Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

we hebben nog een gelijkspel kunnen behalen.
we moesten een lastige uitwedstrijd spelen omdat we niet konden beschikken over onze RM. (de ene is geblesseerd, de andere geschorst en de 3e is een ongetrainde jeugdspeler :) )
uiteindelijk hebben we dan gekozen om een RF op de RM positie te zetten. (offensief dan wel)

2-2 was de uitslag. we blijven nog steeds mooi op kop met 8ptn voor op de n°2 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jonathan_rsca
Team President

Post by jonathan_rsca »

Na verlies tegen de 1e had ik alle hoop opgegeven voor de 2e plek, maar na meermaals puntenverlies van FC de jevedes hebben wij van plaats gewisseld en sta ik nu 2e :)
Manager van FC Jonathan Sport(E.16)
Image
Kevin is magic
Team President

Post by Kevin is magic »

Den Uier wrote:
Kevin is magic wrote:
Den Uier wrote:1-5 gewonnen en we staan nog steeds 1 punt achter op de leider Belgium Squad en 10 punten los van de 3de 8)
3-2 winst in een moeilijke thuiswedstrijd tegen Zanarkand Abes!
de 3 spitsen scoorde elks 1 doelpuntje waardoor
Anouar Boi en Werry Devriese nu elks 16 keer raak troffen!
voor Wim Diallo die de niet fitte Christophe Coulibaly verving is het al zen 4de van het seizoen!
men CM Sébastien Mornar is out voor 4 dagen en is nu al (opnieuw) onzeker voor de topper van Dinsdag tegen AS BARI!

zoals ik dus al zei moet ik waarschijnlijk men CM Mornar missen!
we komen nu voor 2 moeilijke wedstrijden te staan , met eerst een bezoekje aan nummer 3 in de stand Blauw Zwart! en Dinsdag de
topper van deze competie de thuismatch tegen nummer 2 AS BARI!

ik kan u al vertellen dat we Maandag dus voor een moeilijke uitwedstrijd staan! blauw zwart dat ook vorig seizoen een mooi seizoen speelde (eindigde toen 4de) mag dus zeker niet als een zwakke tegenstander bekeken worden!
hier de uitslagen van vorig seizoen en van de thuiswedstrijd dit seizoen!
seizoen 11 : Belgium Squad - Blauw Zwart 3-2
seizoen 10 : Blauw Zwart - Belgium Squad 3-2
seizoen 10 : Belgium Squad - Blauw Zwart 2-0

Ik moet eerst tegen Troy. In principe een zwakke ploeg maar toch oppassen geblazen. Ik ga tegen hem met een halve B ploeg spelen zodat ik hopelijk tegen jou al mijn spelers ter beschikking heb. Hopelijk zal iedereen fit zijn en geen enkele geschorste of kwetsuur.(ook bij jou dan hé) Zo kan het nog een mooie wedstrijd worden 8)
ik hoop natuurlijk net het zelfde als jou.
in de heenronde heb je verdient gewonnen maar toen miste ik 3 basis spelers en dat wil ik Dinsdag dus niet hebben!
ik ben nog sterk aaan het twijfelen of ik met een B-Team afzak naar Blauw Zwart (ze zijn toch sterk!!!) komt erbij dat het een bijzonder moeilijke week word voor mij want eerst blauw zwart , dan jij , en daarna tegen nummer 4 (F.C. Aliens) en dan vrijdag nog tegen nummer 6 The Prophets! krijg alle toppers binnen 1 week wordt hard!
ik hoop enkel dat men CM toch op tijd speelklaar geraakt want als ik hem mis is het toch een serieuze streep op het middenveld!

en dan spreek ik nog niet eens over men halve finale match van Zondag voor visserke's forumbeker tegen Fast and Furious 11!

het word in ieder geval een ZWARE week waarin we toch vooral uitkijken naar onze ontmoeting!
Belgium Squad!
Den Uier

Post by Den Uier »

Kevin is magic wrote:
Den Uier wrote:
Kevin is magic wrote: 3-2 winst in een moeilijke thuiswedstrijd tegen Zanarkand Abes!
de 3 spitsen scoorde elks 1 doelpuntje waardoor
Anouar Boi en Werry Devriese nu elks 16 keer raak troffen!
voor Wim Diallo die de niet fitte Christophe Coulibaly verving is het al zen 4de van het seizoen!
men CM Sébastien Mornar is out voor 4 dagen en is nu al (opnieuw) onzeker voor de topper van Dinsdag tegen AS BARI!

zoals ik dus al zei moet ik waarschijnlijk men CM Mornar missen!
we komen nu voor 2 moeilijke wedstrijden te staan , met eerst een bezoekje aan nummer 3 in de stand Blauw Zwart! en Dinsdag de
topper van deze competie de thuismatch tegen nummer 2 AS BARI!

ik kan u al vertellen dat we Maandag dus voor een moeilijke uitwedstrijd staan! blauw zwart dat ook vorig seizoen een mooi seizoen speelde (eindigde toen 4de) mag dus zeker niet als een zwakke tegenstander bekeken worden!
hier de uitslagen van vorig seizoen en van de thuiswedstrijd dit seizoen!
seizoen 11 : Belgium Squad - Blauw Zwart 3-2
seizoen 10 : Blauw Zwart - Belgium Squad 3-2
seizoen 10 : Belgium Squad - Blauw Zwart 2-0

Ik moet eerst tegen Troy. In principe een zwakke ploeg maar toch oppassen geblazen. Ik ga tegen hem met een halve B ploeg spelen zodat ik hopelijk tegen jou al mijn spelers ter beschikking heb. Hopelijk zal iedereen fit zijn en geen enkele geschorste of kwetsuur.(ook bij jou dan hé) Zo kan het nog een mooie wedstrijd worden 8)
ik hoop natuurlijk net het zelfde als jou.
in de heenronde heb je verdient gewonnen maar toen miste ik 3 basis spelers en dat wil ik Dinsdag dus niet hebben!
ik ben nog sterk aaan het twijfelen of ik met een B-Team afzak naar Blauw Zwart (ze zijn toch sterk!!!) komt erbij dat het een bijzonder moeilijke week word voor mij want eerst blauw zwart , dan jij , en daarna tegen nummer 4 (F.C. Aliens) en dan vrijdag nog tegen nummer 6 The Prophets! krijg alle toppers binnen 1 week wordt hard!
ik hoop enkel dat men CM toch op tijd speelklaar geraakt want als ik hem mis is het toch een serieuze streep op het middenveld!

en dan spreek ik nog niet eens over men halve finale match van Zondag voor visserke's forumbeker tegen Fast and Furious 11!

het word in ieder geval een ZWARE week waarin we toch vooral uitkijken naar onze ontmoeting!

In ieder geval veel succes deze week, net zoals ikzelf dat zeker en vast ook nodig ga hebben. We zijn beide gewaagd aan elkaar en beide zeer goed bezig deze competitie lijkt me. Het zal wel goed aflopen denk ik :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Benjamin

Post by Benjamin »

2 - 4 gewonne, m'n topschutter 2x gescoord, en m'n 2e topschutter 1x. :)
FC Laguna > Trying to manage it !
Den Uier

Post by Den Uier »

1-0 gewonnen vandaag en had 5 b-spelers opgesteld. :D

Door onze overwinning tegen Troy en het nipte verlies van Belgium Squad tegen Blauwzwart, nemen wij de leiding terug over.

Huidige stand in E.71

1 AS BARI 64
2 Belgium Squad 62

3 Blauwzwart 54
4 F.C. Aliens 53
5 Freestar 51
Last edited by Den Uier on Mon May 08, 2006 7:32 am, edited 1 time in total.
Image

As Bari Sinds season 7 !

lacrimas

Post by lacrimas »

3-1 winst, nog steeds 9 punten voor op de tweede, morgen lastige uit match tegen de 4de
Manager Of Lacrimosa
Kevin is magic
Team President

Post by Kevin is magic »

Zoals verwacht heeft Blauw Zwart opnieuw thuis gewonnen van mij ook dit seizoen werd het 3-2!
we waren de wedstrijd gestart met 2 C-Spelers
CM Sebastien Ishiaku moest de plek van de geblesseerde Mornar vervangen en meteen ook (dan weer) de geschorste B-speler Oleg Barka
in de spits verving Cliff Lardenoit Anouar Boi die met al 2 gele kaarten achter zijn naam dus met geel gevaar werd achter gehouden zodat hij zeker in de topper kan spelen tegen AS BARI! B-Speler Sergio Berthe was niet fit genoeg!!!

we missen Mornar zo goed als zeker en daar is tijdens de wedstrijd tegen Blauw Zwart nog een 2de naam bij gekomen!
na nog geen minuut spelen moest LM Serge Tchoutang het veld verlaten!
hij is 2 dagen out met een blesure aan de Meniscus!!! hij werd vervangen door de onervaren Denis Yapi Yapo!!
zo missen we dus al 2 spelers door blesure en doelman
Patrick Vangeffelen die dan weer zen 3de gele kaart pakte tegen
Blauw Zwart!

Morgen de topper thuis tegen AS BARI!
we missen dus opnieuw 3 spelers net zoals op het
Stadio San Nicola stadion van AS BARI!
Belgium Squad!
Den Uier

Post by Den Uier »

Ik heb mijn wedstrijd van deze morgen nog eens goed bekeken. :)

http://www.soccerproject.com/liga_resul ... &selday=24

Ik won maar nipt, maar duidelijk is er een verschil dat ik vele beter was en dat ik met meer goals had kunnen winnen. Perfect Voorbeeld van random hier denk ik wel :D

Greetz
Image

As Bari Sinds season 7 !

el stino

Post by el stino »

verloren tegen de n°2 :cry:
hij loopt 3ptn in en staat nog 5ptn achter.
het oogt nog een spannende eindstrijd te worden, vooral omdat mijn programma iets lastiger is dan het zijne :?

komt er nog bij dat we zelfs juist geen 100.000€ inkomsten hadden omdat het onweerde :roll: (normaal heb ik 130.000€ inkomsten)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Den Uier

Post by Den Uier »

We hebben de topwedstrijd gewonnen met 1-2 tegen Belgium Squad. Dat had ik niet verwacht, maar het is ons toch gelukt. :D

Huidige stand E.71

1 AS BARI 67
2 Belgium Squad 62
3 Blauwzwart 57
4 F.C. Aliens 56
5 Freestar 51
Image

As Bari Sinds season 7 !

kvk dries

Post by kvk dries »

gewonnen van de voregere nummer 5 , we staan nu 7 punten voor op nummers 5 en 6
en door puntenverlies van fc de jevedes staan we nog maar 7 punten achter , hij komt plots in ons vizier :wink: al zal het wel moeilijk worden om toch nog 3des te worden , 2des is al onmogelijk :)
Benjamin

Post by Benjamin »

4-1 gewonnen tegen fc team. topschutter 2x gescoord. Die staat nu 3 goals achter in het topschuttersklassement
FC Laguna > Trying to manage it !
Kevin is magic
Team President

Post by Kevin is magic »

Den Uier wrote:We hebben de topwedstrijd gewonnen met 1-2 tegen Belgium Squad. Dat had ik niet verwacht, maar het is ons toch gelukt. :D

Huidige stand E.71

1 AS BARI 67
2 Belgium Squad 62
3 Blauwzwart 57
4 F.C. Aliens 56
5 Freestar 51
Over en out!
Belgium Squad is er niet in geslaagd de topper tegen AS BARI te winnen!
in een uitverkochte Belgium Squad Arena kreeg AS BARI speler
Igors Nottebaert tot 2 keer toe het stadion zo stil als het stil kon zijn!
enkel de meegereisde BARI fans waren op dat moment te horen!
voor de wedstrijd wist voorzitter kevin is magic nog te vertellen om meteen druk te zetten en AS BARI op de eigen helft te drukken!
dat lukte ook! met meteen 2 grote kansen in minder dan 10min tijd kon Boi de score niet openen! 4min na de kansen van Boi had de sloveen Kire de beste kans maar hij scoorde net niet! de beste kans in de eerste helft was ook al meteen voor de thuisploeg! Barka ontspeelt de ver uitgekomen Muzinga maar hij besluit onbegrijpelijk naast! 3min voor rust krijg je dan zoals ze noemen het deksel op de neus!
de 2de kans van Igors Nottebaert was meteen de goeie! hij komt alleen voor doelman Timmermans en hij stift de bal fraai binnen 0-1!
in de 2de helft krijgen we een beter AS BARI te zien dat duidelijk vertrouwen kreeg na het eerste doelpunt. en dan! opnieuw de 2de kans na de rust voor de dodelijke spits van AS BARI!
mooie actie van Peter Janssen op links hij zet de bal voor doel en Igors Nottebaert neemt de bal in één tijd op de schoen! doelman Timmermans is voor de 2de keer geklopt! op dit moment spelen we 75min! en wordt het bijzonder stil in het stadion! dan eindelijk nog eens een mooi uitgespeelt actie van Belgium Squad! een 1-2 van Devriese en Barka ,
spits Devriese knalt de bal dan loei hard tegen de paal! Barka die goed meegevolgt was kan de bal in de rebound binnen tikken! 1-2!!!
1-2 en Belgium Squad heeft nog 13min! en het geeft ook nog alles in die laatste minuten!
Boi krijgt opnieuw 2 kansen maar besluit eerst op doelman Muzinga en daarna kopt hij de gelijkmaker Nipt naast!
1-2 is dus de eindstand en hiermee doet AS BARI een goudenzaak in de strijd om de tittel! het komt nu 5 punten voor op Belgium Squad dat in deze week dus een slechte beurt maakt het haalt een 0 op 6!
Belgium Squad!
lacrimas

Post by lacrimas »

kleine topper tegen de nummer 4 in de stand gewonnen met 1-2 :D, nog steeds 9 punten voor op de tweede, donderdag nog een lastige match en dan komen er enkele FC teams :D
Manager Of Lacrimosa
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”