Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Molleke wrote:Alles blijft status quo.

1 kvm 70
2 racingbojkes 65
3 Gaan-Met_Di.. 65
4 KRC Molleke 64

dinsdag 16 mei 2006 (04:00 CET)

Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? kvm
kvc Booischot ?? - ?? racingbojkes
3 Gapers ?? - ?? KRC Molleke

Als KVM 1 punt het is het zeker kampioen.
Zelfs bij verlies zijn ze bijna zeker van promotie.

Ik hoop dat ze alles op alles zetten op die wedstrijd te winnen.
Is de enige mogelijkheid dat ik nog kan promoveren.
Ik denk dat het morgen gedaan gaat zijn met mij, een vreselijk moeilijke verplaatsing naar Booischot. De heenmatch had ik ook al verloren, door een domme fout (er werd een RB met prestatie ergens in de 20 op de plaats van van B-RB gezet terwijl ik op vakantie was.) Als ik die 3 punten erbij had had ik nog een grote kans op promotie, ..Doodjammer dat zoiets bij de eindafrekening beslissend gaat zijn volgens mij :(
MAAR we hopen toch dat we met de 3 punten kunnen gaan lopen (hopelijk is de rondom mij goed gezind :) )
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:

1 kvm 70
2 racingbojkes 65
3 Gaan-Met_Di.. 65
4 KRC Molleke 64

Ik denk dat het morgen gedaan gaat zijn met mij, een vreselijk moeilijke verplaatsing naar Booischot. De heenmatch had ik ook al verloren, door een domme fout (er werd een RB met prestatie ergens in de 20 op de plaats van van B-RB gezet terwijl ik op vakantie was.) Als ik die 3 punten erbij had had ik nog een grote kans op promotie, ..Doodjammer dat zoiets bij de eindafrekening beslissend gaat zijn volgens mij :(
MAAR we hopen toch dat we met de 3 punten kunnen gaan lopen (hopelijk is de rondom mij goed gezind :) )
en waarom zou het gedaan zijn als jij verliest? vergeet niet dat ik tegen kvm moet, en deze keer kan ik mijn instellingen maken (vorige keer heb ik dat niet kunnen doen tegen Kvm en tegen u) :) als ik verlies ligt het dus aan mezelf :)

@ molleke, zever he :) als wij donderdag gelijk spelen ben jij de derde hond :)
Last edited by Daan.// on Mon May 15, 2006 1:08 pm, edited 1 time in total.
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:
racingboj wrote:

1 kvm 70
2 racingbojkes 65
3 Gaan-Met_Di.. 65
4 KRC Molleke 64

en waarom zou het gedaan zijn als jij verliest? vergeet niet dat ik tegen kvm moet, en deze keer kan ik mijn instellingen maken :) als ik verlies ligt het dus aaan mezelf :)

Het is gedaan met mij als ik verlies omdat ik Molleke de 2 resterende wedstrijden zie winnen. :) En KVM bijhalen acht ik onmogelijk
Last edited by racingboj on Mon May 15, 2006 1:08 pm, edited 1 time in total.
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:
racingboj wrote: Ik denk dat het morgen gedaan gaat zijn met mij, een vreselijk moeilijke verplaatsing naar Booischot. De heenmatch had ik ook al verloren, door een domme fout (er werd een RB met prestatie ergens in de 20 op de plaats van van B-RB gezet terwijl ik op vakantie was.) Als ik die 3 punten erbij had had ik nog een grote kans op promotie, ..Doodjammer dat zoiets bij de eindafrekening beslissend gaat zijn volgens mij :(
en waarom zou het gedaan zijn als jij verliest? vergeet niet dat ik tegen kvm moet, en deze keer kan ik mijn instellingen maken :) als ik verlies ligt het dus aaan mezelf :)

Het is gedaan met mij als ik verlies omdat ik Molleke de 2 resterende wedstrijden zie winnen. :)
a oke, in dat opzicht :)
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Yvesiezi wrote:
bbflood1 wrote:
Yvesiezi wrote: Was je TS 100%, was je gemakkelijk kampioen geworden. Ik vind het jammer voor je, want je hebt de beste spelers en je had ook bovenaan in B kunnen staan volgend seizoen.
I know, mijn insziens moet je altijd blijven verbeteren,anders val je vroeg of laat terug.Kijk naar dillesteam,LaGantoise en Real Madrid111.Mijn aan- en verkoopbeleid is misschien iets te gortig,maar wil enkel naar de A,als mijn team er klaar voor is!
Of je kan mijn techniek gebruiken: langzame verbetering. :D
Maar je komt er wel, ik ben er zeker van. Tegen het begin van het nieuwe seizoen sta je er weer (hopelijk is je TS dan weer goed)
Succes in de B!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Hoevi

Post by Hoevi »

bbflood1 wrote:
Yvesiezi wrote:
bbflood1 wrote: I know, mijn insziens moet je altijd blijven verbeteren,anders val je vroeg of laat terug.Kijk naar dillesteam,LaGantoise en Real Madrid111.Mijn aan- en verkoopbeleid is misschien iets te gortig,maar wil enkel naar de A,als mijn team er klaar voor is!
Of je kan mijn techniek gebruiken: langzame verbetering. :D
Maar je komt er wel, ik ben er zeker van. Tegen het begin van het nieuwe seizoen sta je er weer (hopelijk is je TS dan weer goed)
Succes in de B!
ook volgend seizoen weer een mooie strijd in C1 zoals ik het nu zie haha
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Hoevi wrote: ook volgend seizoen weer een mooie strijd in C1 zoals ik het nu zie haha
Volgend seizoen een hollandse strijd tussen the glassbell, FC Amoebe en Nop's Heroes? :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Molleke

Post by Molleke »

Ik wil donderdag hond zijn :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ImageImage
Hoevi

Post by Hoevi »

Yvesiezi wrote:
Hoevi wrote: ook volgend seizoen weer een mooie strijd in C1 zoals ik het nu zie haha
Volgend seizoen een hollandse strijd tussen the glassbell, FC Amoebe en Nop's Heroes? :D
haha, dat zal apart zijn!
Maar jij bent ook weer van harte welkom, mocht het zo lopen
VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

leendert wrote:C8 is gedaan

In C8 zijn de spanningen rond de promotie weg. Vandaag verloren de nummer 2, Real Aldamir, en nummer 3, HS ZUYD, maar toch was dit genoeg voor Real Aldamir om te promoveren. Het verschil is nu 8 punten met nog 2 wedstrijden te gaan.

De strijd om de derde plaats is tevens losgebarsten nu. Deze strijd gaat tussen de volgende 3:

3 HS ZUYD 58
4 Nike Itegemem Football Club 56
5 ducaboys 53

Hierbij vermeldens dat de wedstrijd ducaboys - HS ZUYD op de laatste speeldag gespeeld wordt.
het is Itegem :wink:
vandaag idd thuis van real aldamir gewonnen 8)
3de plaats was lang mijn doel, maar verder geraken in beker ook...
daarom twijfel ik of we morgen winnen van het nr 12 (die zich nog kan redden als hij 6/6 haalt) lions uit... vorig jaar zijn we daar ook gaan verliezen... zeker nu mijn CM geblesseerd is (wat niet goed is voor mijn bekerwedstrijd tegen Lindenhof :cry: ) en mijn CF nog niet helemaal hersteld is van zijn blessure (lees: lage fitheid)

versterkingen op deze plaatsen dringen zich op als ik nog eens kampioen wil spelen, ook een RM en desnoods RF zijn gewenst... probleem is dat er eerst nog spelers wegmoeten... wat dan toch teamspiritprobs oplevert, zodat we volgend seizoen wslk toch niet voor die titel kunnen gaan :cry:
Daan.//

Post by Daan.// »

We (ik dus :) ) hebben gefaald dit seizoen. Het hoofddoel was de titel, en dat is vrijwel onmogelijk geworden (tenzij Kvm alles verliest en ik de matchen tegen de top 2 kan winnen). Daarom ben ik van plan om nog eens een verjongingsseizoen in te lassen, om daarna naar B te gaan en daar sterk te scoren. Ik heb namelijk enkele spelers in mijn A en B ploeg die 28-29-30 jaar zijn en die zou ik graag vervangen door jongere (betere) spelers. Dit gaat natuurlijk ten koste van 1 volledig seizoen gaan, en dan zijn mijn sterkhouders ook weer wat ouder. moet ik dit doen of is het een stom plan en moet ik gewoon als tweede naar B gaan (wat ik eigenlijk niet wil, want ik wil een bekertje :) )
racingboj

Post by racingboj »

Daan.// wrote:. moet ik dit doen of is het een stom plan en moet ik gewoon als tweede naar B gaan (wat ik eigenlijk niet wil, want ik wil een bekertje :) )
Goed plan! Ik vind ook dat ge alleen moet promoveren als ge eerste wordt , Daan. En aangezien da nie gaat lukken volgens mij, kunt ge mij donderdag lekker laten winnen :D :wink:
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:
Daan.// wrote:. moet ik dit doen of is het een stom plan en moet ik gewoon als tweede naar B gaan (wat ik eigenlijk niet wil, want ik wil een bekertje :) )
Goed plan! Ik vind ook dat ge alleen moet promoveren als ge eerste wordt , Daan. En aangezien da nie gaat lukken volgens mij, kunt ge mij donderdag lekker laten winnen :D :wink:
waarom had ik dit al verwacht? :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Vandaag the glassbell verslagen met 3-2 en ratings 43-44-46 en dan nog met de b-keeper in de goal en een lm op de cf plaats, die laatste maakte zelfs de winning goal, maar we zijn nog lang niet gered. Morgen tegen Dillesteam kunnen we een grote stap zetten en als we er in blijven doen we volgend seizoen zeker mee voor promotie.
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Vandaag the glassbell verslagen met 3-2 en ratings 43-44-46 en dan nog met de b-keeper in de goal en een lm op de cf plaats, die laatste maakte zelfs de winning goal, maar we zijn nog lang niet gered. Morgen tegen Dillesteam kunnen we een grote stap zetten en als we er in blijven doen we volgend seizoen zeker mee voor promotie.
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”