Was dat niet Bull? Ik weet het helemaal niet zeker, maar ik dacht dat hij ooit moderator was.Furax wrote:DA'S een goei vraag siSvens0n wrote:Hoe heette die andere mod die samen of ongeveer op hetzelfde tijdstip als Peja gestopt is?

Moderator: Moderator
Was dat niet Bull? Ik weet het helemaal niet zeker, maar ik dacht dat hij ooit moderator was.Furax wrote:DA'S een goei vraag siSvens0n wrote:Hoe heette die andere mod die samen of ongeveer op hetzelfde tijdstip als Peja gestopt is?
ik denk dat Peja toch wel 1 van de bekendste/beruchtste mods was hiero, waar ook veel mensen respect voor haddenBP wrote:Was dat niet Bull? Ik weet het helemaal niet zeker, maar ik dacht dat hij ooit moderator was.Furax wrote:DA'S een goei vraag siSvens0n wrote:Hoe heette die andere mod die samen of ongeveer op hetzelfde tijdstip als Peja gestopt is?
Dat zal Bull inderdaad geweest zijn.Svens0n wrote:Hoe heette die andere mod die samen of ongeveer op hetzelfde tijdstip als Peja gestopt is?
Aight dan hadden we het toch juist Furaxkrcgenk wrote:Dat zal Bull inderdaad geweest zijn.Svens0n wrote:Hoe heette die andere mod die samen of ongeveer op hetzelfde tijdstip als Peja gestopt is?
Daarvoor had je ook nog Nosferatu als mod, maar ik denk dat die al langer gestopt is.
neo = nieuwraoulio wrote:Wat is een neo-eersteklasser?
geen mailtje sturen, gewoon geen bekers met veel prijzengeld tegen elkaar spelenFurax wrote:Mailtje sturen naar info@soccerproject.com eerstBirdie wrote:is het mogelijk als mijn broertje ook sp gaat spelen vanaf dezelfde pc?
Ik heb de FAQ's gelezen Wannes.wannesvdh wrote:vincent wrote:Voor zover ik weet wel, want hoe beter de accomodatie hoe beter hij getraint is.rpg_gamer wrote:Als je een speler uit jeugdcentrum krijgt speelt het een rol uit welk jeugdcentrum hij dan komt ?grappig, tegen een forum member met 4444 post moet ik zeggen dat hij misschien eens moet beginnen met de forum FAQ's te lezen, een tip die je normaal aan noobs geeft§ Jeugdcentrum
Er zijn drie verschillende soorten jeugdcentra: het eenvoudige, het professionele en het ultramoderne. De tijd die er verstrijkt vooraleer je een jeugdspeler krijgt, hangt af van dat type centrum. In een periode van respectievelijk 60, 30 of 20 dagen, krijg je een bericht in verband met je jeugdspeler (een preciezere uitleg staat ook in de Regels). Er wordt dan gemeld of je speler goed genoeg is bevonden om bij je kern aan te sluiten, of dat hij niet goed genoeg was om een carrière als SP-speler te beginnen. Die jeugdspeler moet aan bepaalde criteria voldoen om goed genoeg bevonden te worden.
Het niveau van de jeugdspeler is afhankelijk van je jeugdcoördinator. Hoe beter je jeugdcoördinator, hoe beter de speler zal worden.
Ook al zit je aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan je altijd een speler uit je jeugdcentrum krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. De wedstrijden worden als eerste gesimuleerd. Daarna pas de dingen als spelers die van blessure terug komen en training en dergelijke.broekitje wrote:als er nu bij een andere ploeg nog 3 geblesseerden zijn maar deze nog voor 1 dag, kan ik er dan op rekenen dat deze niet meedoen volgende competitie match of zullen ze toch verschijnen?
dus het kan wel, maar niet tegen elkaar spelen, en spelers van elkaar kopen? zo simpel?wannesvdh wrote:geen mailtje sturen, gewoon geen bekers met veel prijzengeld tegen elkaar spelenFurax wrote:Mailtje sturen naar info@soccerproject.com eerstBirdie wrote:is het mogelijk als mijn broertje ook sp gaat spelen vanaf dezelfde pc?
anders krijgen ze veel te veel mails, en transfers doen gat toch niet
als je hetzelfde IP hebt of ooit op dezelfde pc ingelogd gaat het niet!Birdie wrote:dus het kan wel, maar niet tegen elkaar spelen, en spelers van elkaar kopen? zo simpel?wannesvdh wrote:geen mailtje sturen, gewoon geen bekers met veel prijzengeld tegen elkaar spelenFurax wrote:Mailtje sturen naar info@soccerproject.com eerst
anders krijgen ze veel te veel mails, en transfers doen gat toch niet