Jep zijn naam is 100% random ofzo ietemeulea wrote:Klopt... 'k heb wel ergens opgevangen dat em een nieuwe ploeg gestart zou zijn... maar of dit waar is?AzAlKmAaR wrote:Expres laten bannen.. hoorde ik tenminste
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
alisa
- Member of the Soccer Project Association
17 apr 2006 Alisa 11 Speler Joaquin Peixe beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zabava.Ook als je aan het verbouwen bent aan je jeugdcentrum kan je nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
Toen had ik een professioneel jeugdcentrum dat betekend dan dus dat ik rond 6 mei een nieuwe jeugdspeler zou moeten krijgen. Op ong. 8 mei was mijn Ultramoderne jeugdcentrum klaar, betekend dat dan dat ik vanaf die datum nog 20 dagen moet wachten?
ღ¸¸.·*´¯`ღ* * ღ´¯`*·.¸¸ღ
-
soccerganger
- Team President
-
soccerganger
- Team President
-
krcgenk
Als je op 17 april een professioneel jeugdcentrum had, betekent dat dat je 30 dagen later opnieuw een jeugdspeler krijgt. Dus binnen een dag of 3. En vanaf dan zal je om de 20 dagen een jeugdspeler krijgen.alisa wrote:17 apr 2006 Alisa 11 Speler Joaquin Peixe beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zabava.Ook als je aan het verbouwen bent aan je jeugdcentrum kan je nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
Toen had ik een professioneel jeugdcentrum dat betekend dan dus dat ik rond 6 mei een nieuwe jeugdspeler zou moeten krijgen. Op ong. 8 mei was mijn Ultramoderne jeugdcentrum klaar, betekend dat dan dat ik vanaf die datum nog 20 dagen moet wachten?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
alisa
ahja ik had het verkeerd berekend, thxkrcgenk wrote:Als je op 17 april een professioneel jeugdcentrum had, betekent dat dat je 30 dagen later opnieuw een jeugdspeler krijgt. Dus binnen een dag of 3. En vanaf dan zal je om de 20 dagen een jeugdspeler krijgen.alisa wrote:17 apr 2006 Alisa 11 Speler Joaquin Peixe beëindigde zijn jeugdopleiding maar werd niet goed genoeg bevonden voor een contract bij Zabava.Ook als je aan het verbouwen bent aan je jeugdcentrum kan je nog steeds jeugdspelers ontvangen. Dit uiteraard in periodes volgens het huidige jeugdcentrum.
ღ¸¸.·*´¯`ღ* * ღ´¯`*·.¸¸ღ
-
silverblast
-5%.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
jassie
u teamspirit bij vr(b)'s gaat dat altijd naar boven(ook als je verliest) en me oeveel.
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
silverblast
Bij VrB's is het altijd +1% teamspirit dacht ik. Maar volgens mijn bedenkingen is dit nooit exact 1% en via afrondingen komt er nog eens een onzichtbare factor bij die ervoor kan zorgen dat het niet zichtbaar 1% is gestegen. 
The Arbiters - F.73
-
krcgenk
Er zijn geen verlengingen. De wedstrijd wordt dus enkel met penalties beslist.cherno wrote:Als je in een VrB gelijk speelt wordt de match dan altijd beslist met penalty's of kan er ook gescoord worden in de verlengingen?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk