snooky 2-3 op een overtuigende manier. Hiermee blijft de ploeg in het kielzog van Vegattack die vandaag 2 punten liet liggen
Wat wel opvalt is dat er veel tegendoelpunten vallen de laatste wedstrijden. Al 4 seizoenen achter elkaar had het team op het eind van het seizoen de minste/een van de minste tegengoals, nu staat teller al op 29.
1 prutsersVK 39
2 VegAttack 35
3 feyenoordie 34
4 Boca Juniors 33
5 RSCA Prince 32
6 Lazio 1900 31
7 Club Brugge FC 30
8 Fort Boys M.. 29
9 Wevelgem City 24
10 Overpelt VV 17
11 AC Rossoneri 15
12 Mindelo FC 14
13 Alhos Vedro.. 13
14 Pinguins Of.. 12
15 snookey 11
16 Crystalthunder 9
Divisie B.1
De strijd bovenin blijft spannend al loopt nummer 1 prutsersVK langzaam uit. Ook de strijd om plaats 10 is nog vol op gang.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
De lastige uitwedstrijd tegen worldplayers met 3-4 gewonnen. Ik snap er geen hol van maar we blijven maar winnen. donderdag de wedstrijd tegen SOAD onder de interim leiding van Tranecids himself. Gaat een zware dobber worden... De vorige keer ging de wedstrijd verloren, mede doordat ik vergat om de io's in te stellen nadat ik van opstelling veranderde... een stupiditeit eerste klas natuurlijk. We gaan ons best doen om donderdag zo fit als mogelijk te beginnen.
Ally wrote:De lastige uitwedstrijd tegen worldplayers met 3-4 gewonnen. Ik snap er geen hol van maar we blijven maar winnen. donderdag de wedstrijd tegen SOAD onder de interim leiding van Tranecids himself. Gaat een zware dobber worden... De vorige keer ging de wedstrijd verloren, mede doordat ik vergat om de io's in te stellen nadat ik van opstelling veranderde... een stupiditeit eerste klas natuurlijk. We gaan ons best doen om donderdag zo fit als mogelijk te beginnen.
Wens je alvast veel succes. Normaal gezien treden er 10 A spelers op, ik denk eerlijk gezegd dat 1 punt mooi zou zijn, meer is bonus!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Dé topper dan de 18de speeldag was Westel-FC Keisarit
Westel scoorde 2 keer, Keisarit 1 keer
de nieuwe leider is dus Westel
Co-leider Gendringen kon profiteren
van dit topduel maar zij moesten naar de zoeloes
Gendringen werd punteloos naar huis gestuurd
De Zoeloes hebben gewonnen met 1-0
In de schaduw van de grote topwedstrijd
stond Tgang - Tongeren
Tongeren inmiddelds uit de top 5 verdwenen
zakt nog verder na een nieuwe 3-2 nederlaag
Tgang sluit nu héél dicht aan bij de kopgroep
nog één puntje van de tweede plaats
Leeds moest naar Titanii en verliest
zijn plaats in de topvijf aan Titanii
het werd 1-0
Los Culés - Sweepies
daar kwam het erop aan om punten te pakken
om uit de degradatiezone te blijven
De sweepies had ze het meest nodig
en pakte ook de volle buit
2-3 eindstand
In die fameuze rode zone waren er enkele intressante wedstrijden
de winnaars mogen nog een kleine hoop hebben om zich te redden
er was The Babies - KRC De Pekpot
gewonnen door de thuisploeg met 4-3
The Babies doen een goede zaak
KV Joy - Groene duivels Leuven
gewonnen door de bezoekers 3-4
Voor KV Joy betekent deze nederlaag
net zoals voor KRC De Pekpot
waarschijnlijk het einde in de B-reeks
Crystalclear - KRC Pehari
het duel voor de laatste plaats
Crystalclear won 2-1 ,
en geeft de rode lantaarn door aan KRC Pehari
Vandaag redelijk makkelijk gewonnen tegen Mindelo FC met 4-3 ( 10% rating beter)
Daarmee blijft ik in de buurt van Vegattack en nu ook prutsersVK die thuis verloor.
1 prutsersVK 39
2 VegAttack 38
3 feyenoordie 37
4 Boca Juniors 36
5 Club Brugge FC 33
6 Fort Boys M.. 32
7 RSCA Prince 32
8 Lazio 1900 31
9 Wevelgem City 25
10 AC Rossoneri 18
11 Overpelt VV 18
12 Mindelo FC 14
13 Alhos Vedro.. 13
14 Pinguins Of.. 12
15 Crystalthunder 12
16 snookey 11
Divisie B.1
Morgen tegen Fort Boys Mechelen redelijk kansloos, hij speelt thuis en heeft een prachtig team dat heeft hij wel laten zien door vandaag uit tegen de leider te winnen.
Volgende week moeten er veel punten worden gehaald, 3 thuiswedstrijden waaronder de nummer 1 en 2.
Als er volgende week 9 tot 12 punten gehaald kunnen worden zit promotie er nog in.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Herr_Theuwis wrote:3-3 gelijk tegen FC Crisis. Denk dat vooral de bezoekers mogen blij zijn met het resultaat
Ik ben content met het gelijkspel uit tegen Theuwizz. Wanneer Theuwizz thuis speelt en al zijn spelers tot zijn beschikking heeft, is het moelijk om hem daar te kloppen. Maarja met het puntje schieten we ook niet veel op.
Reesing genk en het taaie Drambuie United hijgen in mijn nek. Hopelijk laat minimaal 1 van de 2 morgen punten liggen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Herr_Theuwis wrote:3-3 gelijk tegen FC Crisis. Denk dat vooral de bezoekers mogen blij zijn met het resultaat
Ik ben content met het gelijkspel uit tegen Theuwizz. Wanneer Theuwizz thuis speelt en al zijn spelers tot zijn beschikking heeft, is het moelijk om hem daar te kloppen. Maarja met het puntje schieten we ook niet veel op.
Reesing genk en het taaie Drambuie United hijgen in mijn nek. Hopelijk laat minimaal 1 van de 2 morgen punten liggen.
Wooow, hier is ook iemand aan het verBelgen!!
Ik vind het echt mooi om te zien hoe alle Nederlandse clubs bovenin meestrijden in de B-divisie!! Julie promoveren naar A en jullie plaats wordt opgevuld door de clubs uit C. Want hier gaat het ook vrij lekker bij iedereen!!