Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

bats1903
Member of the Soccer Project Association

Post by bats1903 »

Birdie wrote:hoe kan het nou; ik wil een speler kopen, maar hij blijft maar zeggen dat de speler het contract niet voldoende vind :( ik snap niet waarom, als ik ook een overdreven hoog bedrag inzet :( :cry:
Het zou kunnen zijn dat een speler nu een heel hoog contract heeft. Een speler wil niet minder verdienen bij zijn nieuwe werkgever vandaar dat je dan ook dat hoge contract moet betalen.
ImageImageImage
mindit
Assistant Coach

Post by mindit »

ff een n00b vraagje:

ik heb net een jeugdspeler gekregen die 23% globale klasse heeft. Kan dit hoger worden als ik train of kan ik hem net zo goed ontslaan? Ik vraag dit nu maar even voordat ik anders die speler voor niks zit te trainen en hij toch nooit goed wordt.
Last edited by mindit on Sat Feb 03, 2018 6:58 pm, edited 1 time in total.
silverblast

Post by silverblast »

Je traint hem natuurlijk! Die globale klasse zal groeien naarmate je zijn skills traint. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
mindit
Assistant Coach

Post by mindit »

silverblast wrote:Je traint hem natuurlijk! Die globale klasse zal groeien naarmate je zijn skills traint. :wink:
Oooow dat wordt gewoon hoger dus!! Bedankt!! Ik was al bang dat de skills gelimiteerd waren door zijn globale klasse :)
Krikkers

Post by Krikkers »

mindit wrote:
silverblast wrote:Je traint hem natuurlijk! Die globale klasse zal groeien naarmate je zijn skills traint. :wink:
Oooow dat wordt gewoon hoger dus!! Bedankt!! Ik was al bang dat de skills gelimiteerd waren door zijn globale klasse :)
Globale klasse is een soort gemiddelde van al zijn skills. Je traint zijn skills, en automatisch gaat de globale klasse stijgen :wink:
Op SPMT kan je ook de verborgen skill berekenen. Die heeft elke speler.
Image
mindit
Assistant Coach

Post by mindit »

Krikkers wrote:Globale klasse is een soort gemiddelde van al zijn skills. Je traint zijn skills, en automatisch gaat de globale klasse stijgen :wink:
Op SPMT kan je ook de verborgen skill berekenen. Die heeft elke speler.
Ok, bedankt. Het is me nu een stuk duidelijker :)
Birdie
Assistant Manager

Post by Birdie »

bij hoeveel fitheid moet je gaan uitkijken? de meesten zitten bij mij rond de 70%
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)

seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e

4e ronde vd beker uitgeschakeld
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ik probeer altijd mijn spelers boven 90% te houden, Birdie, en zelfs 95% als het enigszins mogelijk is. Dat is echter geen garantie voor het wegblijven van blessures, al zou een 100% fitte minder snel moeten gekwetst raken als een speler die maar 80% fit is. Blessures komen random, en der is echt niks dat je der aan kan doen. :roll:
Momenteel in C.7
Celtic 85
Birdie
Assistant Manager

Post by Birdie »

Ik wil een speler kopen
ik vul een bedrag in en dat gedoe met premies en auto etc. ik klik op verder en krijg hetzelfde scherm te zien! als ik eronder zit qua bedrag komt er te staan dat de speler het contract niet voldoende vind..en als ik (denk ik) goed zit, krijg ik helemaal geen vraag om bevestiging, of wat dan ook te zien. en het aantal teams wat geboden heeft blijft hetzelfde!!

wie weet wat ik verkeerd doe??!

visserke

Post by visserke »

Birdie wrote:Ik wil een speler kopen
ik vul een bedrag in en dat gedoe met premies en auto etc. ik klik op verder en krijg hetzelfde scherm te zien! als ik eronder zit qua bedrag komt er te staan dat de speler het contract niet voldoende vind..en als ik (denk ik) goed zit, krijg ik helemaal geen vraag om bevestiging, of wat dan ook te zien. en het aantal teams wat geboden heeft blijft hetzelfde!!

Lijkt me beetje onduidelijk allemaal, maar ben je zeker dat je naast het contract voor de speler ook minstens 5% meer biedt dan het vorige hoogste bod?
Huidige divisie: C7
purple_white

Post by purple_white »

visserke wrote:
Birdie wrote:Ik wil een speler kopen

Lijkt me beetje onduidelijk allemaal, maar ben je zeker dat je naast het contract voor de speler ook minstens 5% meer biedt dan het vorige hoogste bod?
wss probeerde hij de winstpremie ofzo op 0 te zetten en dan op aanvaarden klikken ofzo... en dan toont hij gwn weer hetzelfde scherm als daarvoor... enkel met de winstpremie terug erop :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Birdie
Assistant Manager

Post by Birdie »

nee als ik minder dan 5% heb geboden dan het laatst geboden bedrag komt het er ook te staan. verder vul ik alles in ook winstpremie en tekengeld, alles! :cry: heb het nu met mozilla firefox geprobeerd. nu lukte het 1 keer! verder lukt het gewoon niet: )

Henne
Team Manager

Post by Henne »

hoeveel geld krijg je ongeveer als je 1ste staat of 2de op het einde van het seizoen in klasse F ???
el stino

Post by el stino »

Henne wrote:hoeveel geld krijg je ongeveer als je 1ste staat of 2de op het einde van het seizoen in klasse F ???
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=7619 :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
zennekik

Post by zennekik »

Komen 2 ploegen in de zelfde E-reeks als ze promoveren ???

F.35 en F.33 ??

Srry dak het terjust in een andere topic heb gezet, was er ff niet bij met men gedachten :?
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”