Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
15e plaats, voor een FC Team
Divisie D
Moderator: Moderator
-
Maarten123
- Team President
-
Benjamin
- Member of the Soccer Project Association
Vorig seizoen stond ik ook 14e na de eerste week, en ben toch eerste geworden, hopen op een mirakel zeker?visserke wrote:Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
Mijn TS is (te) laag en de fitheid is ook wat zwakker.. Nu een weekendje rust & dan moet het lukken
FC Laguna > Trying to manage it !
Ja het is inderdaad wel zo dat je na 3 matchen niets kan zeggen.Benjamin wrote:Vorig seizoen stond ik ook 14e na de eerste week, en ben toch eerste geworden, hopen op een mirakel zeker?visserke wrote:Het gaat inderdaad een moeilijk seizoen worden vrees ikBenjamin wrote:2 - 1 verloren, 0 / 9.
Mijn TS is (te) laag en de fitheid is ook wat zwakker.. Nu een weekendje rust & dan moet het lukken
Ik zie dat je ook tegen de huidige nummer 1 al hebt moeten spelen. ASJ zie ik niet zo lang meer die koppositie houden. Wint telkens maar met 1 doelpunt verschil en heeft dus niet te veel overschot. Nu staat het geluk nog aan zijn kant maar dat zal weldra keren.
Vanmorgen met 3-2 verloren met -60% TS. Staat mijn TS op 100% dan speel ik gewoon bij de top3 op mijn 1 been. Ben ik redelijk van overtuigd na mijn laatste resultaten.
Huidige divisie: C7
-
DeLaNuit
wacht maar tot je tegen mij moetJavier wrote:4-0 overwinning tege IZGREV BG. de sukkelaar heeft ocharme nog geen punten, maar de mijne krijgt ie niet
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
Furax
Succes jongensDeLaNuit wrote:wacht maar tot je tegen mij moetJavier wrote:4-0 overwinning tege IZGREV BG. de sukkelaar heeft ocharme nog geen punten, maar de mijne krijgt ie nietIk begin in vorm te geraken
6-3 gewonnen vandaag
20 Juni ben je aan de beurt
Is ook mn laatste schooldag dus dan heb ik het geluk aan mijn zijde
![]()
Ik ga wss binnenkort een opkuis houden van de ploeg,wat me mss degradatie gaat opleveren...
Heb met Nala en Javier wel al 2 toppers over de vloer gekregen dus de lage klassering zegt nog niet zoveel
Alias 'Sara de Vooze'
-
lobert
2-4 gewonnen en m'n eerste rode kaart gepakt..
Nog steeds samen met Sparta Palmeras het maximale aantal punten van 12. De teamspirit staat inmiddels al op 66 %
En de achterban is eindelijk 24000 
Last edited by lobert on Fri Jun 02, 2006 7:30 am, edited 1 time in total.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
el stino
ik doe met je meeBenjamin wrote:ja hoor, het is gebeurd eerste week zonder één punt afgesloten!
Gaat niet goed, wel al tegen de huidige top 3 moeten voetballen.
vandaag afgesloten met weer nipt verlies, 0-1
al mijn matchen deze week waren zo.
we sluiten dus af met een 3/12. we hadden toch gehoopt van een 5 te halen
maar niet getreurd...
vandaag wordt het nog knap lastig met nog 4 wedstrijden te spelen.
praktisch allemaal wedstrijden die ik moet winnen, maar men spelers zijn nu al bekaf
het weekend kan er dus niet vlug genoeg zijn om dan ma. met volle moed te beginnen aan onze 2e week
ook die nieuwe agressieregel hebben we onder de knie. maar mssn ligt het ook hieraan dat we net dat tikkeltje tekort komen?
1 ding wil ik nog kwijt:
ik heb het al gezegd in het topic over de aanpassing van de agressieregel.
ik dacht toch dat de bedoeling was dat de agressievere spelers sneller kaarten pakken?
NOT dus, kijk maar naar men wedstrijd van vandaag. er staan een paar agressieve ketjes op het veld van 88% en 98%
wie krijgt er de enige gele kaart?
een CB met agressie 59%
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
mr charlie
Ja, olé ola. De topper gewonnen.lobert wrote:2-4 gewonnen en m'n eerste rode kaart gepakt..Nog steeds samen met Sparta Palmeras het maximale aantal punten van 12. De teamspirit staat inmiddels al op 66 %
En de achterban is eindelijk 24000
Maar deze week 5 keer met 1 doelpunt gewonnen.
Da's maar nipt.
Terug 1-0 (de 4e keer)
Succes