Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
-
Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Juu toch had gehoopd dat het alleen rol speelt in welke tijd limiet je hem krijgtvincent wrote:Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?

rpg_gamer F.223 (hervorming)
Maar wat maakt jou dat uit je speelt toch op random.rpg_gamer wrote:Juu toch had gehoopd dat het alleen rol speelt in welke tijd limiet je hem krijgtvincent wrote:Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
Yep maar je kan de random beïnvloedenvincent wrote:Maar wat maakt jou dat uit je speelt toch op random.rpg_gamer wrote:Juu toch had gehoopd dat het alleen rol speelt in welke tijd limiet je hem krijgtvincent wrote: Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.![]()

rpg_gamer F.223 (hervorming)
fout, met een beter jeugdcentrum krijg je alleen vaker een jeugdspeler, ze zijn niet beter, dat hangt alleen af van de jeugdcoördinatorvincent wrote:Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?
vincent wrote:Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?
grappig, tegen een forum member met 4444 post moet ik zeggen dat hij misschien eens moet beginnen met de forum FAQ's te lezen, een tip die je normaal aan noobs geeft§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De tijd die er verstrijkt vooraleer je een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijg je een bericht in verband met je jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of je speler goed genoeg is bevonden om bij je kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van je jeugdcoördinator. Hoe beter je jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit je aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan je altijd een speler uit je jeugdcentrum krijgen.

-
- Team President