@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Je moet mijn argumentatie ook niet te strikt nemen natuurlijk. Als je 5.5 maanden actief speelt zal je ook al genoeg te zeggen hebben.gilles11 wrote:Ik ben vroeger leerling geweest van Krikkers en nu wil ik mentor worden.
Ik voldoe (bijna) aan de eisen van Silverblast.
Speel dit spel al +-6maanden en zou normaal al in E zitten. Heb mij express in F gehouden.
Ik hoop dat Visserke en Silverblast mij goedkeuren

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
er is ook nog een groot verschil tussen een team dat al 10 maanden speelt en nog nooit op het forum heeft rondgezien dan een team da 6 maanden speelt en elke dag naart forum kijkt, die zal meer ervaring hebbensilverblast wrote:Je moet mijn argumentatie ook niet te strikt nemen natuurlijk. Als je 5.5 maanden actief speelt zal je ook al genoeg te zeggen hebben.gilles11 wrote:Ik ben vroeger leerling geweest van Krikkers en nu wil ik mentor worden.
Ik voldoe (bijna) aan de eisen van Silverblast.
Speel dit spel al +-6maanden en zou normaal al in E zitten. Heb mij express in F gehouden.
Ik hoop dat Visserke en Silverblast mij goedkeuren
-
mentor
Ik zou wel graag een mentor krijgen want het gaat behoorlijk slecht de laatste tijd:( Waar moet ik me opschrijven om er 1 te krijgen?
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
Re: mentor
Hier, meestal stelt iemand zich zelf beschikbaal als kandidaat. Mocht je niemand vinden mag je mij ook wel je vragen stellen.thomas_indahouse wrote:Ik zou wel graag een mentor krijgen want het gaat behoorlijk slecht de laatste tijd:( Waar moet ik me opschrijven om er 1 te krijgen?

-
ik wil je mentor worden pm me op sp men team is Smiley-teamthomas_indahouse wrote:Ik zou wel graag een mentor krijgen want het gaat behoorlijk slecht de laatste tijd:( Waar moet ik me opschrijven om er 1 te krijgen?
-
heb je een pb gestuurd je moet maar es lezen ehthomas_indahouse wrote:Ik zou wel graag een mentor krijgen want het gaat behoorlijk slecht de laatste tijd:( Waar moet ik me opschrijven om er 1 te krijgen?

-
- Team Board Member
mentor
Ik zoek een goede mentor om mij op weg te zetten. Alvast bedankt!
-
Ik wil je wel helpen, mijn teamnaam is Since 1903.rienaldo14 wrote:Ik zoek een goede mentor om mij op weg te zetten. Alvast bedankt!
Toevoegen aan msn mag van mij ook wel.

-
- Fan
-
- Fan
Mentor gezocht
Hey,
ik ben net met SP gestart. Het spel ziet er leuk en veelzijdig uit, maar het is moeilijk om er inzicht in te krijgen. Hier zag ik de mogelijkheid van een mentor, daar wil ik graag gebruik van maken. Vooral voor het betreden van de transfermarkt heb je ervaring nodig, dus iemand met een goed 'gevoel' daarvoor zou welkom zijn. contact onderhoudt ik het liefst via SP-mail. Ik opereer daar onder dezelfde naam als hier. Mijn teamnaam is FC Damocles. BVD!
ik ben net met SP gestart. Het spel ziet er leuk en veelzijdig uit, maar het is moeilijk om er inzicht in te krijgen. Hier zag ik de mogelijkheid van een mentor, daar wil ik graag gebruik van maken. Vooral voor het betreden van de transfermarkt heb je ervaring nodig, dus iemand met een goed 'gevoel' daarvoor zou welkom zijn. contact onderhoudt ik het liefst via SP-mail. Ik opereer daar onder dezelfde naam als hier. Mijn teamnaam is FC Damocles. BVD!